מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
KTM עליון קוביה
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה

פיג'ו חושפת מטרופוליס 400i חדש ל-2020

פיג'ו חושפת מטרופוליס 400i חדש ל-2020

אסף לביא

צילום: יצרן

אתמול בשעות אחר הצהריים הציגה פיג'ו את הדור החדש של המטרופוליס, על בסיס הקונספט שהציגה בשנה שעברה בתערוכת מילאנו, עם עיצוב חדש וחד יותר, קפיצת מדרגה טכנולוגית ומנוע מעודכן.

המטרופוליס 400 החדש מקבל את העיצוב שהוצג כקונספט בתערוכת מילאנו 2019 ומושפע מאוד מדגמי המכוניות של פיג'ו, הקווים מתחדדים ולשפע חלקי הכרום מתווספים משטחים בשחור מט שמבליט את הברק. כל תאורת המטרופוליס בטכנולוגיית LED. לוח המחוונים מורכב משני שעונים אנלוגיים גדולים בצידי מסך TFT, המשמשים כמד מהירות ומד סל"ד, בעוד מסך ה-TFT בגודל 5 מציג שפע מידע ואפשרויות כולל מערכת ניווט יעודית לאופנוע, זיהוי מהירות מותרת, קישוריות בלוטוס והצגת שיחות והודעות על המסך. לקטנוע אבזור בטיחותי הכולל מערכת ABS של קונטיננטל, תאורת מצוקה בבלימת חירום ומערכת בקרת אחיזה עם 3 מצבים (אורבן, ספורט וכיבוי). המטרופוליס מצוייד גם בשלט חכם להתנעה ללא מפתח (Keyless).

מנוע ה-400 סמ"ק מתעדכן כדי לעמוד בתקן אירו5, פיג'ו קוראים לו LFE (ר"ת Low Friction Engine), הספקו עומד על 36 כ"ס ב-7,250 סל"ד ומומנט של 3.8 קג"מ ב-5,750 סל"ד. עפ"י נתוני היצרן תצרוכת הדלק עומדת על 25 קמ"ל ובצירוף מיכל דלק בנפח 13.5 ליטר טווח הרכיבה עומד על מעל 300 ק"מ לתדלוק מלא. תצרוכת הדלק הנמוכה נתמכת גם במערכת 'עצור וסע' המדוממת את המנוע בעמידה במקום.

כמו לרוב התלת-גלגליים, גם למטרופוליס יש בלם רגל ומערכת לנעילת הגלגלים הקדמיים. מערכת הבלימה כוללת שני דיסקים מקדימה, אחד לכל גלגל, דיסק יחיד מאחור ובלם יד שמאפשר חניה בזווית והעמדה בטוחה של הכלי. מעבר למערכת ABS הקטנוע גם מצוייד במערכת לבלימה משולבת. הגלגלים בקוטר 13″ מקדימה ו-14″ מאחור, מעוצבים מחדש ומגיעים עם צמיגי מישלין סיטי גריפ. שטח האחסון מתחת למושב מפוצל לשני חלקים, האחד בנפח 17 ליטרים והשני ,שנפתח מאחור כמו דלת בגאז', מאפשר אחסון קסדה מלאה, שניהם נפתחים ע"י מתגים חשמליים. בסעיפי הנוחות תמצאו רצפה שטוחה, שקף רוח מתכוונן (ידנית), תא קדמי גדול עם שקע USB ומשענת רוכב מתכווננת. 

מאז 2014 מחזיקה מהינדה ההודית את רוב מניות פיג'ו אופנועים וב-2019 קנתה את השליטה המלאה על המותג, שמתנהל כיום כחברת-בת של מהינדרה ומייצר את מוצריו בשני מפעלים, אחד בצרפת והשני בסין.

המטרופוליס כולו נבנה ומורכב בצרפת, הוא פותח בשיתוף מחלקת הרכב של פיג'ו ומוצע בשתי גרסאות – Active ו-Allure – הראשונה מוותרת על כמה פררטים עיצוביים ועל קישוריות הבלוטוס, והשנייה מוצעת עם כל המוזכר לעיל ובארבעה צבעים שונים בגימור מבריק ומט. פיג'ו מבטיחה להציג עוד גרסאות במהלך 2021, מה שגורם לנו להיזכר בקונספט החשמלי שפגשנו בתערוכת מילאנו אשתקד, למרות שבהודעה לעיתונות בכלל מדברים בפיג'ו על גרסה ספורטיבית. הגרסה הנוכחית של המטרופוליס עולה בישראל 48,990 ₪. הדגם החדש צפוי להגיע לישראל אך מועד טרם נקבע.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל