אתר בהרצה. אם מצאתם טעות, אנא ספרו לנו ונתקן בהקדם.

HRP
שוברט עליון מתחת לשורת MENU
קרוזים מטרו עליון מתחת ל- MENU
פרפקט אופנועים
וספה
אוגוסטה קוביה הכי עליון
היליט מתנפח באנר עליון
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אפריליה
אופנוסנטר קוביה שמאל
Ad motorsport
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
לארט
לרט
סטפן
מטרו מבצעי אוגוסט – קוביה שמאל
HJC
ברקום קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
שוברט
כרמיאל קוביה שמאל

דגמי הונדה החדשים הושקו בישראל

דגמי הונדה החדשים הושקו בישראל

אופיר דואק

צלם: תומר לשר

במסיבת עיתונאים שנערכה בערב יום שני חשפה הונדה את חידושיה לשוק הישראלי לשנת 2012. מדובר בארבעה דגמים חדשים, שלושה מהם הוצגו לראשונה בתערוכת מילאנו האחרונה. הדגמים החדשים אמורים לעזור ליבואן המקומי להמשיך את מגמת התנופה לה זכה בשנת 2011 שבה זינקו מכירות הונדה בישראל ב-71%. שלושת הדגמים שהוצגו בתערוכת מילאנו הם האינטגרה, ה-NC700X והקרוסטורר. כל אחד מהם מעניק פרשנות שונה למושג "קרוסאובר" שהולך ונהיה נפוץ גם בעולם הדו-גלגלי. הכיוון הכללי של הקרוסאוברים הוא ברור: שילוב יתרונות מנישות שונות על מנת ליצור כלים בהם הדגש הוא על פרקטיות ושימושיות. כמובן שעל מנת להוזיל את עלויות הפיתוח גם שימוש במכלולים משותפים הוא הכרחי.

הדגמים החדשים חולקים (בין אם כסטנדרט או כאופציה) את תיבת ההילוכים כפולת המצמדים של הונדה שמאפשרת לשלב בין נוחות תפעול של תיבה אוטומטית אך עם זאת עם צריכת דלק נמוכה יותר מתיבת הילוכים רגילה. בהונדה מהמרים על התיבה כפולת המצמדים שעתידה להופיע בעתיד בדגמים נוספים וכנראה מבשרת על עתיד בו תמסורת אוטומטית תהפוך להיות מנת חלקם גם בקרב האופנועים. אגב, באופן אירוני, בעוד מחלקת האופנועים של הונדה תופסת טכנולוגית תיבת ההילוכים כפולת המצמדים מקום בזכות יתרונותיה דווקא חטיבת המכוניות של הונדה טרם אימצה אותה.
לצד שלושת אלו נראה פתאום ההונדה CBR1000RR שהוצג לצידם במהדורתו העדכנית כאופנוע קונבנציונלי למדי. אמנם אופנוע סופרבייק המתהדר במיטב הטכנולוגיה אבל במסגרת התבנית המוכרת לנו מאופנועי הספורט בעשורים האחרונים.

הונדה אינטגרה – טימקס על הכוונת
הלב של ההונדה NC700D (אינטגרה) וה-NC700X הוא יחידת ההנעה החדשה המשותפת לשניהם וגם ל-NC700S שלא מגיע כרגע ארצה. מדובר במנוע טווין מקבילי בנפח 670 סמ"ק שהוא נגזרת של מנוע ה-1.4 שמשמש את הג'אז, מכונית הסופר מיני של הונדה, וחולק איתה מידות צילינדר זהות עם קדח של 73 מ"מ ומהלך ארוך יחסית של 80 מ"מ. המנוע ניצב בזווית של 62 מעלות והוא בעל תזמון שסתומי יניקה משתנה וגל ארוכבה של 270 מעלות כשהזנת הדלק כמקובל בימנו היא על ידי הזרקה. נתוני התפוקה בשני הכלים זהים ועומדים על 51.8 כ"ס ב-6,250 סל"ד ו-6.3 קג"מ ב-4,250 סל"ד. מרווח הטיפולים גם הוא גדול יחסית ועומד על 12 אלף ק"מ בין טיפול לטיפול. האינטגרה מגיע מצויד עם תיבת ה-DCT כסטנדרט בעוד ב-NC700X ובקרוסטורר היא מוצעת בגדר אופציה.

הקונספט של האינטגרה חדשני ומסקרן. הוא אמנם נראה כמו קטנוע בזכות העצוב והפלסטיקה אך מבט מדוקדק מגלה מכלולים הלקוחים מאופנוע "אמיתי": מזלג קדמי בעל שני משולשי היגוי, חישוקי 17', זרוע אחורית עם בולם מונושוק מרכזי והנעה סופית באמצעות שרשרת. ההבטחה היא שהיא אינטגרה אכן מרגיש כמו אופנוע ברכיבה (ועל כך נקווה לדווח לכם בהקדם) אך עם זאת תיבת ה-DCT  אמורה להפוך אותו קל לתפעול כקטנוע. הגנים האופנועיים גובים מחיר מההיבט הפרקטי שכן גודל תיבת ההילוכים, מבנה הבולם המרכזי האנכי וגודל החישוקים מביאים לכך שתא האכסון תחת המושב סמלי למדי כך שאין נמנע מהתקנת ארגז. אגב, זיווד מקורי לאינטגרה מוצע כאופציה. כפיצוי מציע האינטגרה צריכת דלק של כ-27 ק"מ לליטר ועם מיכל דלק של 14 ליטרים (הממוקם בזנבו) מתקבל טווח רכיבה מרשים. אבל גולת הכותרת היא המחיר: 69,900 ש"ח כולל מערכת ABS ומערכת בלימה משולבת מה שמציב אותו ראש בראש מול הימאהה טימקס החדש שמגיע גם הוא בימים אלו ארצה. אמנם מדובר בשני כלים בעלי תפיסה שונה אבל קהל היעד משותף כשלאינטגרה יש יתרון עבור מי שנרתע מהתדמית שדבקה בטימקס.

הונדה NC700X – אמצע הדרך
ה-NC700X הוא אופנוע כביש עם תנוחה זקופה ונטיות תיוריות אח תאום ל-NC700S שהוא אופנוע עירום בסיסי שכאמור לא יגיע ארצה. המנוע הוא אותו מנוע שבאינטגרה שאיתו חולק ה-X  לא מעט מכלולים כמו גם את יחידת הפנס האחורי ואת ידיות המורכב. במקום בו אמור להיות מכיל הדלק נמצא תא איכסון שימושי המסוגל, בניגוד לאינטגרה, להכיל קסדה מלאה.לארץ מגיע ה-X עם תיבת הילוכים קונבנציונלית כאשר מי שמעוניין יוכל להזמין במיוחד גם את הגרסה תיבת ה-DCT. ה-X  מגיע עם  ABSתקני ומערכת בלימה משולבת ומחירו עומד על 63,900 ש"ח, דומה למדי למחירו של הקאוואסאקי ורסיס הפופולארי. ה-X מיועד להתחרות באופנועי אמצע הדרך וגם להוות אופציה לאופנוע ראשון עבור רוכבים העולים מקטנועים גדולי נפח.

הונדה קרוסטורר – לכיוון באוואריה
ההצלחה לה זוכה ה.ב.מ.וו R1200GS בעולם הביאה את הונדה להחלטה להיכנס לעימות חזיתי עם הבוקסר הבאווארי. הונדה לקחה את שלדת האלומיניום של ה-VFR1200 עם מנוע ה-V4 ומיתנה את הספקו ל-130 כ"ס לטובת עיבוי משמעותי של המומנט ל-12.8 קג"מ. לכך הוסיפה מתלים ארוכי מהלך, חישוקי שפיצים עטויי צמיגי טיובלס ולבסוף גם זרוע חד צידית והנעה סופית באמצעות גל הינע (בדיוק כמו בב.מ.וו). את החבילה משלימה מערכת ABS עם בלימה משולבת ובקרת משיכה הפועלת על ידי מיתון כוח המנוע במצבי החלקה. המחיר של הקרוסטורר הוא 139,900 ש"ח כשעבור תיבת ה-DCT נדרשת תוספת של 9,000 ₪ נוספים. כיאה להיותו אופנוע בעל יעוד תיור הרפתקני גם רשימת האבזור נכבדה  וכוללת בין היתר מגיני מנוע ושלדה וזיווד מקורי.

הונדה CBR1000RR – יום הולדת 20
הגרסה העדכנית של הפיירבלייד כבר נמכרת בישראל מזה כחודשיים והמשלוח הראשון נמכר במלואו אך ההשקה הייתה הזדמנות לחשוף אותו באופן רשמי לציבור. מהדורת 2012 של ה-CBR1000RR מציינת 20 שנה להולדת שושלת הפיירבלייד ונבדלת לא רק בעיצוב מחודש. מערכת מתלים שודרגה וכוללת מזלג קדמי חדש של שוואה בטכנולוגית הבוכנה הגדולה (BPF) כשהבולם האחורי הוא בעל בוכנה כפולה. מערכת ABS שמגיעה כעת כציוד תקני אך שלא כמו בקאוואסאקי ZX10R ובימאהה R1 לא קיימת גם לא כאופציה. המחיר של הפיירבלייד נותר ללא שינוי ועומד על 129,900 ש"ח.

תגיות:

הגב

avatar
מיין לפי:   חדש | ישן
יוסי
אורח
כלי יפה ה-700 אבל ה-TMAX החדש מהמם

ראיתי אותו ולא יכולתי להפסיק להתפעל.

כותרת
כלי יפה ה-700 אבל ה-TMAX החדש מהמם
הונדה בנשמה
אורח
למה זנחתם את ה250 סמק

איפה הפורסייט, איפה הch
איזו תקופה זאת היתה

כותרת
למה זנחתם את ה250 סמק
שחר
אורח
מה יהייה עכשיו..!

מה יחליטו הקונים..יש בורגמן 650, יש TMAX ויש אינטגרה..אבל יש גם BMW. מה לקנות?

כותרת
מה יהייה עכשיו..!
תומר
אורח
כלים מושקעים ברמה גבוה.

הקרוסטורר יתן פייט יפה גם לBMW.

כותרת
כלים מושקעים ברמה גבוה.
יוני
אורח
הCBR חלום של כל אופנוען.
כותרת
הCBR חלום של כל אופנוען.
חן
אורח
לא נשאר לי בירה.

האינטגרה נראה ממש אופנוע קטן.

כותרת
לא נשאר לי בירה.
שדון
אורח
פגשתי שם את כולם מהשוק הדו גלגלי.

היה אחלה ארוע . לא מנקר עיניים ולא יותר מידי מפוצץ.
כבחירה אישית. הייתי הולך על קרוסטורר. נראה מליון דולר. ואני אוהב יפני יותר מגרמני.

כותרת
פגשתי שם את כולם מהשוק הדו גלגלי.
קובי אטד..
אורח
האמת שבכלים של הונדה תמיד רואים איכות.

אתה מתקרב לכלי ואתה רואה שהם נותנים תשומת לב לדברים הקטנים. מתגים גומיות פלסיטק וכו.
תודה על הבירה והמצב רוח.

כותרת
האמת שבכלים של הונדה תמיד רואים איכות.
טירן
אורח
אותי שכנעתם. קניתי.

מה שנשאר זה לשכנע את האבא שלי שמתנגד לדו גלגלי ולהתחיל לעבוד במרץ.

כותרת
אותי שכנעתם. קניתי.
עמית
אורח
הייתי וניהנתי גפ מהאווירה ובמיוחד מהכלים.

האמת כלים מנצחים.אבל יש המון כלים חדשים בשוק. והתחרות היא עצומה. וגם מאוד קשה לבחור.

כותרת
הייתי וניהנתי גפ מהאווירה ובמיוחד מהכלים.
פאצ'ר מעאכר
אורח
גלגל אחורי של דוקאטי

מה זה צריך להיות הגלגל האחורי של האינטגרה?? מכורסם, סופר מאסיבי, מסוקס ואכזרי.

כותרת
גלגל אחורי של דוקאטי
גדעון
אורח
אח...אונדא אונדא

שיחקתם אותה, מבקשים מחירים רציונאליים.

כותרת
אח...אונדא אונדא
ירוני
אורח
חברת מאיר: סיבכתם אותי

קודם הקרוס ראנר וכעת הקרוס טורר. אצטרך לעשות חושבים לפני לקיחת ההלוואה.

כותרת
חברת מאיר: סיבכתם אותי
דפני ליפה
אורח
העם רוצה צדק השוואתי:

קרוס טורר/ SMT/ GS 1200/ דורסודורו/ סופר טנרה. קדימה תכינו מצלמות ומיכל דלק פול. ותנו בגז.

כותרת
העם רוצה צדק השוואתי:
חג פסח כשר
אורח
הכנף תופסת גובה.

שיחקתם אותה במאיר- בחודש מרץ להביא לישראל דגם שנחשף לפני חודש וחצי ועומד לתפוס מקום של כבוד ביפן ואירופה NC 700

כותרת
הכנף תופסת גובה.
פוקס וומן אאוטלט
אורח
פוקס וומן אאוטלט
למה אין דוגמניות בטייץ כמו בחשיפה של הוויז'ן??
כותרת
למה אין דוגמניות בטייץ כמו בחשיפה של הוויז'ן??
סטיבן
אורח
רווח נקי וכפול

הקרוסטורר: גם מנוע של VFR וגם 127 כ"ס על 275 ק"ג. כל מה שנותר לי לומר: בבקשה רכבו בזהירות.

כותרת
רווח נקי וכפול
BIG IN JAPAN
אורח
עכשיו אני מבין למה היפנים מלוכסנים!!!

כשרואים NC בטוקיו, מרוב צילומים שלו בסלולארי נגנבת להם הרשתית.

כותרת
עכשיו אני מבין למה היפנים מלוכסנים!!!
יאיר
אורח
גם חברת המטוסים בואינג התחילה בהונדה קאב

שיהיה בהצלחה. הלואי בקרוב בארץ מסלול מירוצים במהירויות תלת ספרתיות שמתחילות ב230

כותרת
גם חברת המטוסים בואינג התחילה בהונדה קאב
פרנסואה אבוטבול עד המדינה
אורח
פרנסואה אבוטבול עד המדינה
לחברת מאיר- יש לכם פה בעיה רצינית

מולנר ושיראזי עומדים לבצע רכישת עשרים טימקסים 2012 בלאק, תיקחו מונית לנתניה ותנו להם הנחה מרוכזת+ יושימורה בונוס עליכם.

כותרת
לחברת מאיר- יש לכם פה בעיה רצינית
מאיה
אורח
הייתי אמש

כל הכבוד לכם על השקעה עצומה בארוע החשיפה, הרגשתי בבית. בקרוב טרייד אין. סבבה??

כותרת
הייתי אמש
אליפנסטאר
אורח
70 אלף ש"ח זה יותר מידי

גם המחיר של הטימקס לא מוצדק במחיר הזה אני קונה בחול"ל דוקאטי 1199ונשאר לי עודף לאיזה מונסטר קטן"

כותרת
70 אלף ש"ח זה יותר מידי
ZZR
אורח
לקרוס טורר אין סיכוי מול הבימר

אנשים שקונים כלים כאלו רוצים גם יכולת שטח אפילו שהיא תאורטית. אני לא הייתי יורד לשטח עם הקרוס טורר ששוקל כמעט 280 קילו

כותרת
לקרוס טורר אין סיכוי מול הבימר
גלעד כרמון
אורח
הונדה ירדה אל העם

פעם הכלים שלהם היו מתומחרים באופן מופרז והיום הם מישרים קו עם המחירים. לצערי בגלל המיסוי עדין המחירים יקרים. במחיר של CBR 250 אני קונה בארה"ב פיירבלייד

כותרת
הונדה ירדה אל העם
ג'וני בראבו
אורח
הונדה חייבים קטנוע 250 במחיר טוב

כמו שאמר כאן בחור מקודם. זו קטגורית הנפח שהופכת להיות מאד פופולארית ומשמעותית אחרי שהרבה רוכבי 125 שנכנסו בעקבות שינוי התנות לפני 5 שנים רוצים להשתדרג. ולראיה ההצלחה של הCBR הקטן

כותרת
הונדה חייבים קטנוע 250 במחיר טוב
לגלעד כרמון
אורח
עדיין המחיר של הCBR1000

עומד על 130000 . לדעתי אם הם היו נכנסים כאן בסכום של כ 120000 הם היו יכולים לתת לשאר בראש. לגבי השאר אותו הדבר.

כותרת
עדיין המחיר של הCBR1000
גולי הגיבור.
אורח
גולי הגיבור.
ל26. למה שהם יתנו מחיר זול יותר לדוגמא מסוזוקי

האופנוע לא פחות טוב ועוד עם מערכת בלימה עם ABS!!!

כותרת
ל26. למה שהם יתנו מחיר זול יותר לדוגמא מסוזוקי
גיל
אורח
בסוף הונדה תיתן בראש לכל המתחרים

גם הגרמנים וגם היפנים.
הונדה נותנת כלים מדהימים.

כותרת
בסוף הונדה תיתן בראש לכל המתחרים
ג'ובני רוצי.
אורח
קדימה מכבי חיפה...

תקנו כמה שיותר אופנועי הונדה שינקלה שחר יכניס את היד לכיס ויביא כמה שחקני חיזוק חדשים למכבי חיפה. ללא כל קשר אני נוהג על הונדה והאוטו מדהים.

כותרת
קדימה מכבי חיפה...
אדם
אורח
ככה מתמחרים?

בחודש פברואר האחרון ביקרתי בתערוכת האופנועים בציריך, כידוע שוויץ היא אחת המדינות היקרות באירופה, להלן מחירי קטנועי הונדה בתערוכה: SW600 – 11730, SW400 – 10480, INTEGRA – 10320 (פרנק שוויצרי שווה כארבעה שקלים). להונדה הפתרונים באשר לתמחור!

כותרת
ככה מתמחרים?
מאוכזב מהשוק
אורח
מאוכזב מהשוק
תא

כלים טובים אבל לא נמכרים יד שניה שוק על הפנים.לא מצליח למכור סילוור ווינג 2011 מצב חדש למעלה משלשה חודשים.

כותרת
תא
שחר
אורח
ל-30ת בדקת את המיסוי באירופה לעומת המיסוי בארץ?

לפני שאתה בא בטענות להונדה?
ביחס לחברות אחרות ולאיכות, המחירים סבירים. זה שבאופן כללי המחירים בארץ שערורייתיים קשור בעיקר בגלל למיסוי (גם לרכב רגיל).

כותרת
ל-30ת בדקת את המיסוי באירופה לעומת המיסוי בארץ?
wpDiscuz

תגובות

וספה מגדל
הונדה מגדל