מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
סוזוקי וי סטרום מעודכנים ל- 2017
צילום: יצרן
כתבו: גב"ב, אסף לביא
הוי סטרום 1000 מקבל גרסה נוספת, XT שמה, וזאת כמובן לאור ההצלחה של גרסת אדוונצ'ר ב-650, המשמעות היא שינויים המיועדים לשיפור יכולות השטח והתיור ההרפתקני של הדגם הגדול, עיקר השינוי הם חישוקי חישורים והגבהת מרווח הגחון עם הארכת מהלך מיתלים. בנוסף בוצעו שינויים לוי סטרום הרגיל, מערכת להתנעה קרה המעלה את סל"ד סרק, לטובת שיפור הנוחות עוצב מחדש מושב האופנוע ושינוים במסכת החזית בשלל הדגמים אמורים לשפר את מיגון הרוח, המשקף כעת גבוה יותר ומכוונן לשלושה מצבי גובה ומסוגל לשנות זווית. חידוש נוסף לשנת 2017 הם הבלמים ב- 1000 – משולבים כפי שהכרנו מהונדה ולפניה מוטו גוצי, בבלימה חזקה עוצמת הלחיצה בידית הבלם הקדמי תחולק גם לבלם האחורי. וחידוש משמעותי לא פחות ואולי יותר, הוי סטרום מקבל את מערכת ABS החדישה של בוש להקטנת החלקות בהטיה, בעלת חיישן זווית הטיה.
הוי סטרום 1000 מקבל גרסה נוספת, XT שמה, וזאת כמובן לאור ההצלחה של גרסת אדוונצ'ר ב-650, המשמעות היא שינויים המיועדים לשיפור יכולות השטח והתיור ההרפתקני של הדגם הגדול, עיקר השינוי הם חישוקי חישורים והגבהת מרווח הגחון עם הארכת מהלך מיתלים. בנוסף בוצעו שינויים לוי סטרום הרגיל, מערכת להתנעה קרה המעלה את סל"ד סרק, לטובת שיפור הנוחות עוצב מחדש מושב האופנוע ושינוים במסכת החזית בשלל הדגמים אמורים לשפר את מיגון הרוח, המשקף כעת גבוה יותר ומכוונן לשלושה מצבי גובה ומסוגל לשנות זווית. חידוש נוסף לשנת 2017 הם הבלמים ב- 1000 – משולבים כפי שהכרנו מהונדה ולפניה מוטו גוצי, בבלימה חזקה עוצמת הלחיצה בידית הבלם הקדמי תחולק גם לבלם האחורי. וחידוש משמעותי לא פחות ואולי יותר, הוי סטרום מקבל את מערכת ABS החדישה של בוש להקטנת החלקות בהטיה, בעלת חיישן זווית הטיה.
גרסת ה- 650 מקבלת את מערכת בקרת האחיזה של אחיה הגדול, האגזוז המגודל של דגם ה- 1000, מספר הממירים הקטליטיים במערכת הפליטה הוכפל בכדי לעמוד בתקנות האירו4, ב- 650 לעומת זאת בוצעו שינויים רבים ביחידת הכוח, בראשם מערכת הזרקה חדש ומעבר לשני מצתים בכל צילינדר.
הוי סטרום המעודכן בנפחי ה- 1000 וה- 650 סמ"ק יהיה זמין בצבעים שחור, לבן וצהוב גם בורסאות ה-XT, ושיווקו באירופה יחל בקרוב.