fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

WSBK סופרבייק: אפריליה חגיגי בסופ"ש במיזאנו

WSBK סופרבייק: אפריליה חגיגי בסופ"ש במיזאנו

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מירוץ מספר 12 בעונת הגרנד-פרי 1987, מיזאנו. רוכב לא מצליח במיוחד בן 28 בשם לוריס רג'יאני עושה היסטוריה כאשר הוא מנצח בקטגוריית ה-250 העמוסה בכוכבים ויצרני ענק יפניים, עם אופנוע עוד פחות מוכר מהרוכב, אפריליה. 
מאז חלפו חמש שנים עד שהתברר שהאופנוע של איבאנו בג'יו מהסדנא הזעירה בנואלה אינו קוריוז, רק ב-1992 הושגה אליפות עולם ראשונה לאפריליה ב-125, ל-250 זה לקח עוד שנתיים. אבל מאז הם לא הסתכלו אחורה בשתי הקטגוריות הקטנות אך המרתקות: מיודענו מקס ביאג'י יחד עם ה-RS250 השתלט על קטגוריית הרבע ליטר לגמרי למשך שלוש שנים, מהווה תורם מרכזי ל-294 הניצחונות ו-37 אליפויות (!) של אפריליה בגרנד-פרי, למספרים המרשימים תרמו כמובן גם ולנטינו רוסי, מרקו מלנדרי ועוד כוכבים שניצחו עם אופנועי ה-125 וה-250 הטובים בעולם, של אפריליה.

לכבוד אותו ניצחון ראשון של אפריליה שהושג במיזאנו, חוגגת אפריליה בסוף השבוע הקרוב במסגרת סבב הסופרבייק העולמי שנערך שם. שני רוכביה המובילים, מרקו מלנדרי וסילבאן קווינטולי ירכבו על RSV4 סופרבייק צבועים בדיוק כמו אותו RS250 של רג'יאני לפני 27 שנה, כולל כמובן ה-A הענקית במרכז הפיירינג.

אפריליה זקוקה לניצחון במירוצים הבייתיים בסוף השבוע הקרוב, קווינטולי מפגר ב-13 נק' אחרי טום סייקס מוביל הטבלה, מלנדרי הרחק מאחור אבל לאחר צמד הניצחונות המרשימים במאלזיה בסבב הקודם מאותת גם כאן על שינוי בגמגום שלו העונה – מלנדרי היה המהיר במקצה האימון הראשון במיזאנו. |

מחר סופר פול בשעה 16:00 שעון ישראל

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל