מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
שרקו
רפידו
KTM עליון קוביה
סטומפ
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
לרט
תמוז
1 על 1
אוגוסטה קוביה הכי עליון
ברקום שמאל
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
HJC
מונדיאל קוביה

מוטו מוריני מרחיבה פעילות

מוטו מוריני מרחיבה פעילות

מערכת מוטו

צילום: יצרן

זרם הטיזרים לקראת תערוכת האופנועים החשובה של מילאנו מתחזק, ועכשיו זהו תורה של מוטו מוריני להעיר את הסקרנות שלנו. במוטו מוריני מתכננים להרחיב את הפעילות ולהיכנס לסגמנטים ושווקים נוספים והחברה, שעד עתה עסקה בעיקר בדגמים עם מנועים גדולים (1,200 סמ"ק), מודיעה כי תחשוף בתערוכת איקמה הקרובה מנוע בדרג ביניים – ככל הנראה בנפח 600-800 סמ"ק, ושני דגמים ראשונים חדשים שיתבססו על מנוע זה – דגם נייקד, וקבלו את זה – גם דגם אדוונצ'ר חדש. לפי לשון ההודעה, דגמים אלו הם רק ההתחלה ובהמשך יגיעו נוספים. 

מוטו מוריני הבולונזית, נוסדה בשנת 1936 על ידי אלפונסו מוריני. כמו חברות איטלקיות קטנות אחרות, מצאה את עצמה מוטו מוריני פועלת תחת ענק סיני Zhongneng שמספק את הגב הכלכלי בחברה שמאפשר לה את האוויר לנשימה שהיא צריכה כדי להמשיך לחיות. 

בתערוכת מילאנו הקרובה יוצג דגם נוסף, עם מנוע גדול, הסופר סקרמבלר 1200. הולך להיות מעניין.

 

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2