מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ימאהה X-MAX 300 חדש
גיא בן ברק
צילום: יצרן
ימאהה חושפת היום קטנוע חדש במשפחת איקס מקס, הפעם זו גרסת 300 בעיצוב מאקסי שנראה כגרסה מוקטנת של הטי מקס וזאת בניגוד לאיקס מקס 250 הקומפקטי ואף שונה מהאיקס מקס 400, למרות שהמתלה האחורי הוא מהסוג כפול בולמים בדומה לאיקס מקס הנוכחיים. גם השילדה הראשית אינה אלומיניום כמו טי מקס אלא שלדת פלדה בדומה לאיקס מקס הנוכחיים, יש חידוש בדמות ראש היגוי בעל שני משולשי היגוי בדומה לטי מקס ובניגוד למשולש היחיד המקובל בקטנועים, מה שיספק היגוי טוב יותר.
המנוע סינגל דור חדש 292 סמ"ק, 4 שסתומים גל זיזים יחיד, מוזרק, הספק מרבי של 28 כוח סוס, מומנט של כמעט 3 קג"מ, ויש חידוש בדמות בקרת אחיזה כסטנדרט. המשקל הרטוב עומד על 179 קילו, גלגל "15 קדמי ו-"14 אחורי, קיבולת מיכל דלק 13 ליטר, ברקסים עם דיסק קדמי יחיד בקוטר 267 מ"מ עם ABS.
האיקס מקס 300 החדש יוצג כמובן במילאנו והשיווק יחל לפי דיווחים מאירופה בחודש אפריל אז גם יגיע מן הסתם לישראל.
אין שום קשר לטימקס.השלדה של טימקס מעבר לכך שהיא מאלומיניום היא בתצורת אופנוע כלאמר המנוע והגלגל האחורי אינם מקשה אחת כמו בקטנוע.חבל שאין שום פרטים על המנוע מלבד ההספק. האם אותו מנוע עם צילינדר מוגדל או חדש לגמרי
מה עם זה ??
החסם העיקרי לקניית הכלים האלו הוא מדרגת הביטוח…כשקופצים סמ"ק 1 מעל 250 המדרגה קופצת!
לאומת הקטנועים החדשים שיוצאים לשוק
עוד כלי שהביטוח יחסל
גם כך ביטוח יקר מאוד. אז עוד 120 ש"ח לחודש יעשה לכם הבדל עצום? אני אעדיף להוציא עוד 120 ש"ח ולנסוע על הכלי שאני אוהב. אנחנו משלמים 5000 ש"ח בשנה על הטיפטלים! (מי שנוסע 20000 בשנה) אז 120 ש"ח זה כזה נורה? הרי כולנו מיליונרים פה בארץ…
לדעתי האיקס מקס הנוכחי יותר יפה ומשתלם להמשיך ולהחזיק אותו בגלל מדרגת הביטוח ויהפוך למבוקש מאוד בעקבות המקפצה ל -300
החדש מגיע עם בקרת אחיזה ועם abs
היי
הביטוח יקר מאוד מעל 250 סמ״ק בטח שלא נראה לי שווה
כל-כך להחזיק 300 סמ״ק