מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
KTM שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
KTM עליון קוביה
סטפן
1 על 1
ברקום שמאל
פרפקט קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
תמוז
HJC
הארלי שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה

מטרו מתחילה בשיווק אופנועי זירו החשמליים

מטרו מתחילה בשיווק אופנועי זירו החשמליים

אסף לביא

צילום: יצרן

החברה האמריקאית מייצרת אופנועים חשמליים מאז 2006 בקליפורניה, מאז הפכה למותג החשמלי הדו-גלגלי המוכר בעולם. ב-2014 הגיעו האופנועים לראשונה לישראל ולאחר שבשנה האחרונה לא היה יבוא סדיר ארצה מתחילה חברת מטרו מוטור, היבואנית הגדולה בשוק הדו-גלגלי הישראלי, לייבא 5 דגמים לישראל.

ה-SR/F החדש של זירו, נייקד מעוצב וחזק עם 110 כ"ס, עמוס בטכנולוגיות המתקדמות של זירו, יחידת השליטה Cypher III, מנוע ה-ZF75-10 הבכיר של היצרן, מערכת MSC מתוצרת Bosch, מערכת ABS וממשק בלוטוס' לחיבור הסלולרי המספק מידע רב אודות האופנוע. זמן הטעינה ל-95% סוללה עומד על 4 שעות, כשגרסת הפרימיום מסוגלת להגיע לזה בשעתיים; טווח הנסיעה נע בין 160 ק"מ בשימוש בין-עירוני ועד ל-260 ק"מ בשימוש עירוני. במחיר האופנוע עומד על 92,985 ₪ לגרסת ה-Standard, גרסת ה-Premium תעלה 99,985 ₪.

דגם הדו"ש DS וה-DSR משתמש בסוללת ZF7.2 עם הספק של 11kW, טווח נסיעה מקסימלי של 132 ק"מ בנסיעה עירונית ומצריך רישיון נהיגה A2; זמן הטעינה עומד על כ-5 שעות ל-95% סוללה. מחירו מתחיל ב-49,985 ₪ ומגיע ל-84,985 ₪ לדגם ה-DSR בעל הקיבולת הכפולה, עם סוללת ZF14.4 שמעלה את הטווח, זמן הטעינה וההספק, אך מצריך רישיון A1.

דגם ה-S משמש הנייקד "הבסיסי" בליין של זירו, בעל סוללת ZF14.4 עם הספקים של 11kW ו-22kW המתאימים לרישיון A2 ו-A1, בהתאמה. טווח הנסיעה נע בין 145 ק"מ ל-288 ק"מ, זמן הטעינה עומד על 9 שעות ל-95%. מחירו עומד על 69,985 ₪.

גם בתחום השטח יש לזירו מה להציע, ה-FX הוא דו"ש קל המיועד בעיקר לעבודת שטח, המנוע מספק 15kW מסוללת ה-ZF7.2 וטווח של בין 63 ק"מ עד ל-146 ק"מ; זמן הטעינה עומד על 9 שעות ל-95%. רישיון הנהיגה הנדרש הינו A1, מחירו עומד על 54,985 ₪.

האחרון בליין הנוכחי של זירו בישראל הוא אופנוע הסופרמוטו המבוסס על ה-FX, ה-FXS, נתוניו דומים לשל ה-FX, וכך גם מחירו.

ממטרו נמסר שניתן לקבל את חלק מדגמי האופנועים עם סוללת ה-PowerTank איתה ניתן להגיע לטווח מוגדל, ובעזרת המטען המהיר ChargeTank ניתן לקצר את משך הטעינה, זאת בתוספת מחיר.

 

דגם מחיר רישיון טווח משוער טעינה משוערת
SR/F Standard 92,985 ₪ A עירוני: 260 ק"מ
בין-עירוני: 160 ק"מ
4 שעות ל-95%
SR/F Premium 99,985 ₪ A עירוני: 260 ק"מ
בין-עירוני: 160 ק"מ
שעתיים ל-95%
DS 7.2 49,985 ₪ A2 עירוני: 132 ק"מ
בין-עירוני: 63 ק"מ
5 שעות ל-95%
DS 14.4 69,985 ₪ A1 עירוני: 262 ק"מ
בין-עירוני: 126 ק"מ
9 שעות ל-95%
DSR 14.4 84,985 ₪ A1 עירוני: 328 ק"מ
בין-עירוני: 156 ק"מ
12 שעות ל-95%
S 14.4 69,985 ₪ A2 (11kW) / A1 (22kW) עירוני: 288 ק"מ
בין-עירוני: 145 ק"מ
9 שעות ל-95%
FX 7.2 54,985 ₪ A1 עירוני: 146 ק"מ
בין-עירוני: 63 ק"מ
9 שעות ל-95%
FXS 7.2 54,985 ₪ A1 עירוני: 161 ק"מ
בין-עירוני: 64 ק"מ
9 שעות ל-95%

 

7 תגובות ל מטרו מתחילה בשיווק אופנועי זירו החשמליים

  1. יקר מאוד בצורה שלא מצדיקה. במיטוחד לאור היעדר תשתי הטענה בדרכים שתהיה אולי עוד 10 שנים..אולי!! במחירים האלה האופנועים האלה לעולם לא יהיו נתח נכבד מהשוק. צפוי היה שאופנוע שעלויות הייצור שלו נמוכות משמעויתי לאור העובדה שאין מנוע בעירה פנימית, מחירו יהיה בהתאם ואז גם האטרקטיביות.
    עדיף למכור במחיר נמוך יותר בכמויות גדולות מאשר למכור יחידות בודדות בשנה שבקושי יחזיקו את אולם התצוגה.

    • אם מחיר כזה גבוה וירידת ערך חדה מאוד של הכלים האלו ועדיין חוסר יכולת למרחקים ארוכים זה לא אקטואלי.

  2. נדון לכישלון טווח נסיעה קטן, אן תשתית הטענה. מחיר בשמיים ללא שום הצדקה, נראה כי היבואנים עושים את התחשיב של החיסכון בדלק ודולפים אותו במחיר.
    אין עתיד לרכב חשמלי שלא יהיה לא טווח נסיעה של 500 קמ, ראה ערך בטרפלייס

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2