מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
סטפן
לרט
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
ברקום שמאל
פרפקט קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה

טיול מועדון הונדה על סילבר ווינג 600. חווייה כפולה

טיול מועדון הונדה על סילבר ווינג 600. חווייה כפולה

עמרי גוטמן

צילום: שני נורדיה ועמרי גוטמן

שישי בבוקר פוגש את תומרק'ה בסוכנות הונדה, הסבר קצר ואני מתיישב על האמריקן קומפורט שנקרא הונדה סילבר ווינג 600 סמ"ק.

חוץ מתקופה מאד קצרה, לא רכבתי על קטנועים משנת 2005. אחרי שמתרגלים לאופנוע, הכורסא שלו מפנקת ומכלול הרכיבה הופך להיות נוח יותר ממה שאפשר לדמיין על שני גלגלים.

נסיעה בפקקים של תל אביב והקטנוע בולע מהמורות בלי תלונות, ירידה לאיילון וכביש ארבע ודי מהר אני מוצא את עצמי במהירות על-רישיונית בלי לשים לב בכלל. המנוע כל כך שקט שגם בנסיעה במהירות גבוהה וגם בעמידה, בכלל לא שומעים אותו.
מיגון הרוח קצת בעייתי וממקם את הקסדה בדיוק באמצע המערבולת – לעיתים זה מפריע.

בשבת בשמונה בבוקר מגיעים למועדון הגולף בקיסריה, סביבה שמרגישה טבעית לקטנוע-על מסוגו; מוציאים את המחבטים, שולפים את המצלמה ומגיעים למתחם שהוקם עבורנו, מאפים טריים, שתיה קרה, קרואסונים וקפה ואנחנו מוכנים ל-18 גומות. מכיוון שהמקום סגור עדיין, נסענו לטייל בהובלתו של יפתח, שלאחר תדרוך קצר שולח אותנו להתארגן.

למרות השעטנז של 130 כלים מכל מגוון הקשת, הטיול זורם כהלכה, אנשי הצוות של הונדה משמשים כמארשלים ואף אחד לא הולך לאיבוד בדרך.

הטמפרטורות סבירות לעונה ותחנה ראשונה למרגלות הארבל מובילה לארוחת בוקר קלה עם משקאות קרים ופירות, שמשתלבים פונקט עם הכריות שפוזרו בצל.

מנוחה כהלכה וממשיכים. היעד הבא: הבנטל, דרך סובב כנרת המערבי, צומת נשוט והרמה הקרירה מקבלת את פני הטור עם הרבה אובך.

האופנועים מטפסים בכבדות וניכר שהרוכבים שמחים לנוח קצת, עולים לתצפית ושומעים הסבר מפי מי שחווה את רוב המאורעות בעצמו.
מנוחה קצרה עם קרטיבים ויאללה, לבריכה שבמרום גולן, לצנן את הגוף ואת הנפש, לפני ארוחת הצהריים, שמוגשת בול בזמן.
לסיכום פרק הטיול, מסלול מעולה והרבה השקעה מצד הונדה וחברת ההפקה, יצרו מסלול מושלם עם הרבה פינוק. כיף לטייל ככה.
מה לגבי הסילבר? סוס עבודה. 

הרבה כוח, מנוע שקט שמפיק 50 כ"ס, מתלים מעולים שגם עם תיק צילום מלא ושני רוכבים לא התרגשו מרוב תחלואי מע"צ ולמרות הגלגלים הקטנים הוא יציב.

בדאון סייד, הפניות אתו קצת מסורבלות כצפוי, ומרגישים מערבולות רוח.

טווח התדלוק היה טוב מאד, 250 ק"מ וזה ביום חם יחסית, עם שני רוכבים וציוד וכשלחצנו אותו לאזור ה-8,000-9,000 סל"ד.
כיום הוא מתומחר ב-68,600 ₪, מרווח הטיפולים שלו הוא 6,000 ק"מ וטיפול גדול באמת רק פעם ב-24,000 ק"מ, כך שאחזקתו לא כל כך יקרה.

מתחרה ראוי לקטגוריה, ללא ספק.

10 תגובות ל טיול מועדון הונדה על סילבר ווינג 600. חווייה כפולה

  1. כל הזמן יש פעילויות.
    היבואנים כבר מבינים שקנית דו גלגלי לא מתחילה ומסתיימת ברכישה אלא בליווי לאחר מכן והתוכן שיוצקים פנימה.
    גם כאן הונדה פועלת ויפה למען החברה שרכשו מהם דו גלגלי.
    ,אז כל הכבוד לכל החברה מהונדה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל