אתר בהרצה. אם מצאתם טעות, אנא ספרו לנו ונתקן בהקדם.

קיוואי בנלי
רוית עליון
קרוזים מטרו עליון מתחת ל- MENU
KTM טופ מתחת ללוגו
אפריליה
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אבניר באנר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
סטפן
אופנוסנטר קוביה שמאל
לארט
KTM עליון קוביה
Ad motorsport
פרפקט קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
שוברט
מטרו מבצעי אוגוסט – קוביה שמאל
HJC
ברקום קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל

אמנות העיצוב – סוזוקי קאטאנה 3.0 וימאהה XJR1300 פלאט טראק

אמנות העיצוב – סוזוקי קאטאנה 3.0 וימאהה XJR1300 פלאט טראק

יש להם את זה למעצבים האיטלקים – הפעם הגאון התורן הוא פראסקולי שכובש את תערוכת מילאנו עם סוזוקי קאטאנה 3.0 מהמם, ובמקביל יוצר על בסיס ימאהה XJR1300 מכונת פלאט טראק מאיימת וזו מוענקת במתנה לולנטינו רוסי על ידי עובדיו חבריו ורוכביו לקבוצת VR46. הבחירה בימאהה XJR1300 הארבע צילינדרי המאסיבי להסבה לפלאט טראק אינה טבעית, כלי כבד ומתמרן בהתאם, וכמובן בעל מנוע שעוקר את הגלגל האחורי גם על אספלט אז על עפר…. אבל בכול זאת, זאת הבחירה של אנשיו של רוסי, המעצב קיצץ וחתך בכול שיכול, העיצוב גבוה וצר, נוספו מתלי אוהלינס וחישוקי שפיצים בקוטר "19 כמובן.  הסוזוקי קאטאנה 3.0 קונספט הוא כמובן הומאז' לדגם האייקוני GSX1100 של סוזוקי משנת 1980, למרות שקאטאנה זו החרב היפנית המהוללת של הסמוראים הרי שדווקא סדנת עיצוב גרמנית בראשות המעצב האנס מות' נשכרה במיוחד על ידי סוזוקי והצליחה לשלב כיסוי פיירינג עם חלקי מנוע וגוף חשופים בפורמט שקנה מעריצים וחקיינים בכול העולם. אולם גם האופנוע עם המנוע הארבע צילינדרי המתקדם של סוזוקי היה מכונת ביצועים אולטימטיבית באותה תקופה, מאחר וגם ביצירת הקונספט הזה שהצליח מאוד בתערוכת מילאנו האחרונה הייתה מעורבת סוזוקי, יתכן שיהיה המשך לרטרו הזה.

גלריה

הגב

avatar
מיין לפי:   חדש | ישן
רענן
אורח

אחד המיוחדים שהיו ויהיו. מעניין אם יצא משהו כזה פעם

רביב כהן
אורח

אני כל כך רוצה כזה!

בלה
אורח

יפה הקטאנה! הגיע הזמן שסוזוקי יוציאו משהו עצבני כזה.

wpDiscuz

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל