מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
ברקום שמאל
פרפקט קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
סטומפ
מתלה לקסדה
HJC
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה

בקרוב: דגמים חדשים לטריומף בשיתוף בז'אז'

בקרוב: דגמים חדשים לטריומף בשיתוף בז'אז'

אביעד רייס

צילום: יצרן

במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה בשבוע שעבר, הודיעה טריומף כי שיתוף הפעולה עם בז'אז' ההודית עליו דובר לראשונה בשנת 2017 ייכנס רשמית לפעולה, ויפיק ליין דגמים קטנים-בינוניים עם מנועים חדשים בנפחי 200 עד 750 סמ"ק. נכון להיום הבריטים מציעים בעיקר אופנועי פרימיום יקרים ולמכור באירופה ובארה"ב זה נחמד – אבל אם אתה רוצה למכור בכמויות גדולות מאד (וזה חיוני להמשך הדרך של טריומף) כדאי שתשיג דריסת רגל במדינות בהן נמכרים מליוני דו"ג בכל שנה – כמו הודו למשל… ואם למכור בהודו – שיתוף פעולה עם יצרנית האופנועים השלישית בגודלה בכל העולם והשנייה בהודו, זו בדיוק הדרך לעשות את זה.

טריומף כבר השתעשעה בעבר ברעיון לייצר דגמים קטנים, והציגה בזמנו שני דגמים שהתבססו על מנוע סינגל 250 סמ"ק. כעת הבריטים הולכים על זה בכל הכח, כשלפי הדיווחים אנחנו צפויים לקבל ליין חדש ומגוון של דגמים מכל הז'אנרים, ועם תגי מחיר תחרותיים – אולי טייגר 750 זול משמעותית מדגמי ה-800 וה-900 שמוצעים כיום, אולי 'סטריט-סינגלים' וסקרמבלרים עם מנועי 250-400 סמ"ק ואולי אפילו כלי חשמלי. במסיבת העיתונאים הודגש כי מדובר בדגמים עתידיים של טריומף שיעשו שימוש בפלטפורמה של בז'אז', מה שאומר שלא יהיו דגמי בז'אז' על בסיס טריומף.

הדגמים הראשונים צפויים להגיע כבר ב-2022 כשבתחילה הם יהיו מיועדים ככל הנראה רק לשוק המקומי – ואולי בהמשך נזכה לראות דגמי טריומף זולים וקטנים מגיעים לשווקים נוספים בעולם. שתי היצרניות גם הודיעו שבז'אז' תהיה זו שאחראית על ההפצה של אופנועי טריומף – הדגמים החדשים שיבואו כולל החדשים שכבר משווקים ברחבי הודו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
מטרו מגדל שמאל