מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
ברקום שמאל
KTM שמאל
פרפקט קוביה שמאל
סטומפ
רפידו
1 על 1
לרט
אינדיאן קוביה שמאל
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה
HJC
הארלי שמאל

אמ.וי אגוסטה F3 675 וברוטאלה 800 בגרסת A1

אמ.וי אגוסטה F3 675 וברוטאלה 800 בגרסת A1

היצרנית האיטלקית לא רואה מקום בליין אופנועיה לאופנוע פשוט וזול ובטח לא אחד המלווה בתואר "תקציבי", אז איך בכל זאת מנסים להביא קהל צעיר מוגבל רישיון למותג העל היוקרתי?

הגבלת הדגמים "הבסיסיים" בליין היצרן להספק של 47 כ"ס והתאמתו לרישיון A1 (נקרא A2 באירופה), וכך קורה שהברוטאלה 800 וה-F3 675 שניהם אופנועים קיצוניים עם מכלולים יקרים וטכנולוגיה מתקדמת, מוצעים לקהל חדש וצעיר, בתנאי שהממון מצוי בכיסו.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2