מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
שרקו
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
1 על 1
KTM שמאל
רפידו
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטומפ
KTM עליון קוביה
סטפן
אופנוסנטר קוביה שמאל
לרט
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל
שוברט
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
אייפקס
HJC

ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר בדרך לייצור

ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר בדרך לייצור

רון לב

צילום: MCN

לאחר שתמונות הריגול הראשונות נחשפו בתחילת 2017 נעשה באז חדשותי סביב האדוונצ'ר הקטן מבית ק.ט.מ, מהתמונות היה ניתן לראות נתונים מינימליים, כמו בולמי WP ארוכים, מידות גלגלים ותאורת LED דומה לזאת של דגם ה-790. כעת, לאחר שנה, העסק נראה קצת יותר מבטיח. כמה דברים השתנו, תמונות ריגול חדשות נחשפות ועוד פרטים צצים ברשת אודות האדוונצ'ר הקטן.

בראש ובראשונה ניתן לראות עיצוב בהשראת ה-790 אדוונצ'ר, עם יחידת ההינע המוכרת של הדיוק 390, אנו מצפים למנוע דומה מאוד, אולי מספר שינויים לטובת גמישות ושיוט נוח יותר. בהתאם למשפחת האדוונצ'ר של KTM נראה שגם ה-390 מציע שפע טכנולוגיה, כגון מסך TFT, מצערת אלקטרונית ומערכת ABS. ניתן לראות גם את מיכל הדלק שממשיך אל מתחת לכסא ומציע נפח ראוי לאופנוע אדוונצ'ר.

ה-390 אדוונצ'ר צפוי להגיע עם גלגלים בקוטר "19 קדמי ו-"17 אחורי, בשילוב בולמים ארוכי מהלך מבית WP, כמובן, בלמי דיסק גדולים, בדומה לאלו של אחיו לסדרת ה-390 ו-ABS ניתן לניתוק כסטנדרט, בדומה לדיוק 390.

מהתמונות ניתן לראות תושבות ארגזים ומגן רוח, בתמונות האחרונות נצפו עליו צמיגי מצלר טורנס, מגן רדיאטור, מגן מנוע מאלומיניום וזיווד מלא, סביר להניח כי אלו לא יגיעו כסטנדרט.

לסיכום, אנו מצפים בקוצר רוח להכרזתו של האדוונצ'ר החדש שיחמם את הסצנה ויישר קו עם שאר החברות הנמצאות בסגמנט האדוונצ'רים קטני הנפח, מתחריו, קוואסאקי וורסיס 300, ב.מ.וו G310GS, ה-CRF250 RALLY, סוזוקי וי-סטרום DL250 והרויאל אנפילד הימליאן 410 נמכרים בכמויות נאות במזרח וגם בשוק המקומי הקטן של ישראל.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל