מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
1 על 1
KTM עליון קוביה
תמוז
סטפן
סטומפ
רפידו
KTM שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
מתלה לקסדה
ברקום שמאל
שוברט
אייפקס
HJC
הארלי שמאל
אינדיאן קוביה שמאל

האמת העירומה – מבחן דרך סוזוקי GSR750

האמת העירומה – מבחן דרך סוזוקי GSR750
ערך: גב"ב     בוחנים: אדם בלנגה, ניסים ברדה.  צילום: רוזנבלום/בלנגה

שורה תחתונה

ב-66,000 שקל מקבלים סטריט פייטר יפיוף מסובב ראשים עם מנוע נפלא ואינספור שימושים מסידורים בעיר ועד חוליגאניות בכפר. התמורה הטובה ביותר לכסף כיום בישראל

"לכול דבר מחיר" שרה להקת כוורת לפני הרבה שנים, ואכן נושא המחיר מתחדד כשמדברים על הסוזוקי GSR750: 66,000 שקל לאופנוע 2015 חדש מהנילון זה סכום נמוך במיוחד, אבל האם אין מחיר למחיר הנמוך שהרי אין ארוחות חינם? אז זהו שבמקרה של הסוזוקי GSR750 המחיר הנמוך אינו מתבטא בפשרות והפסדים בתמורה אלא יש כאן המון אופנוע, סטייל וסקס אפיל בכמויות, פניה להמון רוכבים פוטנציאליים מכול הגילאים והוותק, אינספור שימושים.

ראשית ה-GSR750 נאמן להגדרתו כסטריט פייטר, אין מדובר בשעטנז בו השתילו מנוע סופרספורט שהיה על המדף בשילדה מזדמנת אלא באופנוע שתוכנן מלידתו בשנת 2011 להיות נייקד ספורטיבי חדיש. העיצוב בוטה, כלי דחוס וביריון, החושף את מנוע הארבעה צילינדרים המתקדם, את האגזוז הנמוך והקצוץ, את הצמיגים הבשרניים, לא מסתיר כלום וגאה בהכול, כשרוכבים איתו ברחובות הערים ראשים מסתובבים.

וכשמתכננים מהתחלה אופנוע סטריט פייטר ללא פשרות אז כול המכלולים נאמנים ליעוד. המנוע עם ארבעה צילינדרים ולא פשרות של שלושה או שני צילינדרים, מבוסס על מנועו של ה-GSX-R750 הביצועיסט האמין בעולם אך תוכנן מחדש כדי להפוך מסופרבייק לוחם במסלולי המירוצים לייעודו החדש כלוחם עירוני. כוח המנוע מרוכז בסל"ד הבינוני ולא צריך למשוך אותו לצרחות כמו אופנוע מירוץ, כבר מסל"ד נמוך מאוד מתקבלת דחיפה נאה, 105 הסוסים הדוחפים משקל נמוך של 210 קילו רטוב מגיעים יחסית מוקדם בסל"ד וכך גם מומנט מכובד של 8 קג"מ ואלה מאפשרים פחות החלפות הילוכים ודחף מכובד בטווח סל"ד רחב. בדקנו כמובן את נושא הגמישות נוסעים על 10 קמ"ש בהילוך שני, פותחים מצערת ומהר מאוד הכל הופך למריחת צבע אחד יפה. זה בדיוק מה שהאופנוע הזה עושה, בלי יותר מידי רעש וצלצולים אלא דחף יעיל ומוחשי קדימה. 

ואם המנוע תוכנן מחדש הרי שהשילדה של ה-GSR כלל לא הייתה קיימת טרם לידתו של דגם זה, שלדת פלדה קשיחה ולא מסורבלת למראה, עם בסיס גלגלים קצר של 1,450 מ"מ המבטיח זריזות ושינוי כיוון מהירים, המיתלים כמיטב המסורת של סוזוקי יודעים לגהץ ולספוג ובמקביל להעביר פיד בק ולא להתנדנד בשום מצב, עם מזלג הפוך מלפנים ובולם אחורי בעל מהלך ארוך במיוחד של 135 מ"מ מאחור המבטיח אפס חבטות בגב גם בכבישים משובשים. הצמיגים במידות אידיאליות ל-750 ספורטיבי, 120/70-17 קדמי ו-180/55-17 אחורי מבטיחים יציבות ובמקביל הטיות זריזות ובטוחות. 

"זו חבילה מעולה לדעתי" אומר ניסים ברדה לאחר רכיבת מבחן קצרה, "האופנוע עובד עם הרוכב יוצא מהכלל, העברת הילוכים של סוזוקי ללא תחרות, התנהגות כביש מעולה, ההיגוי מדויק ורגיש, מנוע מצוין ובכלל מכונה משומנת היטב".

גם תנוחת הרכיבה אידיאלית לנייקד, תנוחה זקופה ונוחה עם כידון גבוה וישר ורגליות ממוקמות נמוך אך לא פוגעות במרווח הטיה וכמובן מושב רחב ותומך – תנוחה נוחה אולם עדיין ממקמת את הרוכב עם המרפקים בחוץ ותוקפנות ניכרת.

לסיכום
הסוזוקי GSR750 נמכר בישראל מספר שנים אולם כעת נחשף לפוקוס מיוחד במסגרת החלטת יבואן סוזוקי עופר אבניר לטפח את תחום הנייקד, ואי אפשר לא לחזור שוב ושוב לעניין המחיר: 66,000 שקל עבור הסוזוקי GSR750 דגם 2015, אופנוע פול סייז לעומת נניח קטנוע טי מקס שעולה כמעט 80,000 שקל?? כפי שאמר לנו ניסים ברדה שכידוע עורך את מחירון המשומשים של לוי יצחק הקובע בשוק מזה 15 שנה : "עם המחיר שקבעו עופר אבניר ל-GSR750 זו הבחירה הכלכלית הטובה ביותר בשוק כיום, מאחר ונכנסים מעט אופנועים גדולים חדשים יש משומשים שנקנים מעל מחיר המחירון ויוצא שהסוזוקי GSR750 עולה כחדש מהניילון פחות כסף מאשר דגמים מקבילים כמשומשים"… 

ובמחיר כה נמוך יכולים הרבה יותר רוכבים לשקול את רכישת הסוזוקי GSR750, מנוסים יותר או פחות ואפילו מי שעלו מקרוב לקטגוריית הרישוי הבלתי מוגבלת. זה אופנוע בעיצוב תוקפני אך לעולם לא יאיים על הרוכב, עם ביצועים מצוינים ואופי נשלט ונוח,

תודה קטנה לבחור ענק מפאב קטן שנמצא איי שם בצפון המנומנם של תל אביב, זה בר יין ואוכל טוב שקוראים לו אל-וסינו שפתחו במיוחד בשבלינו בשישי בבוקר את עבור צילומים. אז תודה רבה לנדב כהן מהוסינו… נתראה בקרוב!

 התאמה לאינספור משימות מיום יום ועד טיולים ארוכי טווח, משיוטים נינוחים של פוזה ברחובות הערים ועד השכבות מטורפות בכבישי הרים. ועל שילוב מעולה שכזה אפשר להגיד בהחלט: זו האמת העירומה.

תעודת זהות

סוזוקי GSR750

מחיר: 65,849 שקל
לפי מחירון 01/15 
דרגת רישיון: A
המחיר כולל אגרת רישוי והוצאות רישוי וכולל מע"מ. 

נתונים טכניים

מנוע:  4 צילינדרים 4 פעימות,גל זיזים עליון כפול,קירור נוזל.
נפח מנוע:  749 סמ"ק
כ"ס: 105
הזנת דלק:  הזרקת דלק
התנעה:  חשמלית
בלם קדמי:  דיסק כפול הידראולי
בלם אחורי:  דיסק הידראולי
מתלה קדמי:  טלסקופי,קפיץ סלילי,שיכוך שמן ועומס,קפיץ מתכוונן
מתלה אחורי:  LINK TYPE ,קפיץ סלילי,שיכוך שמן
צמיגים קדמיים:  ZR-17" – 120/70
צמיגים אחוריים:  R-17" – 180/55

מדידות

בסיס גלגלים:  145
קיבולת דלק:  17.5 ליטר
אורך:  211 ס"מ. 
משקל:  211 ק"ג
גובה מושב (ס"מ):  81

מחירון טיפולים (עבודה וחלפים):
(כל המחירים לפני מע"מ ונכונים ליום פרסום המבחן)
טיפול      עלות

1,000         590 ש"ח
6,000         896 ש"ח
12,000       1,673 ש"ח
18,000       1,086 ש"ח
24,000       2,100 ש"ח
בדקנו כמובן את נושא הגמישות נוסעים על 10 קמ"ש בהילוך שני, פותחים מצערת ומהר מאוד הכל הופך למריחת צבע אחד יפה. זה בדיוק מה שהאופנוע הזה עושה, בלי יותר מידי רעש וצלצולים אלא דחף יעיל ומוחשי קדימה.
                                                                                                                
עם ביצועים מצוינים ואופי נשלט ונוח, התאמה לאינספור משימות מיום יום ועד טיולים ארוכי טווח, משיוטים נינוחים של פוזה ברחובות הערים ועד השכבות מטורפות בכבישי הרים. ועל שילוב מעולה שכזה אפשר להגיד בהחלט: זו האמת העירומה.
                                       

30 תגובות ל האמת העירומה – מבחן דרך סוזוקי GSR750

  1. בס"ד
    נראה לי שיש לו גם גרסא מוגבלת הספק 47 כ"ס לקטגוריית הבניים , רצוי להוסיף בסוף הכתבה….

  2. תמיד אהבתי נייקד.
    יש משהו בתנוחה הקרבית, בהגיון נטול הפיירינגים ובמנועים החזקים.

    ואיזה מחיר ?!!

  3. נחמדים? הם פשוט מפפפפחדים!
    מול ה MT07 אין לסוזוקי סיכוי, שלא לדבר על ה MT09.
    ה MT07 שוקל כשלושים ק"ג פחות ועושה את הכל יותר פשוט ויותר טוב.
    כמובן שאפשר להתווכח על היופי, אך ביחס לשימושיות ולנוחות אין לסוזוקי סיכוי.

  4. זה נכון לגבי המשקל ,אך הסוזוקי משמעותית יותר חזק במנוע. רכבתי על שניהם בקשר להתנהגות לא רכבתי מספיק זמן ובכבישים המתאימים, ה 07 אכן מרגיש קל כמו סוג של סופר מוטו,אך כאמור חלש בישורות מול הסוזוקי עניין של טעם.

  5. הבחירה בסוזוקי כמנצח גם מול מספר הימהות החא המכונה.
    עם כל הכבוד המנועים של סוזוקי ואני כבר לא מדבר על התנהגות הכביש המתלים החדות וכל מה שמחפשים מנייד כזה אז רק בסוזוקי.
    ואני לא אגיד כאן אתה מושתל מטרו או שלא. זה בכלל לא מעניין.
    מה שמעניין שהחברה כאן צודקים הסוזוקי בקטגוריה הזו מנצח.
    ואני לא נכנס לקטגוריות ה1000 ששם בנייקדים להונדה יש משקל כבד גם כן.
    בהצלחה לכל הסוגים. זה רק טוב לכולנו שיש הרבה מהם בכביש.

  6. נכון שמדובר באופנוע יפיוף ושווה(במיוחד זה שבכתבה!),אבל יש עוד כמה כלים שווים כמו הz800 וה-mt07 שמתומחרים במחיר מצויין וטוב שאבניר נזכרו להוריד מחירים ונזכרו שהמצב בישראל לא ממש מזהיר.פשוט מאוד היבואנים טוחנים את הצרכן. אחלה כתבה ואחלה תמונות

  7. בו נראה אם מישהו פה יתווכח שיותר טוב לרכוש מקסים600 באותו המחיר?

  8. פעם ראשונה שאני מרגיש שהכתבה הוכתבה על ידי היבואן ובאופן גורף כל פרט הכי קטן מתואר באופן קיצוני.
    טעם לא טוב נשאר לי מהמבחן הזה.
    ויכול להיות שעכשיו זה מחיר טוב, אבל למה עד עכשיו הוא עלה עשיריה יותר??
    כבר יש ABS??

  9. אני נכנס וקורא כתבה ואוהב גם לראות את התגובות.
    אני קורא תגובות של אנשים כאן באתר ומייד מבחין מי עובד אצל מי.
    אתה עובד במטרו וזה בסדר גמור.
    אבל באמת אם אתה רוצה ל"נצח" תביא טיעונים חזקים.
    מה אתה מעלה ערס ושטוית.

  10. רכבתי על האופנןע.
    הם תארו אותו בדיוק כמו שאני הרגשתי עד כדאי שלרגע חשבתי שהם העתיקו את המחשבות שלי.
    ממליץ לך לקחת את האופנוע לרכיבת מבחן ותבוא לכאן שוב ותגיד מה אתה חושב.
    אני מבטיח לך שתהנה.

  11. כל מיני חברה כמו מספר 19 וכאלו שהגיבו לו.
    אבל אני חייב לציין כי שנים רכבתי על סוזוקי גם כאשר הרבה חברה רצו שאני יעבור ליפנים אחרים ובחיים לא התחרטתי.
    תמיד היו אופנועים טובים אמינים ונהנתי ביותר.

  12. עכשיו אני מוריד ממך את התואר של הדוד חיים.אני רחוק מלעבוד במטרו,יש לי חיים יפים. אני שונא את כל היבואנים בארץ כי המחירים פה שחיטה לא כשרה.מרגיז אותי באבניר שרק עכשיו הם מורידים מחירים בגלל שלא הלך להם עם הדגם בגלל המתחרים… טוב נו שיעשו מבצע.במילא אני קונה רק יד 2. שבת שלום וצום קליל

  13. ייתכן שזה אופנוע מצוין, אבל אני עוד לא מכיר אופנוע בתקציב הזה שאומרים עליו שהכל מעולה, לרוב מנסים לשכנע אותנו שבמחיר כזה אלו אופנועי תקציב.
    מאוד אהבתי את האופנוע כשיצא ושחיפשתי לקנות פסחתי עליו בגלל חוסר ה-ABS והמחיר הגבוה יותר מהמתחרים באזור 650-800CC

  14. היה לי את האופנוע ברשותי כשלש שנים באמת המבחן משקף את האמת.

  15. יופי של אופנוע יחסית ליפני. המונסטר 696 עולם אחר לגמרי פחות או יותר נע על אותו מחיר.

  16. לא מבין מהכתבה
    האופנוע מגיע על כל התוספות או שזה בתוספת מחיר?

  17. בתור בעלים של GSR750 אני חייב להודות שרכשתי אופנוע נייקד מושלם!!!! חסכוני בדלק, לוח שעונים מעוצב עם הצגת ההילוך בו אתה נמצא. צמיגים של אופנוע סופר ספורט, קלאץ' חמאה, אופנוע מאד "סלחן" על טעויות… רק היום התחילה לי התכווצות ברגל באמצע של נסיעה מהירה וכמה שהיה לי קשה באותו רגע, השתלטתי על האופנוע די בקלות ואני נמוך…רק 1.70מטר. הכוח מצויין+, למי שלא מחפש נינג'ה 1000, אז האופנוע הזה יספיק. כמובן שהיות והוא נייקד ואין לו מיגון רוח אז הוא לא מתאים למהירות גבוהה. העברת הילוכים מעולה, תאורת לדים אחורית. בקיצור… להוסיף סליידרים וזהו…..

  18. יש מבחן שעשו בחול על האופנוע יש גם חסרונות
    מעניין למה לא מזכירים אותם
    mt 7 זה בכלל מתחרה של הsv650 ואין לו מה למכור מול הגי אס ר
    ואם כבר מחירים אז עדיף לחסוך עוד 3-2 ולקחת את הmt 9 שאוכל אותו לארוחת בוקר
    למתחרים שלו כמו הZ והMT -9 יש הספקים גדולים יותר שמתקבלים מוקדם יותר
    צריכת דלק כולם כמעט אותו דבר יש הבדל של כ-300 שקל בשנה (10000 קמ בשנה)כמובן שזה כסף אבל זה לא שיקול בכלל כשהפער כזה זעום

    חסר בכתבה קצת אובייקטיביות

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2