מוטו מדריך. עכשיו בחנויות וכאן

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
פרפקט אופנועים
אפריליה
אבניר באנר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
פרפקט קוביה שמאל
לארט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
רפידו
תמוז
סטפן
Ad motorsport
אייפקס
אופנוסנטר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
הארלי שמאל
HJC
ברקום קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
HRP קוביה שמאל
מטרו לבן – קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל

סוזוקי: קרוזר טורבו בדרך

סוזוקי: קרוזר טורבו בדרך

גיא בן ברק

צלם: יצרן

הדלפה ממשרד הפטנטים היפני אמש אשר נחשפה באוסטרליה חושפת כי סוזוקי עובדת על מנוע וי-טווין גדול נפח ומצויד במגדש טורבו, אשר לפי ההערכות יותקן בקרוזר הענק שלה בולווארד M109R בעיצוב של אופנוע מיאוצי דראג, יש אפשרות של ממש שהדבר הזה יוצג בגרסת קונספט בתערוכת מילאנו הנפתחת בשבוע הבא ויקח את מרכז העניין ל-2018.

בכך מפתיעה סוזוקי מאחר וכול התחזיות העריכו כי מנוע הטורבו הראשון שלה בעידן המודרני יהיה טווין רוחבי 588 סמ"ק כפי שנחשף כקונספט עוד ב-2012 ומאז לא קרה עם זה כלום – למרות שגם כאן יש שמועות שסוזוקי עשויה להציג ממש בקרוב אופנוע סדרתי עם מנוע זה.

לחלופין ובניגוד מוחלט לכול תקינות פוליטית פרוייקט הקרוזר טורבו המופיע כאן לראשונה הוא משהו גרנדיוזי ואחר לגמרי, מכיוון ובעליל אין מדובר בניסיון לשמר ביצועים תוך שימור נפח קטן, חיסכון בדלק וכו' כפי שנותן מנוע טורבו קטן נפח – אלא כוח עד הסוף עם מנוע וי-טווין בנפח 1,783 סמ"ק פלוס טורבו וכיוון של דראג רייסר לכביש הציבורי. הסיבה להערכות כי אופנוע כזה אכן מתוכנן להצגה בקרוב מתבססת על חלק מתרשימי הפטנט המראים מערכת פליטה גדולת קיבולת עם ממיר קטליטי כולל מגני חום, פרטים המופיעים מן הסתם באופנוע המיועד לתקינת כביש ציבורי.

תגובות

הונדה מגדל 520