מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
אבניר באנר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
תמוז
רפידו
אוגוסטה קוביה הכי עליון
1 על 1
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
אינדיאן שמאל
רוית עליון
לרט
סטפן
HJC
ברקום שמאל
הארלי שמאל
HRP קוביה שמאל
מתלה לקסדה
כרמיאל קוביה שמאל

אמנות העיצוב – סוזוקי קאטאנה 3.0 וימאהה XJR1300 פלאט טראק

אמנות העיצוב – סוזוקי קאטאנה 3.0 וימאהה XJR1300 פלאט טראק

יש להם את זה למעצבים האיטלקים – הפעם הגאון התורן הוא פראסקולי שכובש את תערוכת מילאנו עם סוזוקי קאטאנה 3.0 מהמם, ובמקביל יוצר על בסיס ימאהה XJR1300 מכונת פלאט טראק מאיימת וזו מוענקת במתנה לולנטינו רוסי על ידי עובדיו חבריו ורוכביו לקבוצת VR46. הבחירה בימאהה XJR1300 הארבע צילינדרי המאסיבי להסבה לפלאט טראק אינה טבעית, כלי כבד ומתמרן בהתאם, וכמובן בעל מנוע שעוקר את הגלגל האחורי גם על אספלט אז על עפר…. אבל בכול זאת, זאת הבחירה של אנשיו של רוסי, המעצב קיצץ וחתך בכול שיכול, העיצוב גבוה וצר, נוספו מתלי אוהלינס וחישוקי שפיצים בקוטר "19 כמובן.  הסוזוקי קאטאנה 3.0 קונספט הוא כמובן הומאז' לדגם האייקוני GSX1100 של סוזוקי משנת 1980, למרות שקאטאנה זו החרב היפנית המהוללת של הסמוראים הרי שדווקא סדנת עיצוב גרמנית בראשות המעצב האנס מות' נשכרה במיוחד על ידי סוזוקי והצליחה לשלב כיסוי פיירינג עם חלקי מנוע וגוף חשופים בפורמט שקנה מעריצים וחקיינים בכול העולם. אולם גם האופנוע עם המנוע הארבע צילינדרי המתקדם של סוזוקי היה מכונת ביצועים אולטימטיבית באותה תקופה, מאחר וגם ביצירת הקונספט הזה שהצליח מאוד בתערוכת מילאנו האחרונה הייתה מעורבת סוזוקי, יתכן שיהיה המשך לרטרו הזה.

גלריה

3 תגובות ל אמנות העיצוב – סוזוקי קאטאנה 3.0 וימאהה XJR1300 פלאט טראק

  1. אחד המיוחדים שהיו ויהיו. מעניין אם יצא משהו כזה פעם

  2. יפה הקטאנה! הגיע הזמן שסוזוקי יוציאו משהו עצבני כזה.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל