מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
KTM עליון קוביה
לרט
סטפן
תמוז
HJC
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מתלה לקסדה

טיול מועדון הונדה "דרום אדום"

טיול מועדון הונדה "דרום אדום"

אביעד רייס

צילום: אביעד רייס

פריחת הפרחים של הדרום האדום התחלפה בפריחת האופנועים של מועדון הונדה שירד לדרום על שלל חבריו. דבר אחד למדתי היום, שהונדה הוא כבר לא מותג "אדום". אופנועים בשלל צבעים שטפו את כבישי דרום הארץ, והציגו נוכחות מכובדת ביותר על טהרת ההונדה. 

נפגשנו ב-8 בבוקר בסניף הראשי ברחוב שבח 5 בתל אביב להרשמה, קפה, ונשנושים קלים. 

ככל שחלפו הדקות, התחיל הרחוב הקטן להתמלא ביותר ויותר אופנועים. בולטת ביותר היא הצלחתו של עיצוב הברווז (לפחות ככה זה נראה לי) של אופנועי ה NC, קרוסטורר וה CBX שפשוט שולט בכמויות- לפחות ברכיבה הספציפית הזאת. 

בנוסף לבעלי המקור, כיבדו אותנו בנוכחתם גם כמה גולדווינגים עם מערכות סטריאו, שלל עזרים ופריטים עיצוביים כאלה או אחרים, וחבר'ה ותיקים לבני זקן באוכף (או יותר נכון סלון עור 5 כוכבים).

טיול המועדון הנוכחי היה מיועד לאופנועים בנפח 500 סמ"ק ומעלה, עם חריגות קלות של CBR300. אנחנו נישאנו על גבי אוכפו של CB500X 2016 שירד אך לא מזמן מפס הייצור עם צביעה חדשה ומראה רענן. 

ה- CBX מגיע אלינו מקטגוריית  ה- "לייט אדוונצ'ר", ומתאים לבעלי רשיון הביניים. רכיבה לאורך יום שלם גילתה לנו שהונדה קלעה בול עם הנוסחה- האופנוע ישמח לקחת אתכם לאן שרק תרצו בנוחות מרבית בזוג או ביחיד. 


אם תרצו לטעום מעט רכיבת שבילים מהי, מדובר באופציה מצויינת. ה-X צר יחסית וגבוה, ובעל מרווח גחון של 170 מ"מ, כך שרכיבה באיזור לא סלול תוכל להתבצע בביטחון וללא שום פחד מפגיעות שיכולות להתרחש בסוג רכיבה שכזה. אם יוחלפו הצמיגים המקוריים לכאלה המוטים יותר לרכיבת שטח מאשר ה 80- 20 המקוריים איתם מגיע האופנוע מהיצרן, וודאי שיכולת זו תוכל להשתפר פלאים. 

המשקל של 195 ק"ג יכול אולי להשמע מאיים בהתחלה, ובמיוחד למתחילים, אך הוא מחולק בצורה מצוינת ולא מורגש כמעט כלל, הרבה בזכות גובה מושב של 810 מ"מ שהופך את הנפת הרגל לקלי קלות לכל הרוכבים- אפילו אם אתם נמנים על מאותגרי הגובה שכמותי (1.73).


17.3 ליטר היא קיבולת מיכל הדלק, ומבטיחה טיולים ארוכים בראש שקט. 

גם רוכבים וותיקים המעוניינים לשנות את סגנון הרכיבה וודאי ימצאו ב- CBX פרטנר נאמן. עם תנוחת הרכיבה הזקופה והיכולות הקיימות בו מעבר לרכיבת כביש בלבד, ובמחיר של 51,900, יכול לקסום הCBX לקשת רוכבים רחבה. 

בהונדה לא וויתרו על תדריך קצר שמטרתו להכניס לחבר'ה לראש שבאנו ליהנות ולא להתחרות, ושכולם בסופו של דבר רוצים וצריכים לחזור הביתה בשלום- חשוב מאד ברכיבה בקבוצה כה גדולה, שבדר"כ גורמת לרוכבי אופנועים להוכיח לכולם כמה הם גברים. 

נחיל האופנועים החל עוזב את תל אביב ואזור המרכז לכיוון דרום. כבישי השפלה והעמקים הדרומיים סיפקו תפאורה מושלמת לטיול אופנועים של שבת חמימה. לראות כמות כה גדולה של אופנועים על רוכביהם וציודם הצבעוני הוא מראה שקשה להתעלם ממנו. 

בפארק בריטניה ביצענו עצירה ראשונה ועלינו לתל עזקה לספוג קצת מורקי"ם תנכיים מהנקודה הגבוהה בתל השולטת על כל הסביבה. מי שלא מכיר מומלץ מאד להגיע. למרות ריבוי הכלים השיירה התנהלה בצורה מופתית, והזרימה בתוך כבישי הפארק הצרים הייתה גם היא מושלמת. 


מפארק בריטניה תל עזקה, המשיך נחיל ההונדות לנוע בכבישים הציוריים של דרום הארץ. מדהים כמה שלפעמים אנחנו נשאבים לתחושה שאזור המרכז הוא מרכז החיים ושהכול סובב סביבו, ופתאום, כאשר יוצאים החוצה (ועדיף על גבי אופנוע) מגלים פתאום חבל ארץ שונה ואחר, ונזכרים שיש פה עוד מה לראות. 

רכבנו בכביש 38 ו- 353 לכיוון בית גוברין, משם קטע קצר לשחרר טיפה גז על 6 וחזרה לכבישים 34, 25 ו- 232 עד לאנדרטת "חץ שחור"- בה עצרנו לקרטיבים מרעננים, מורקי"ם מקומיים של תושבי הדרום רדופי המנהרות והקסאמים, וחלוקת כובעי הונדה רשמיים. 

בלי ששמנו לב, חלף עבר לו הזמן ומצאנו עצמנו ביער גברעם לארוחת צהריים מפנקת ביותר כיד המלך. יער גברעם נצבע אדום לבן עם מחלצות, כריות ושולחנות בפינת הזולה הענקית שהוקמה במיוחד לריכוך ישבני הרוכבים. 


יום מושלם עבר עלינו בחברת רוכבי הונדה הישראלים. ארגון הטיול ע"י החברה היה למופת, ומרשלים נפרסו בכל פינה או סיבוב בו היו יכולים הרוכבים לאבד את דרכם. הכל תקתק כמו שצריך- הארוחות, השתייה, והרכיבה עצמה- שהתנהלה כמעט ללא עצירות מיותרות ומתישות שיכולות בקלות להעיב ולהרוס טיול שכזה. 

בהתחשב בכמות הרוכבים הענקית שהגיעה, מדובר היה במשימה לא פשוטה בכלל, ועל כך מגיע שאפו גדול לחברה ולכל צוות העובדים, שעבדו באמת קשה ע"מ לספק לנו הרוכבים טיול מהנה. 

קהל הרוכבים הפגין התנהגות בוגרת וראויה. לא ראינו התנהגות קלוקלת אפילו פעם אחת במהלך הטיול, והיה נראה כי המסר האומר ש "באנו ליהנות ולא להתחרות" התקבל והופנם, ועל כך מגיעה מילה טובה גם לקבוצה הגדולה הזאת שבאה לרכב וליהנות מנופי ארצנו ומרכיבה חברית ומגבשת. 

נגיד שוב תודה לחברת מאיר הונדה על ההזמנה לטיול והקצאת האופנוע למשימה. יפה לראות את ההשקעה הרבה, הכספית והלוגיסטית, שמשקיע היבואן ברוכביו, ומוכיח להם שהקשר לא נגמר לו לאחר מעמד הקנייה- אין ספק כי כך משמרים לקוחות לאורך זמן. 

10 תגובות ל טיול מועדון הונדה "דרום אדום"

  1. איזו כתבה שיטחית ועלובה.עצוב שלא זכרת את ההרצאה המעניינת שעשתה לנו הילה פנלון שפגשתי לראשונה.
    אבל הכי חשוב הכובעים 🙂

  2. שאפו ענקי למארגנים , עשיתם עבודה מעולה,כבר מחכה לטיול הבא??

  3. חדש בהודה טיול ראשון על ווראדרו
    אירגון מתוקתק פינוקים מהתחלה ועד הסוף
    חברה טובה היה כייף נהנתי מאוד ואצטרף גם בעתיד
    תודה לחברה הייתה אוירה מצויינת

  4. אייל נוסרי כובעים זה מאד חשוב, איך נתגונן מהשמש בלעדיהם? לא לימדו אותך להיות חכם בשמש? או שאתה חכם רק בלילה?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל