מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה
HJC

אפריליה טואנו 1100RR בישראל

אפריליה טואנו 1100RR בישראל

קבוצת עופר אבניר, יבואנית אופנועי אפריליה בישראל, החלה בשיווק Aprilia Touno V4 1100-RR. הנייקד הספורטיבי של אפריליה החדש. הטואנו אופנוע סופרבייק לכל דבר, שהופשט מהמעטפת החיצונית וצויד בכידון גבוה ושטוח. מחירו של ה-Touno 1100 בישראל יעמוד על 113,657 שקלים (לא כולל אגרות רישוי).

הטואנו נולד לפני כ-15 שנים (2002) כשאפריליה החליטה להפשיט את דגם ה-RSV ולשלב בין היתרונות של שלדת המרוצים המופתית עם תנוחת ישיבה זקופה ודינאמית. בכך שיצרה אפריליה "אופנוע סופרבייק בישיבה זקופה". במהלך השנים הפך הטואנו מאופנוע 1000 סמ"ק, V TWIN לאופנוע וי-4 1,100 סמ"ק המבוסס על ה-RSV4  הקיצוני של אפריליה.

ה-Touno 1100 עודכן בתקן יורו 4 המחמיר ויחד עם מערכת פליטה חדשה, מחשב מנוע והעלאה של 500 סל"ד במיקום הקו האדום של המנוע, לא נפגע הספקו של האופנוע. מנוע ה-1,100 סמ"ק מספק 175 כ"ס ב-11,000 סל"ד ומומנט של 12.3 קג"מ ב-9,000 סל"ד. מערכת הבלימה של ה-Touno 1100 מגיעה מאופנוע ה-RSV4-RR הקרבי, עם קליפרים ראידאליים בתצורת מונובלוק ודיסקים בקוטר 330 מ"מ. בנוסף, ניתן לבחור בין זוג תבניות צביעה לטואנו, המכבדות זוג מסלולי מרוצים באירופה: "שחור אסן" או "אפור פורטימאו".

החידוש העיקרי ב- Touno 1100 היא מערכת ה- APRC – ר"ש של 
Aprilia Performance Riding Control ששודרגה. מערכת בקרת החלקה עם 8 מצבים המאפשרת שינוי ובחירה של הרוכב תוך כדי רכיבה; מערכת ABS של בוש מדגם 9.1 MP, המאפשרת בלימה אל תוך הפנייה ללא חשש מהזדקרות האופנוע; מערכת בקרה להנפת הגלגל הקדמי (ווילי) בעלת שלושה מצבי בחירה והתערבות הניתנים לשינוי תוך כדי רכיבה; מערכת בקרת זינוק בעלת שלושה מצבי בחירה בין אסטרטגיות זינוק שונות; מערכת קוויקשיפטר הפועלת הן בהעלאת והן בהורדת הילוכים; מערכת בקרת שיוט לרכיבות ממושכות; מערכת בקרת מהירות מקסימום – Pit Limiter; מערכת RLM השולטת באופן אוטומטי על התרוממות הגלגל האחורי בבלימות חריפות, לצורך שמירת כיוון והגדלת האחיזה בזכות מגע הגלגל האחורי עם האספלט; מערכת הזרקת דלק נשלטת באמצעות מצערת Ride-By-Wire חדשה המאפשרת בחירה בין שלוש מפות ניהול מנוע: Track, Race ו-Sport. מכלול מערכות אלה נשלטות דרך מתגי הכידון ולוח השעונים החדש שהוחלף למסך TFT צבעוני.

גלריה

8 תגובות ל אפריליה טואנו 1100RR בישראל

  1. רציתי לרכוש את ה- R1000 החדש של סוזוקי, גם אין אספקה. מה הקטע של הבשורה שמשהו מגיע ואין מלאי?

  2. הייתי שם היום והם מדברים על אספקה מיידית של הצביעעה הכחולה והאדומה

  3. אגרה היא 300 ש"ח לרישוי ועוד כמה שקלים למספר.
    הבעיה היא שחלק מהיבואנים היום (אהמ אהמ מאיר ועופר אבניר, אולי גם אחרים) משיתים אי אלו הוצאות אחרות על הלקוח – מבלי לפרט כמובן מעבר לסעיף "הוצאות רישוי".
    בדלב – ובעבר גם בקמור, לא יודע מה קורה היום – הוגנים יותר.

  4. כמה עולה טיפולים לדוגמא ?
    מאד חשוב בהשוואה.
    איפה יש מוסכים מורשים במרכז שיודעים ועברו הכשרה לטפל ?
    אני מקשה בכוונה כי שמעתי לא מעט תלונות ואפילו קשות בעניין.

  5. הזוי אבל עד לפני שנה וחצי,ליבואן היה רק עובד אחד!!!!(זיו- נשמה ואחלה מקצוען),
    שיודע לטפל באפריליות וזה במוסך המרכזי.
    פעם הבאתי את האופנוע בדיוק שאישתו היתה בחדר לידה ביום שלישי.האופנוע נשאר במוסך עד יום שלישי ,שבוע, כי אף אחד אחר לא יכל לטפל באופנוע.
    לא יודע מה המצב כיום.
    חוץ מזה הכלים אחלה- המחיר על הפנים כי אין להם שוק בכלל. ליחידי סגולה בלבד.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל