מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
שרקו
קונה אופנוע
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
סטומפ
KTM עליון קוביה
תמוז
KTM שמאל
רפידו
אופנוסנטר קוביה שמאל
רוית דדוש עליון
אוגוסטה קוביה הכי עליון
מתלה לקסדה
ברקום שמאל
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל
שוברט

אפריקה טווין 1100 – פרטים חדשים נחשפים

אפריקה טווין 1100 – פרטים חדשים נחשפים

מערכת מוטו | צילום: אילוסטרציה

אמנם המגמה הנראית לעין בסגמנט האדוונצ'ר היא דווקא צמצום והליכה אל עבר אופנועים קטני נפח וידידותיים יותר, אך הונדה בשלה וכנראה שבעתיד הקרוב מאד נקבל אדוונצ'ר גדול נפח מבית הכנף האדומה.
תמונות רשמיות אין עדיין, אך מספר מגזינים מוערכים ביותר בתחום העיתונות הדו-גלגלית העולמית כבר מדברים על נתוניו הרשמיים של האופנוע החדש.

המנוע יגדל בנפח ל-1,084 סמ"ק, גם ההספק יקבל עוד 7 סוסים ויעלה ל-104 כ"ס שיגיעו ב-7,500 סל"ד, המומנט יעלה ל-10.9 קג"מ שיושגו כבר ב-6,000 סל"ד.

תמונות אילוסטרציה שרצות ברשת חושפות עיצוב משודרג, הכולל חזית ופנסים מעוצבים יותר מאלו שאנחנו מכירים באפריקה הנוכחית.

ה-CRF1100L יגיע לאחר התאמה לתקנות אירו 5, ויקבל מפלט חדש.
קיבולת מיכל הדלק אמורה לגדול, ל-24.4 ליטר במקום 18.8 ליטר, מה שאומר מצד אחד שצריך לצפות לעלייה קלה במשקל וברוחב, מצד שני, הגדלת הטווח – מאפיין חשוב במיוחד באופנועי אדוונצ'ר.
מבחינת הגרסאות השונות, סביר להניח כי הונדה תמשיך להציע את האפריקה טווין ב-4 גרסאות – ידנית, DCT, אדוונצ'ר ספורטס ידני ואדוונצ'ר ספורטס DCT.

מחיר אין עדיין, גם לא תמונות רשמיות כאמור, אך אם השמועות נכונות ובהונדה מתכוונים להציע גם אפריקה טווין בנפח 850 סמ"ק שיתחרה ישירות בב.מ.וו F850GS ובאדוונצ'ר 790 של ק.ט.מ, הרי שאפריקה גדול בנפח 1,100 סמ"ק יהווה תוספת מבורכת לארסנל האדוונצ'רים של הונדה.

2 תגובות ל אפריקה טווין 1100 – פרטים חדשים נחשפים

  1. האפריקה ads הנמכר בישראל מזה זמן, כבר עם מיכל דלק מוגדל .

  2. השאלה איך יסחוב, כי הנוכחי אנמי משהו. למי שעבר קרוסטורר… 🙂

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל