fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

מרוץ רד בול רומניאקס 2020 נדחה

מרוץ רד בול רומניאקס 2020 נדחה

אסף לביא

צילום: יח"צ

מי שיכנס לאתר האינטרנט של הרומניאקס בכדי לבדוק מה שלום המרוץ האהוב עליו או כדי להירשם יגלה הודעה שפורסמה ב-17.06 ומודיעה על דחיית האירוע; בינתיים – ללא קביעת תאריך חדש.

"התאריך שקבענו עבור מרוץ ה-Red Bull רומניאקס 2020 בלתי אפשרי. שחרור הגבלות הקורונה היה איטי משציפינו. אחוז גדול מהמתחרים העולמיים שלנו צריכים להיכנס ולצאת מרומניה בשביל האירוע ביולי. בגלל חלק מהגבלות הטיסה שעדיין בתוקף החלטנו לדחות את האירוע לתאריך מאוחר יותר השנה עליו נכריז בקרוב. המרוץ מוכן: מסומן בחלקו, מנהלי המסלול מכל העולם כבר כאן ושכרנו את הכוח האדם הנחוץ".

אנחנו קוראים בין השורות מצב שבו לא ימצא תאריך קרוב והכסף שכבר הושקע בהכנת המרוץ ליולי ירד לטימיון, אז לא יהיה מנוס מלבטל את האירוע של 2020 לחלוטין ולחזור רק בשנה הבאה.

ישראלים רבים עוקבים אחרי המתרחש ברומניאקס, חלקם גם טסים לראות אותו מקרוב, חלק עוד יותר קטן – אבל נוכח – מתחרה בשלל הקטגוריות בכל שנה, סוף סלע עשה את זה וגם גיא נורסלע, זיו כרמי, אלעד ששון, יוסי גוטמן, עוז נהוראי, רון קדשאי, איציק קלנר, טל אייזנבנד ורז נהוראי – וזאת רשימה חלקית של מתחרי 2019 ולא הרשימה המלאה שכוללת הרבה שמות מוכרים מהסצנה הישראלית.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל