מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM שמאל
1 על 1
לרט
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
רפידו
סטומפ
סטפן
אוגוסטה קוביה הכי עליון
HJC
אייפקס
מתלה לקסדה
שוברט
הארלי שמאל
ברקום שמאל
אינדיאן קוביה שמאל

סוזוקי קטאנה החדש הגיע לישראל

סוזוקי קטאנה החדש הגיע לישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

הקטאנה המקורי הושק בשנת 1981 בתערוכת קלן בגרמניה והתאפיין בעיצוב חדשני ויוצא דופן. משמעות השם KATANA הוא חרב סמוראים מסורתית. 37 שנים לאחר השקת הדגם המקורי הציגה סוזוקי בתערוכת קלן 2018 את הדגם החדש, בבסיסו אותו המנוע ואותה השלדה של ה-GSX-S1000, כשהמצערת, שלדת הזנב, מיכל הדלק, הכידון, מערכת המתלים והעיצוב כולם חדשים. גובה המושב עומד כעת על 825 מ"מ ותנוחת הרכיבה שונה משמעותית.

מלפנים הותקן מתלה קדמי הפוך מתוצרת KYB בקוטר 41 מ"מ המתכוונן באופן מלא, ובעל מהלך מתלה של 120 מ"מ. מאחור בולם מונושוק גם כן מתוצרת KYB, עם מהלך מתלה של 63 מ"מ בלבד ואפשרות כיוון מלאעל הבלימה אחראים זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ מקדימה ומערכת ABS מתוצרת Bosch. מידות הצמיגים עומדות על 100/70-17 מקדימה ו-190/50-17 מאחור. לוחית הרישוי וכל סביבתה נדדו אל הזרוע האחורית.

 

עוד מערכות אלקטרוניות בקטאנה – מערכת בקרת אחיזה בעלת 4 מצבים, כולל ניתוק מלא; מערכת Low RPM Assist, המונעת כיבוי מנוע בנסיעה איטית ומערכת Easy Start להתנעה בלחיצה קצרה על הכפתור.

ה-KATANA זמין בצביעה הכסופה הקלאסית ברוח הדגם המקורי משנות ה-80 וכן בצביעה שחורה. מחירו יעמוד על 96,000 ₪.

גלריה

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2