מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
רוית דדוש עליון
לרט
סטפן
אופנוסנטר קוביה שמאל
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
לרט
HJC
ברקום שמאל
הארלי שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
מתלה לקסדה

מילאנו: הונדה CBR1000RR-R פיירבלייד חדש

מילאנו: הונדה CBR1000RR-R פיירבלייד חדש

מערכת מוטו

צילום: יצרן

כמה R-ים? כמה שיש… הכירו את אופנוע הסופרספורט של הונדה שהכי קרוב לגרסת המסלול של המוטוGP, ה-RC213V-S. המנוע חדש לגמרי ושואב לא מעט מאפיינים ורכיבים שנלקחו ישירות מאופנוע המסלול הטהור. המנוע החדש מספק נתונים מטורפים: 215 כ"ס ב-14,500 סל"ד ו-11.5 קג"מ שמושגים ב-11,500 סל"ד. מערכת הפליטה חדשה גם היא – מתוצרת אקרופוביץ'. 

שלדת אלומיניום בתצורת היהלום חדשה גם היא ויש גם זרוע אחורית מוארכת – לשיפור היציבות. בהונדה רואים לנגד עיניהם רק דבר אחד – דגל השחמט, ועם מארק מארקז שלוהט יותר מתמיד, זה בדיוק הזמן להשיק פיירבלייד שישאיר פיות פעורים. 

חיישן מדידה בעל 6 צירים מתוצרת בוש אחראי על ניטור ביצועי האופנוע, ועובד בסנכרון מלא עם המצערת החשמלית, עם מצבי הרכיבה (כמו למשל מצב ספורט) ועם הבקרות השונות כגון בקרת ווילי וכו'. יש כאן את מערכת ניהול המומנט החכמה של הונדה ומשכך היגוי חשמלי, שעובד בתיאום מלא עם החיישן. 

מערכת המתלים מובחרת גם היא: מזלג בקוטר 43 מ"מ מבית שוואה מסדרת ה-Big Piston Fork מקדימה, ומאחורה בולם יחיד עם מערכת לינקים, מאותה תוצרת גם כן. קליפרים של ניסין, דיסק בלימה בקוטר 330 מ"מ מקדימה ומערכת ABS להטייה, סוגרים את מערך הבלימה. ה-1000RR-R מקבל גם כנפונים בדומה לאופנוע המסלול, שיסיעו להשאיר אותו קרוב לאספלט גם במהירויות גבוהות מאד. 

מבחינת אבזור לרוכב מציידת הונדה את ה-RR-R במסך תצוגה TFT צבעוני המופעל דרך כפתורים בצידו של הכידון ומפתח קרבה חכם. נתונים יבשים וחשובים מספרים על משקל של 201 ק"ג, בסיס גלגלים של 1,455 מ"מ וגובה מושב של 830 מ"מ. 

הונדה CBR1000RR-R SP

צירוף האותיות שגורם לצמרמורת בקרב כל חובבי האספלט. גרסת ה-SP החדשה כוללת את כל המאפיינים שבדגם ה"רגיל", ומוסיפה מערכת מתלים סמי אקטיבית מבית אוהלינס מסדרת ה-NPX, קליפרים מתוצרת ברמבו. המשקל אם תהיתם נשאר זהה בשתי הגרסאות.

צוות מוטו בדרך למילאנו – שם מחכות לנו גם צמד הגרסאות של ה-CBR1000RR-R החדש. 

 

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2