fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן

טריומף טריידנט החדש במבחנים אחרונים

טריומף טריידנט החדש במבחנים אחרונים

אסף לביא

צילום: יצרן

טריומף מתכוננת להציג רשמית את הטריינד, דגם כניסה חדש עם מנוע טריפל, טכנולוגיה רבה כסטנדרט ותג מחיר תחרותי, לאחר שחשפה את האבטיפוס לראשונה לפני כחודשיים במוזיאון העיצוב בלונדון, כעת היצרנית הבריטית מפרסמת את דגם המבחן שעובר ניסויים אחרונים במפקדת טריומף בהינקלי אנגליה. דגם הייצור הסופי ייחשף מתישהו בשבועות הקרובים ויגיע לסוכנויות טריומף בעולם במהלך אביב 2021.

מעבר להבטחות של טריומף לתג מחיר תחרותי לצד אופנוע מאובזר יחסית, אין יותר מדי פרטים על הטריידנט בשלב זה – הקליפרים של ניסין, מזלג הפוך של Showa וזהו בערך. דגם המבחן מעוטר בצביעת 'הסוואה' שעשויה מהלוגו של טריומף, ומסמל את סיומה של תקופת הפיתוח בת 4 השנים עם מבחנים אחרונים במסגרתם רוכבי המבחן של טריומף וצוות המהנדסים עוסקים בכיוונונים אחרונים.

כאמור, הפרטים המלאים יחשפו בשבועות הקרובים, אז נדע מה בדיוק מכיל המפרט הטכנולוגי העשיר שטריומף מציע וועד כמה תחרותי תג המחיר.

טריומף מייצרת כ-60,000 אופנועים בשנה, חלקם, כפי שאתם כבר יודעים, היו אמורים להגיע כבר לישראל. השמועות דיברו על השקה חגיגית שהייתה מתוכננת לתערוכת אוטומטור 2020, תערוכה שגם אנחנו וגם אוצר התערוכה דורון גילר חשבנו בשלבים הראשונים שתתקיים למרות הקורונה, אך הנגיף עוד כאן ונראה שעד סוף 2020 לא תוכל להתקיים כסדרה. אנו מאמינים שדגמים ראשונים לתקינה כבר נחתו בארץ ושהכנת סוכנות ראשית כבר החלה עוד לפני פרוץ הקורונה או ממש בתחילתה. מבדיקה מעמיקה של מוטו נודע כי תאריך ההשקה הרשמי הוא תחילת 2021.

עוד בנושא טריומף
טריומף ספיד טריפל חדש נצפה במבחנים
טריומף בדרך לישראל: כל מה שחשוב לדעת על כל הדגמים
בקרוב: דגמים חדשים לטריומף בשיתוף בז'אז'
טריומף מגיע לישראל ביבוא אלבר מוטו

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל