fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

ב.מ.וו HP4 קרבון יושק החודש ב… סין

ב.מ.וו HP4 קרבון יושק החודש ב… סין

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


אין עוררין על חשיבותו העצומה של השוק הסיני עבור יצרני הרכב, במיוחד בתקופת זו של "התעוררות" הסינים עם מיליונרים נוספים מדי יום הרוכשים את מיטב מכוניות העולם בכמויות חסרות תקדים. עכשיו גם האופנועים מזהים כי השוק הסיני חדל מלהיות רק פתרון של קטנועים בשני גרוש והפך להיות אטרקטיבי עבור אופנועי יוקרה, ממש כמו מכוניות היוקרה.

וכך אפשר להבין את הודעת ב.מ.וו כי בתערוכת הרכב של שנחאי בהמשך חודש אפריל תחשוף מספר חידושים בתחום מכוניות היוקרה שלה – וגם "אופנוע אקסקלוסיבי כמותו הוצעו רק מעטים בעבר". מה זה יכול להיות? בסבירות גבוהה יהיה זה סופרבייק על, ה-S1000RR קרבון בגרסת HP4 שהוצג בתערוכת מילאנו בנובמבר 2016 כאב טיפוס וכעת עובר ל"ייצור סדרתי" ככול שאופנוע כזה יכול להיות סדרתי. ה-HP4 עם שלדת קורות מסיבי פחמן, חישוקים מאותו חומר קל וחזק, לא ברור האם גם הזרוע האחורית תהיה קרבון או אלומיניום, מה שברור שיחס הספק משקל יהיה מטורף, משהו בסביבה של הרבה מעל 200 כוח סוס על 150 קילו, כפי שלמדנו מ"סופרלג'רה 1299 של דוקאטי.

ואם אותו סופרלג'רה – בדרך כלל היצרנים מפיקים גרסאות על לסופרבייקס שלהם כהומולוגציה לאופנועי מירוץ באליפות הסופרבייק העולמית, אולם בדומה לדוקאטי שאינו יכול להשתתף בשום מירוץ רשמי, ב.מ.וו תייצר את ה-HP4 הרבה יותר עבור אספנים ולקוחות עשירים ולא לצרכי מירוצים, ב.מ.וו הצהירה זה מכבר כי עד הודעה חדשה אין לה עניין להשתתף במירוצי אופנועים באופן רשמי.

באנר פרסומי:

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל