מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
rok-straps רצועות קשירה 140
סטפן
לרט
KTM עליון קוביה
ברקום שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
פרפקט קוביה שמאל
מתלה לקסדה
HJC
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל

קיוואי זהרה 125 במבחן ארוך טווח – דיווח רביעי

קיוואי זהרה 125 במבחן ארוך טווח – דיווח רביעי

לכבוד ימיו האחרונים של הזהרה 125 לבית קיוואי בשרות המערכת, אחרי הרבה סיבובים עירוניים ועם קצת מסעות בבין עירוני – סיכום.

1. מנוע חובב סל"ד, חזק וזריז, עבודתו חלקה ונעימה ולמעט מערכת הזרקה מעט מיושנת, מושלם. אפילו הסאונד בשרני וכייפי – הכל ביחס לקטנוע 125 סמ"ק, כן?

2. הוא נראה טוב, במיוחד לעין הישראלית – רצפה שטוחה, סבל ניקל קטן ועיצוב רטרו צנום השואב מאפיינים רבים מהקלאסיקות, קצת ווספה, קצת למברטה ואפילו מעט מיו. אתם קולטים שמיו כבר נחשב לקלאסיקה? אנחנו זקנים.

3. בזכות בסיס גלגלים קצר, מידות צנומות, משקל נמוך ומושב המתאים גם לרוכבים לא ארוכים במיוחד, הזהרה משתחל מצוין בכל פקק עירוני ולא עוצר לכלום.

4. משבר הדלק נמשך ואנחנו שמחים לבשר שבגלל טיפשותנו נעצרנו, שוב – פעם שלישית, ללא דלק והתקדמנו רגלית לתחנת הדלק. תצרוכת הדלק טובה, אבל המיכל קטנטן ומתעתע, אחרי שנגמעו כ-5 ליטרים הקטנוע דמם, מצריך משמעת רבה.

5. נושא הגלגלים הקטנים בעייתי, מרגיש חסר יציבות בעיקר בגשם או על כביש משובש, אבל לא מוגבל רק לשם, חשוב לציין שהזהרה לא לבד וזאת תחושה מוכרת מהרבה כלים בעלי גלגלים קטנים, אולי זאת הסיבה שהם מתמעטים, יחד עם זאת מגיע עוד מינוס קטן – גחון נמוך, מצריך מחשבה לפני עליה על מדרכה, מי שרוצה לעלות כמו 'מעלה גרה ומפריס פרסה', יאלץ לקנות קטנוע עם לפחות "14 בקוטר הגלגלים.

6. לרכיבה נוחה בהרכבה יש לוודא ששני הרוכבים בגודל של תיכוניסטית אסייתית ולא יותר מזה, אחרת החוויה הופכת לפחות נעימה, אבל גם זה, כמו סעיפי "שלילה" קודמים צפוי, עקב מידותיו של הקטנוע.

7. מקום מתחת למושב מצומצם, אבל רצפה שטוחה עם וו תליה וסבל מעוצב מאחור הופכים את החוויה לטובה הרבה יותר.

8. המחיר אטרקטיבי – על הגבול בין 5 ל-4 ספרות לא ניתן למצוא הרבה כלים חדישים, בטח לא כאלו עם 0 ק"מ שאתם זוכים להיות הבעלים הראשונים שלהם, בטח לא כאלו מעוצבים ובטח לא עם פרופיל מאוד שימושי. גם התחזוקה זולה כיאה לקטנוע מקורר אוויר ומאוד פשוט.

תגובה אחת ל קיוואי זהרה 125 במבחן ארוך טווח – דיווח רביעי

  1. כתבה מעולה, תנו לנו עוד כתבות ארוכות טווח, זה המידע והפידבק הכי טוב לגבי שימושיות, אמינות, ובכלל החיים לאורך זמן עם כל כלי וכלי.
    הערה אחת, מאוד חשוב להוסיף עלויות חלפים, טיפולים שוטפים, וביטוח, תודה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל