מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
אינדיאן ימין
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
שרקו
אישימוטו באנר קוביה שמאל
רוית דדוש עליון
סטפן
אוגוסטה קוביה הכי עליון
לרט
פרפקט קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
1 על 1
סטומפ
תמוז
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל
HJC
הארלי שמאל

דגמי האנדורו החדשים של בטא הגיעו לישראל

דגמי האנדורו החדשים של בטא הגיעו לישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

מטרו מוטור, משיקה בישראל את דגמי האנדורו החדשים של בטא.

ל-2020, עברו כל דגמי ה-RR שינויים מקיפים, הכוללים: שלדות חדשות, רדיאטורים, פלסטיקה, מושב, כידון, שעון, מסכה, גרפיקה
ופנס חדשים ועוד. בולמי ה-ZF, זוכים גם הם לעדכון משמעותי.

השלדות החדשות צרות ב-2 ס"מ במרכז, ומתמזגות עם השינויים הנוספים ברכיבי האופנועים, ובתוך כך: זרוע אחורית ארוכה יותר (בדגמי ה-4 פעימות ובדגם ה-200 דו"פ) בולמי ZF משודרגים, רגלית צד רחבה יותר, רגליות רוכב חדשות ומשודרגות, כידון חדש ועוד. זנב השלדה חדש, בכל הדגמים, ומכיל בתוכו בית פילטר אוויר חדש. בבטא מצהירים כי הוא חזק ועמיד יותר.

עיצוב האופנועים זוכה לרענון מקיף השנה – מושב חדש, פלסטיקה וגרפיקה חדשים שיוצרים הבחנה ברורה בין דגמי 19' לדגמים החדשים. בטא משפרת גם את מיכל הדלק, הרדיאטורים, גימורי חיבורי החשמל, ואת מעברי הצנרת – הכל במטרה לשפר את העמידות והביצועים. שני פיצ'רים נחמדים ששווה להזכיר – כפתור לפתיחת המושב, וידיות אחיזה נסתרות בזנבו של האופנוע, למניעת החלקת ידיים במקרה של הזזת האופנוע.

4 פעימות:

דגמי ה-350 וה-390 זוכים למנוע קל יותר בק"ג אחד. בבטא שומרים על תאי שמן נפרדים למנוע ולגיר – גם בדגמים החדשים, ומפנים את מסת המנוע לכיוון ציר הזרוע האחורית – לטובת חלוקת משקל מאוזנת יותר.
מנועי ה-4 פעימות מקבלים משאבת מים חדשה, מנגנון העברת הילוכים משופר ומפות הצתה חדשות.

2 פעימות:

ה-RR125 זוכה השנה לעדכון מנוע מקיף הכולל, צילינדר, שסתום פליטה, סעפת ומכסה ומשאבת קלאץ' חדשים, בבטא מצהירים גם על תזמון שסתום פליטה מעודכן – לטובת העברת כח יעילה יותר.

דגמי ה-RR250/300 מקבלים את הבלנסר (גל איזון) המיוחל – ובכך מיישרים קו עם דגמי האנדורו המובילים בסגמנט. דגם ה-250 מקבל גם ראש מנוע חדש, שמשפר לדברי בטא, את אספקת כוח בסל"ד נמוך.
דגמי האקס-טריינר, שמקבלים השנה את הבלנסר, בדומה לדגמי ה-250/300 ודגמי הרייסינג עם המתלים המשודרגים, לא נכחו בהשקה וממטרו נמסר כי הם צפויים להגיע לישראל בחודש הקרוב.

מעבר על טבלת המחירים, מגלה כי ישנה עלייה קלה במחירים של האופנועים החדשים, ביחס לשנים קודמות. אנשי היבואן מספרים לנו כי הדבר נובע בעיקר מעליית המחירים של היצרן בחו"ל, מה שמגולם בסופו של דבר גם במחיר שמשלם לקוח הקצה.


שתי נקודות לגבי ימאהה:
בניגוד לשמועות כאלו ואחרות, הימאהה WR250F יהיה זמין לרכישה כחדש עד לשנת 2021, כאשר מדובר למעשה באופנועים חדשים, אך מדגם 2018.
עוד אצל ימאהה: 70 אופנועי טנרה 700 כבר נמכרו בישראל מאז תחילת השיווק – האדוונצ'ר החדש מתחיל את דרכו בישראל ברגל ימין. מעניין בהחלט.

גלריה

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2