מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
קלים KTM
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
לרט
1 על 1
אופנוסנטר קוביה שמאל
רפידו
KTM שמאל
רוית דדוש עליון
סטומפ
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
KTM עליון קוביה
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל
ברקום שמאל
שוברט
HJC

TGB בוליט 125: סימן שאתה צעיר (וידאו)

TGB בוליט 125: סימן שאתה צעיר (וידאו)

צילום: אריק רוזנבלום

עורך: גב"ב     בוחן: אדם בלנגה

שורה תחתונה: קטנוע שיכול להחזיר את הנוער לדו-גלגלי, עיצוב צעיר ושובב, צבעוני ובולט, תפעול פשוט וידידותי למתחילים.


צילום וידאו: אריק רוזנבלום, עריכה: בן שפורקר

שנים ארוכות אנחנו בוכים כי צעירים לא נמשכים לעולם הדו-גלגלי, במיוחד עם היעלמם של ה-50 סמ"ק הקטנים הזולים והשובבים שהוחלפו ב-125 שמנים ומשעממים ברובם. והנה מגיע הבוליט 125 של TGB, בהחלט שינוי יחסית ל-125 האחרים שכן הוא כלי צעיר, מחיר קניה סביר של כ-14,000 שקל, עם הגב החזק והאחריות של היבואן דל.ב, אחזקה זולה בזכות מנוע מקורר אוויר, משקל קליל של 118 קילו בלבד התורם לביצועים ולקלות תמרון גם לרוכבים פחות מנוסים, תפעול פשוט – ובעיקר עיצוב מדליק שיגרום לכול צעיר לפנטז רק שיגיע בוקר ואפשר יהיה לצאת איתו שוב. לחובבי ההיסטוריה נזכיר כי הבוליט הוא כלי חדש יחסית בליין TGB, יצא בשנת 2009, והגיע שנה ומשהו אחר כך לישראל אולם בעיות עם היבוא והחלפת יבואנים תכופה בהמשך מנעו ממנו קליטה ראויה.

תן בראש

העיצוב כאמור ספורטיבי עם קווים חדים ויסובב ראשים גם בשוק הקטנועים הרווי שלנו, עם זנב מזדקר גבוה וחושף את מלוא הצמיג האחורי (גלגלי "13 ספורטיביים), עם בולם יחיד ארוך מהלך, יש שפע פרטים מגניבים כמו לוח השעונים, הספוילר מאחור, רצפת המתכת, צביעת זהב למזלג ואדום ל ומשקולות הכידון ומדבקות לרוב אך ללא הזנחת השימושיות – תא המטען מכיל קסדה מלאה. המנוע מקורר אוויר ולכן הספקו יחסית נמוך, 9 כוח סוס בשיא, אולם הרווח של מנוע כזה הוא גם במשקל נמוך המקל על התמרון, צריכת דלק נמוכה וגם בפשטות ואמינות ומחיר אחזקה נמוך. התאוצות והמהירות המרבית אמנם לא שוברים שיאים אולם צריך לזכור שמי שירכב על הכלי יהיו ברובם מתחילים ולא מנוסים ולאלה אין צורך בבעיטות וצלצולים אלא בידידותיות, סלחנות ובטיחות. ככלי עירוני הבלמים מספקים שיכוך חזרה טובים יחסים ולא תרגישו התרסקויות קשות בנוגע לחלק התחתון. עם תנוחת ישיבה גבוה וקרבית (מעט קרבית, אבל מפרגנים על הניסיון) עוזרים בכל הנוגע לנסיעה עירונית.

בסיום המפגש עם הבוליט 125 חשנו כי אם מחברים את השימושיות, ידידותיות התפעול, לעיצוב הייחודי, הצעיר ומושך העין, הרי שתג המחיר של 14 אלף שקלים חדשים לא נראה מוגזם כלל. 


 

תעודת זהות

Bullet 125 TGB 
אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ
דרגת זיהום אויר – 6
מחיר 2015 : 13,900 ש"ח
* המחיר למזומן: 12,900 ש"ח
לפי מחירון 01/15
המחיר ללא אגרת רישוי והוצאות רישוי וכולל מע"מ.
דרגת רישיון: A2

נתונים טכניים

מנוע: 4 פעימות, צילינדר אחד, קירור אוויר
נפח: 124 סמ"ק
הספק– כ"ס/סל"ד: 9 כ"ס ב- 7,000 סל"ד 
הזנת דלק: קרבורטור
התנעה: אלקטרונית חשמלית +רגלית
תיבת הילוכים: אוטומטית- גיר רציף
צמיג קדמי: 130/60-13
צמיג אחורי: 130/60-13
בלם קדמי: דיסק
בלם אחורי: דיסק
מיכל דלק: 6.8 ליטר

מדידות

אורך:  1,896 מ"מ
רוחב: 670, מ"מ
גובה: 1,155 מ"מ
משקל: 118 ק"ג

14 תגובות ל TGB בוליט 125: סימן שאתה צעיר (וידאו)

  1. מכולם זה נראה הכי קול לא? דעה? סאנאינג ישן או זה חדש? תודה

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל