חדש! מוטו מדריך בשיתוף יד2. עכשיו בחנויות וכאן

קיוואי בנלי
איפון
מתחת לשורת MENU מטרו
פרפקט אופנועים
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אפריליה
הווסקוורנה באנר שמאל
לרט
KTM עליון קוביה
לארט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
אופנוסנטר קוביה שמאל
אייפקס
Ad motorsport
רפידו
כרמיאל קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
HJC
ברקום קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
שוברט
הארלי שמאל
מטרו לבן – קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון

אמנות העיצוב – סוזוקי קאטאנה 3.0 וימאהה XJR1300 פלאט טראק

אמנות העיצוב – סוזוקי קאטאנה 3.0 וימאהה XJR1300 פלאט טראק

יש להם את זה למעצבים האיטלקים – הפעם הגאון התורן הוא פראסקולי שכובש את תערוכת מילאנו עם סוזוקי קאטאנה 3.0 מהמם, ובמקביל יוצר על בסיס ימאהה XJR1300 מכונת פלאט טראק מאיימת וזו מוענקת במתנה לולנטינו רוסי על ידי עובדיו חבריו ורוכביו לקבוצת VR46. הבחירה בימאהה XJR1300 הארבע צילינדרי המאסיבי להסבה לפלאט טראק אינה טבעית, כלי כבד ומתמרן בהתאם, וכמובן בעל מנוע שעוקר את הגלגל האחורי גם על אספלט אז על עפר…. אבל בכול זאת, זאת הבחירה של אנשיו של רוסי, המעצב קיצץ וחתך בכול שיכול, העיצוב גבוה וצר, נוספו מתלי אוהלינס וחישוקי שפיצים בקוטר "19 כמובן.  הסוזוקי קאטאנה 3.0 קונספט הוא כמובן הומאז' לדגם האייקוני GSX1100 של סוזוקי משנת 1980, למרות שקאטאנה זו החרב היפנית המהוללת של הסמוראים הרי שדווקא סדנת עיצוב גרמנית בראשות המעצב האנס מות' נשכרה במיוחד על ידי סוזוקי והצליחה לשלב כיסוי פיירינג עם חלקי מנוע וגוף חשופים בפורמט שקנה מעריצים וחקיינים בכול העולם. אולם גם האופנוע עם המנוע הארבע צילינדרי המתקדם של סוזוקי היה מכונת ביצועים אולטימטיבית באותה תקופה, מאחר וגם ביצירת הקונספט הזה שהצליח מאוד בתערוכת מילאנו האחרונה הייתה מעורבת סוזוקי, יתכן שיהיה המשך לרטרו הזה.

גלריה

תגובות

אבניר מגדל ימין תחתון סוזוקי
הונדה מגדל הימורים