fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

מוטו טסט | התקן מיוחד לשטח למרכיבי משקפי ראיה

מוטו טסט | התקן מיוחד לשטח למרכיבי משקפי ראיה

מיקי כהן

צילום: אריק רוזנבלום

מרבית הרוכבים אמנם לא מודעים לכך, אך אחת הבעיות הגדולות ביותר שלנו רוכבי השטח מרכיבי המשקפיים היא חוסר ההתאמה בין משקפי אבק לבן משקפי ראיה, לכן או שנשים עדשות מגע וברי המזל מבינינו שראייתם אינה פגומה כל כך, נרכב ללא שום אביזר ממקד ראייה.  

בדיוק לנושא זה, פיתחו בריינד אופטיקס מוצר ייחודי שנותן מענה. בעל מרכז האופטיקה עמוס ריינד, הינו דור שני למשפחה של אופטומטריסטים עם עשרות שנות ניסיון. עמוס, מרכיב משקפיים, ספורטאי ורוכב פעיל בעצמו. באחת מחופשות הסקי המשפחתיות, גילה עמוס כי לא ניתן לגלוש בנוחות וביעילות עם משקפי ראיה מתחת למשקפי הסקי. נכון, ישנם משקפי סקי וגם אבק שמאפשרים הרכבת משקפיים תחתם או לחלופין, ניתן לייצר עדשה אופטית למשקף עצמו אולם הפתרון הראשון אינו נפוץ וקשה יחסית להשגה ואילו הפתרון השני יקר, מגביל ולא תמיד ישים. בריינד אופטיקס החליטו "לתקוף" את הנושא, ופתחו פתרון נוח, איכותי ויעיל, הניתן להתקנה פשוטה על כל משקף אבק. היינו חייבים לבדוק איך זה מרגיש. 

תחילת התהליך בבדיקת עיניים ממוחשבת בחדר האופטומטריה שמצויד במכונות המתקדמות בתחום, לאחריה מייצרים את העדשות במקום. כעבור כשעה המתקן היה מוכן ומורכב על משקף האבק מתוצרת אוקלי (ההתקן מתאים גם למרבית המותגים האחרים), אחד ממותגי הדגל של ריינד אופטיקס. המתקן הייחודי ניתן לפירוק בקלות לטובת העברה נוחה ממשקף אחד לשני בעת הצורך. לפני הכניסה לשטח לכמה שעות רכיבה, לקחנו כמה דקות הסתגלות דווקא בכביש ובשעות החשכה. 

תוך דקות קצרות התרגלו עיני לעובדה כי ישנו אלמנט זר בין העין לעדשת המשקף ואחר כך, העדשות שבהתקן שיצרו עבורנו בריינד אופטיקס הפכו להיות שקופות מבחינתנו, תרתי משמע. הראיה בכביש בלילה הינה טובה יותר מאשר הרכבת משקפיים משום ששטח העדשות בהתקן גדול יותר מעדשות משקפיים רגילות, ובכך הן מכסות כמעט את כל שדה הראיה.

ראינו כי טוב ויצאנו למבחן החשוב מכל – כמה שעות של רכיבה בשטח. אישית, לא הצלחתי להתיידד עם עדשות מגע ולמזלי במספר שאני צריך הוא קטן, כך ששנים מצאתי את עצמי רוכב בשטח ללא משקפיים. לראשונה ראיתי רחוק וברור – פתאום הכל הפך ממוקד וחד! בחירת קו ההתקדמות הפכה להיות קלה וברורה יותר כמו גם האפשרות לגלות מכשולים קטנים מוקדם יותר. 

כשבועיים חלפו להם בהם מורכב ההתקן המיוחד עם העדשות על משקף האבק שלי. אם בעבר בגיחות קצרות לשטח הייתי מוותר על משקף אבק ונשאר רכוב רק עם משקפי הראיה, היום, בכל ירידה לשטח ולו רק על מנת לקצר דרך שביל כזה או אחר, המשקף המשודרג עולה על הקסדה ואני יכול להגן על עיני כמו שצריך. 

ריינד אופטיקס

שלמה המלך 37 קריית אונו – קניון קרית אונו קומת קרקר. 

טלפון: 03-6358989

*יש לקבוע תור.

4 תגובות ל מוטו טסט | התקן מיוחד לשטח למרכיבי משקפי ראיה

  1. איך הטיפול באדים – אחת בעיות הגדולות במשקפי אבק למרכיבי משקפים

  2. מכיוון שעדיין לא רכבנו עם משקפי האבק במזג אוויר קר, אין לנו תשובה בשלב זה. אולם, זהו נושא שבהחלט יבדק ברגע שמזג האוויר יאפשר זאת.

  3. מהו סדר הגודל של עלויות עבור משקף כזה שמותאם למשקפי אבק?

  4. הרי יש משקפי אבק ייעודים גדולים שמכילים את המשקפיים הרגילים בתוכם. מה פספסנו?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל