מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
קריפטונייט
סטפן
ברקום שמאל
לרט
לרט
סטומפ
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
הארלי שמאל

קאוואסאקי: גרסת מרוץ לנינג'ה ZX-25R

קאוואסאקי: גרסת מרוץ לנינג'ה ZX-25R

אסף לביא

צילום: יח"צ

האופנוע הכי מגניב של 2020 הוא בנפח מנוע של "רק" 250 סמ"ק. קאוואסאקי הציגה לפני מספר חודשים את הנינג'ה ZX-25R, אופנוע ספורט עם מנוע 4 צילינדרים בנפח 250 סמ"ק, בעל הספק של 60 כ"ס ומשקל נמוך שבינתיים ישווק רק במזרח. כעת קאוואסאקי מייעדת את האופנוע להתחרות באליפות יפנית על טהרת הדגם וחושפת גרסה משודרגת המיועדת לשימוש מרוצים בלבד.

מבט קצר על השלדה והזרוע האחורית עטופות הקרבון יכול לשגע כל חובב רכב, אך כשאנחנו בוחנים את התמונות מקרוב מותחני השרשרת חושפים שמדובר רק בכיסוי קרבון, אך זה בשילוב הפיירינגים מקרבון מקנים לאופנוע מראה יפהפה ומגרה.

מערכת הפליטה מוחלפת לאחת פתוחה מטיטניום מתוצרת Beet היפנית. קיט מרוצים מתוצרת A-Tech הכולל את מיכל הדלק, תיבת האוויר, שלדת הזנב, הזנב, הפיירינגים, השלדה, חיפויי הזרוע האחורית ומיגוני בית קךאץ' ובצד השני לסלילים, מגיני ידיות וסליידרים ומוותר על אביזרי הרישוי. בתחום המתלים גם כן נראה שדרוג למזלג ה-Showa ההפוך מקדימה שמקבל ציפוי לצינורות ובולם אחורי ירוק שנגנב ה-ZX-10R, שניהם בעלי כיוונון מלא. לסיום, הגומי המקורי מוחלף בצמיגי דאנלופ Sportmax סופר-ספורטיביים.

אל תשכחו לקפוץ לגלריה בתחתית הכתבה.

מימין דגם הכביש הסדרתי (שבינתיים לא יגיע לאירופה וישראל), משמאל גרסת המרוץ מלאת הקרבון.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

 

תגובה אחת ל קאוואסאקי: גרסת מרוץ לנינג'ה ZX-25R

  1. אופנוע מושלם לפצאל.
    מטרו יביאו את הגירסה הזו ברישוי אפור?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
מטרו מגדל שמאל