מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
רפידו
לרט
אופנוסנטר קוביה שמאל
1 על 1
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
סטומפ
סטפן
רוית דדוש עליון
הארלי שמאל
HJC
ברקום שמאל
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל

בקרוב: עוד עירום

בקרוב: עוד עירום

טל שביט

טואנו V4R בחשיפה בתערוכת מילאנו 2010

היצע אופנועי ה"נייקד" בשוק הישראלי – שהוא, חייבים להודות, מכובד למדי יחסית לשוק כה קטן – עומד להתרחב בחודשים הקרובים. כפי שהוצהר כבר בשנה שעברה, עופר-אבניר עומדים להוסיף להיצע אופנועי סוזוקי בישראל את ה-GSR750, אופנוע עירום על בסיס מנועו המוזרק של ה-GSX-R750 (בגרסה מוחלשת, כמובן). השילדה, לעומת זאת, עשויה מפלדה ולא אלומיניום – שילוב של צינורות בחתך עגול ומלבני. גם הזרוע האחורית היא פשוטה ועשויה פלדה, מן הסתם כדי לחסוך בעלויות. מדובר בדגם חדש לגמרי אשר הוצג לראשונה בתערוכת קלן בשנה שעברה ואשר יוצא לשווקי העולם רק בימים אלה. אצלנו הוא יתחרה ישירות בקאוואסאקי Z750 ובימאהה FZ8 שכבר נמצאים כאן, ויוצע ברמת מחיר דומה – כ-70,000 ש"ח. אלינו הוא אמור להגיע במהלך חודש מאי.

עם כל הכבוד ל-GSR – שנראה מצויין, לטעם כותב שורות אלה – חדשה מלהיבה קצת יותר היא הבשורה על הגעתו עוד קודם לכן של האפריליה טואונו V4R. גם כאן מדובר באופנוע חדש לגמרי, שהוצג לראשונה בתערוכת מילאנו לפני מספר חודשים. מדובר בגרסה העירומה של ה-RSV4R, דגם ההיפר-ספורט של אפריליה – והחדשות הטובות הן שהספק המנוע בגרסה זו הופחת רק במעט, מ-180 ל-162 כ"ס (על משקל של 179 ק"ג בלבד!). המשמעות היא שבין כל אופנועי הנייקד הנמכרים בישראל, רק לב.מ.וו K1300R יש הספק גבוה יותר. מה שבאמת משמח הוא שישראל ויליגורה, מנהל מותגי סוזוקי ואפריליה ב"עופר אבניר", מצהיר על מחיר משוער שלא יעלה על 110,000 ש"ח, הרבה-הרבה מתחת למחיריהם של המתחרים – ישירים כמו ק.ט.מ דיוק 990R ודוקאטי סטריטפייטר, או עקיפים כמו הב.מ.וו K1300R המוזכר לעיל. ובכלל, עם תג מחיר כזה, הטואונו V4R עשוי לקבוע כאן רף חדש של ביצועים-לשקל. נקווה שהערכת המחיר הזו לא תתגלה כשגויה לכשיתומחר האופנוע סופית, כי לנו היא נראית קצת אופטימית (אם כי, בתשובה לשאלתנו, אמר ויליגורה כי בעופר-אבניר הוחלט לוותר על חבילת ה-APRC האופציונלית הכוללת מערכת בקרת-משיכה, בקרת ווילי, קוויקשיפטר ומערכת בקרת שיגור, כדי לעזור להוריד את המחיר). כן נשארו במפרט שלושת מצבי הפעולה של המנוע לבחירה על ידי הרוכב – מסלול, ספורט או רגיל.

מי שמעוניין באפריליה קצת יותר מתון ימצא את מבוקשו בגרסת ה-1200 של הדורסודורו, שהושקה אף היא בשנה שעברה. ה'דורו' הגדול מפיק 130 כ"ס, מציע גם הוא שלושה מודי-פעולה למנוע (מערכת בקרת משיכה פשוטה יותר מבדגמי ה-V4 קיימת כאופציה), ויתמודד כאן מול ה-990 SM של KTM וההיפרמוטרד של דוקאטי. גם כאן יש לאפריליה יתרון מחיר משמעותי, שכן המחיר המשוער עומד על כ-90,000 ש"ח בלבד.

שני דגמי אפריליה החדשים הללו אמורים להגיע אלינו כבר בסוף מרץ.


עם תג מחיר כזה, הטואונו V4R עשוי לקבוע כאן רף חדש של ביצועים-לשקל. נקווה שהערכת המחיר הזו לא תתגלה כשגויה לכשיתומחר האופנוע סופית, כי לנו היא נראית קצת אופטימית

גלריה

3 תגובות ל בקרוב: עוד עירום

  1. לו רק המיסים על אופנועים היו מופחתים… אבל אני מניח שנצטרך להמתין למשיח כדי שזה יקרה…

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2