fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

דקאר 2017 – קשה יותר, גבוה יותר, מותח יותר

דקאר 2017 – קשה יותר, גבוה יותר, מותח יותר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


מהדורת 2017 של ראלי דקאר בגרסת דרום אמריקה (השנה התשיעית) תזנק ב-2 לינואר 2017 לנתיב כול חדש הכולל לראשונה את מדינת פרגוואי, פתיחה בבירה אסונסיון משם עולים לבוליביה וחזרה לארגנטינה כשהסיום בבואנוס איירס ב-14 לינואר. מספר המתחרים נושק ל-500 בהם 196 אופנועים, 75 מכוניות, 50 משאיות ו-37 טרקטורונים.

במסיבת העיתונאים בה הוצג הראלי הדגיש מארק קומה מנהל הראלי שלוש נקודות שייחדו את הדקאר השנה: ספיישלים במספר, באורך ובדרגות קושי חסר תקדים; "הממד הרביעי" הוא הממד האנכי וקומה מתכוון לשישה ימים בבוליביה ההררית בהם יעלה הראלי בהרי האנדים לגבהים של למעלה משלושה וחצי קילומטר שם טמפרטורות מתחת לאפס – וזאת בניגוד מטורף למה שיקרה בארגנטינה מייד אחר כך שם הטמפרטורות צפויות לעלות על 40 מעלות בצל… והמרכיב הקשה הנוסף השנה יהיה הניווט, שיתבצע באמצעות נקודות צא כיוון כלומר קואורדינטות כש-GPS ישמש רק לחירום. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל