מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מוטוליין עפולה
פרפקט קוביה שמאל
לרט
KTM עליון קוביה
לרט
תמוז
ברקום שמאל
קריפטונייט
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה
סטומפ
הארלי שמאל
HJC

הונדה: PCX בגרסה חשמלית והיברידית

הונדה: PCX בגרסה חשמלית והיברידית

גיא בן ברק

צילום: יצרן

יום אחר יום עם חידושי הדגמים החשמליים, בדרך הלא ארוכה ליום בו יהיו רק מנועים חשמליים… והיום תור הונדה פורצת דרך עם הצגת גרסאות לייצור ב-2018 של קטנוע היברידי ראשון בהיסטוריה, ולצידו קטנוע חשמלי מלא. שתי הגרסאות מבוססות על ה-PCX של הונדה, מיועדות לשיווק באסיה וביפן אבל ברור שיגיעו מהר מאוד למערב.

ה-PCX ההיברידי פותח על בסיס הניסיון הגדול של הונדה במערכת היברידית במכוניות שלה, משלב מנוע בנזין עם מנוע חשמלי, ומיועד לשלבי הביניים שיונהגו בעוד מספר שנים בהם יופחת מהותית השימוש במנועי בנזין טהורים ואלה יוחלפו בתום תקופת הביניים במנועים חשמליים טהורים.

ליום בו זה יקרה מייעדת הונדה את הגרסה הכול חשמלית, כאן התקינה הונדה את מערכת Mobile Power Pack המאפשרת החלפה של סוללות וחזרה לנסיעה להבדיל מטעינה מתמשכת, משהו בסגנון בטר-פלייס ז"ל.

בשני המקרים מצהירה הונדה כי אין מדובר בקטנוע חשמלי לאו טק בסגנון אופניים חשמליים אלא ביצועי הקטנועים יהיו משמעותיים והסוללות יתמכו בביצועים לאורך זמן.

 

5 תגובות ל הונדה: PCX בגרסה חשמלית והיברידית

  1. כלי הכי טוב מקטנים, עכשיו עם חשמל ללא ספק יצליח בכל העולם

    • אתה קשקשן רציני, בין הקטנועים היקרים בישראל ,וללא כל צידוק!!! כולה קטנוע עירוני עממי, שום יוקרה, ושום כלום. אומנם העיצוב סבבה, אבל המחיר מכוער טילים. פריירים לא מתים, אז שיהיה להם לבריאות.

  2. רק צריך להרים את הכסא ויש לי 2 סוללות בשווי אלפי שקלים כל אחת. גן עדן לגנבים וסיוט לבעלים. היום בשביל קסדה משומשת פורצים את המושב אז בשביל סוללות לא יפרצו?

  3. לקאב מודרני של הונדה יש ממיר קטליטי, יש לו הזרקת דלק ממוחשבת, והוא עושה 63 קילומטר לליטר דלק, ולכן קאב מודרני הרבה יותר ירוק מכל סוללה חשמלית, שאורך החיים שלה שנתיים, והיא אינה ניתנת למחזור(כלומר מזהמת בטרוף – שזה המצב נכון להיום). חוץ מזה יש אפשרות להניע מנועי בערה פנימית עם גז, שגם זה פי אלף מסוללה חשמלים מעפנה.
    קאב של הונדה, גם פי אלף יותר יעיל כי:
    1. "טעינת" מיכל דלק ב- 3 ליטר בנזין(או גז) לוקחת דקה, וטעינת סוללה חשמלית לוקחת שעות.
    2. קאב נוסע מעל 150 קילומטר בין תדלוקים, קטנוע חשמלי עושה בקושי 60 ק"מ.
    די לחפור לנו עם פתרון שטרם הגיע לבשלות הנדסית. תחזרו לעדכן אותנו כשהסוללה החשמלים תהייה בביצועים כמו מיכל דלק בנזין/גז. תודה!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל