fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

הונדה CRF250L ראלי בגרסת ייצור

הונדה CRF250L ראלי בגרסת ייצור

גיא בן ברק

צילום: יצרן


בשנים האחרונות עם עליית המזרח ושקיעת המערב מופיעים עוד ועוד דגמים בנפחי מנוע קטנים לטובת הצעירים והאסייתים, מעניין מתי יופיע גולדווינג 150 סמ"ק…. ועכשיו תורו של ההונדה CRF250L לקבל עיצוב של אופנוע ראלי, זה של המקצוען במשפחה CRF450R בגרסה המתחרה באליפות הראלי העולמית. ה-250 ראלי נחשף לראשונה בתחילת 2015 ובגרסה כמעט סופית בסוף 2015, במילאנו קיבלנו את גרסת הייצור. הבסיס המכאני של הראלי לקוח מה-CRF250L בגרסת 2016 שעברה שיפורים קלים ובמיוחד עמידה באירו4, מנוע סינגל המיייצר 24 כוח סוס, שלדת צינורות פלדה בתצורה של קורה כפולה, המיתלים חדשים עם מזלג שואה הפוך 43 מ"מ בגרסה ארוכה במיוחד לראלי, המהלך 250 מ"מ, גם מאחור מהלך ארוך, הבלמים כוללים ABS הניתן לכיבוי עם הירידה לשטח. בנוסף מיכל הדלק מכיל 10.8 ליטר, 3 יותר מאשר הגרסה הרגילה, והתווספו מיגונים כולל רגלית הילוכים מתקפלת במקרה נפילה. המשקל הרטוב עומד על 157 קילו, גובה המושב 895 מ"מ מכובדים, 20 יותר מאשר ב-CRF250L. תחילת השיווק בקרוב, מן הסתם גם בישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל