מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
קונה אופנוע
סטפן
לרט
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
הארלי שמאל
מתלה לקסדה

דקאר 2017 – קשה יותר, גבוה יותר, מותח יותר

דקאר 2017 – קשה יותר, גבוה יותר, מותח יותר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


מהדורת 2017 של ראלי דקאר בגרסת דרום אמריקה (השנה התשיעית) תזנק ב-2 לינואר 2017 לנתיב כול חדש הכולל לראשונה את מדינת פרגוואי, פתיחה בבירה אסונסיון משם עולים לבוליביה וחזרה לארגנטינה כשהסיום בבואנוס איירס ב-14 לינואר. מספר המתחרים נושק ל-500 בהם 196 אופנועים, 75 מכוניות, 50 משאיות ו-37 טרקטורונים.

במסיבת העיתונאים בה הוצג הראלי הדגיש מארק קומה מנהל הראלי שלוש נקודות שייחדו את הדקאר השנה: ספיישלים במספר, באורך ובדרגות קושי חסר תקדים; "הממד הרביעי" הוא הממד האנכי וקומה מתכוון לשישה ימים בבוליביה ההררית בהם יעלה הראלי בהרי האנדים לגבהים של למעלה משלושה וחצי קילומטר שם טמפרטורות מתחת לאפס – וזאת בניגוד מטורף למה שיקרה בארגנטינה מייד אחר כך שם הטמפרטורות צפויות לעלות על 40 מעלות בצל… והמרכיב הקשה הנוסף השנה יהיה הניווט, שיתבצע באמצעות נקודות צא כיוון כלומר קואורדינטות כש-GPS ישמש רק לחירום. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל