מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
לרט
מוטוליין עפולה
קריפטונייט
ברקום שמאל
KTM עליון קוביה
תמוז
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
HJC
סטומפ
מתלה לקסדה

בימוטה: דגם ספורט-רטרו על בסיס קאוואסאקי בדרך

בימוטה: דגם ספורט-רטרו על בסיס קאוואסאקי בדרך

אביעד רייס

צילום: יח"צ

ביומטה מודיעה בימים אלו על כוונותיה להציג דגם חדש, שני בגלגול הנוכחי של בימוטה, שנרכשה כזכור על ידי קאוואסאקי. ה-KB4 מגיע אחרי שבימוטה הציגה בתערוכת מילאנו האחרונה פרי ראשון לשיתוף הפעולה החדש – הטסי H2 המוגדש, שמבוסס על ה-H2 של קאוואסאקי.

מלבד עיצוב הרטרו-ספורט המגניב שמחזיר אותנו לאופנועי הסופר-ספורט של סוף שנות ה-70 תחילת שנות ה-80, פורסם כי ה-KB4 יהיה בעל שלדה חדשה מבית בימוטה שבבטנה מנוע בנפח 1,043 סמ"ק עם הספק של כ-140 כ"ס – אותו אחד שנמצא ב-Z1000 של קאוואסאקי. לדברי ג'יאן לוקה גאלאסו, מנהל מחלקת יחסי הציבור של בימוטה, גרסת ייצור מוקדם ראשונה של ה-KB4 אמורה להיות מוכנה כבר בקיץ הקרוב. 

 

ההשראה לדגם הוא כמובן ה-KB1 מסוף שנות ה-70, והדימיון לא נגמר במחלקת העיצוב, גם ה-KB1 היה בעל מנוע 4 צילנדרים של קאוואסאקי שנלקח מה-Z1000. 

לצד עיצוב הרטרו היפה, הודיעו בבימוטה כי ה-KB4 יקבל חבילת אלקטרוניקה שתכלול בין השאר גם מצערות חשמליות. בבימוטה גם זורקים רמז לגבי מידותיו של האופנוע, ואומרים כי המטרה היא לייצר כלי במימדים של 600 ספורטיבי יחד עם העוצמה של מנוע ליטר.  

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל