מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
לרט
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
KTM עליון קוביה
סטפן
מתלה לקסדה
HJC
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

לראות את התות ואחר כך למות

לראות את התות ואחר כך למות

מיס הילה

בגלל שאופנוענים הם לרוב אנשים המחפשים ריגושים, נפשו של האופנוען לעולם לא תדע שובע. כעת, הקשיבו לסיפור האירוני הבא: בניו-יורק נהרג רוכב האופנוע פיליפ א. קונטוס בן ה-55, אשר היה אחד מאנשי המחאה נגד חבישת קסדות כחובה. פיליפ המנוח נהרג כאשר איבד שליטה על אופנוע ההארלי דייווידסון שלו. בעת רכיבת מחאה כנגד חבישת קסדות. מסיבה לא ידועה הוא בלם בפתאומיות את אופנועו, הועף מעל הכידון, ראשו נחבט במדרכה וגולגלתו נסדקה.

חוקרים בזירת התאונה קבעו כי אילו חבש קסדה בעת התאונה, סביר להניח כי היה ניצל.
רוכבי קאסטומים רבים ממדינות שונות בארה"ב מוחים כנגד החוק המחייב אותם לחבוש קסדה, בטענה שרוח החירות והחופש נשללת מהם. ואני שואלת: היכן עובר הגבול הדק בין חופש למזוכיזם ולעיתים אף התאבדות?
 

7 תגובות ל לראות את התות ואחר כך למות

  1. נכון שברכיבה על אופנוע מעין הרלי חלק מהכייף הוא להרגיש את הרוח על הבנדנה.. אבל בנפילה הראש מאוד חשוף ורגיש לפגיעות.
    סעו עם קסדה.
    רונן

  2. זה מה שקורה שחופש הביטוי הוא עד כדי כך ערך עליון כך שהטמטום חוגג. חוקים ובוודאי שחוקי בטיחות, קיימים בעיקר בשביל לשמור על טיפשים מעצמם, חכמים לא צריכים חוק כדי לשמור על עצמם. קשה לשים את הגבול כשמדובר במיגון אבל קסדה זה מינימום הכרחי שכן היא מצילה חיים באחוזים גבוהים, מיגון מסוג אחר בגלל החשיבות הסטטיסטית הפחותה שלו באמת כבר יכול להחשב הכבדה על החברה וחופש הביטוי באופן יחסי אם הוא מחוייב כחוק, כמובן שלא אם לובשים אותו מרצון חופשי.

  3. "העם לא יודע מה טוב לו, אני יודע מה טוב לעם".
    לפעמים אין מה לעשות וצריך חוקים כדי שאנשים ישמרו לעצמם על החיים.
    מוות מיותר.
    אנשים, חיבשו קסדה ש-ל-מ-ה בכל רכיבה. אפילו אם היא "רק עד למכולת".

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל