מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

Ad motorsport רוית
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
סטומפ
לרט
רוית דדוש עליון
פרפקט קוביה שמאל
לרט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
1 על 1
מונדיאל קוביה
אינדיאן קוביה שמאל
HJC
הארלי שמאל
מתלה לקסדה

מילאנו: הונדה CBR1000RR-R פיירבלייד חדש

מילאנו: הונדה CBR1000RR-R פיירבלייד חדש

מערכת מוטו

צילום: יצרן

כמה R-ים? כמה שיש… הכירו את אופנוע הסופרספורט של הונדה שהכי קרוב לגרסת המסלול של המוטוGP, ה-RC213V-S. המנוע חדש לגמרי ושואב לא מעט מאפיינים ורכיבים שנלקחו ישירות מאופנוע המסלול הטהור. המנוע החדש מספק נתונים מטורפים: 215 כ"ס ב-14,500 סל"ד ו-11.5 קג"מ שמושגים ב-11,500 סל"ד. מערכת הפליטה חדשה גם היא – מתוצרת אקרופוביץ'. 

שלדת אלומיניום בתצורת היהלום חדשה גם היא ויש גם זרוע אחורית מוארכת – לשיפור היציבות. בהונדה רואים לנגד עיניהם רק דבר אחד – דגל השחמט, ועם מארק מארקז שלוהט יותר מתמיד, זה בדיוק הזמן להשיק פיירבלייד שישאיר פיות פעורים. 

חיישן מדידה בעל 6 צירים מתוצרת בוש אחראי על ניטור ביצועי האופנוע, ועובד בסנכרון מלא עם המצערת החשמלית, עם מצבי הרכיבה (כמו למשל מצב ספורט) ועם הבקרות השונות כגון בקרת ווילי וכו'. יש כאן את מערכת ניהול המומנט החכמה של הונדה ומשכך היגוי חשמלי, שעובד בתיאום מלא עם החיישן. 

מערכת המתלים מובחרת גם היא: מזלג בקוטר 43 מ"מ מבית שוואה מסדרת ה-Big Piston Fork מקדימה, ומאחורה בולם יחיד עם מערכת לינקים, מאותה תוצרת גם כן. קליפרים של ניסין, דיסק בלימה בקוטר 330 מ"מ מקדימה ומערכת ABS להטייה, סוגרים את מערך הבלימה. ה-1000RR-R מקבל גם כנפונים בדומה לאופנוע המסלול, שיסיעו להשאיר אותו קרוב לאספלט גם במהירויות גבוהות מאד. 

מבחינת אבזור לרוכב מציידת הונדה את ה-RR-R במסך תצוגה TFT צבעוני המופעל דרך כפתורים בצידו של הכידון ומפתח קרבה חכם. נתונים יבשים וחשובים מספרים על משקל של 201 ק"ג, בסיס גלגלים של 1,455 מ"מ וגובה מושב של 830 מ"מ. 

הונדה CBR1000RR-R SP

צירוף האותיות שגורם לצמרמורת בקרב כל חובבי האספלט. גרסת ה-SP החדשה כוללת את כל המאפיינים שבדגם ה"רגיל", ומוסיפה מערכת מתלים סמי אקטיבית מבית אוהלינס מסדרת ה-NPX, קליפרים מתוצרת ברמבו. המשקל אם תהיתם נשאר זהה בשתי הגרסאות.

צוות מוטו בדרך למילאנו – שם מחכות לנו גם צמד הגרסאות של ה-CBR1000RR-R החדש. 

 

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל