אתר בהרצה. אם מצאתם טעות, אנא ספרו לנו ונתקן בהקדם.

קיוואי בנלי
שוברט עליון מתחת לשורת MENU
קרוזים מטרו עליון מתחת ל- MENU
פרפקט אופנועים
הווסקוורנה באנר שמאל
אפריליה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
היליט מתנפח באנר עליון
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אבניר באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
לארט
לרט
אופנוסנטר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
KTM עליון קוביה
Ad motorsport
HRP קוביה שמאל
שוברט
כרמיאל קוביה שמאל
ברקום קוביה שמאל
HJC

מוטו GP צ'כיה: לזכרו של נייטו פודיום כל ספרדי

מוטו GP צ'כיה: לזכרו של נייטו פודיום כל ספרדי

ראסטי ג'יימס

צלם: יח"צ

פגרת הקיץ תמה והסבב העשירי נערך במסלול ברונו שבצ'כיה.

מסלול אהוב על הרוכבים, מהיר, זורם , מלא פניות ושינויי גובה משמעותיים.

אמנם נסלל מחדש לפני כשנתיים ולפני העונה 'גולחו' בו כמה באמפים וקפלים באספלט אבל עדיין נותרו כמה מהם פה ושם ובפניה 10…

יום אימון ראשון רטוב למחצה ויום אימון שני ודירוג בתנאי חמסין (טמפ' האספלט בדירוג כ- 45 מעלות). הרבה החלקות באימונים – בין אם בגלל האספלט הנקי מגומי צמיגים, בין אם בגלל אדי שמן שנפלטו מהדוקאטי של באוטיסטה ובין אם סתם מבקשים מהצמיגים מעט יותר מדי, מעט מוקדם מדי.

בזירת החידושים הטכנולוגיים – פיירינג חדש ורחב עם פתרון מאסיבי לאיסור הכנפונים פותר ללורנזו את בעיית הקדמי הקל, על חשבון מהירות בישורת. פטרוצ'י מנסה את הפיירינג גם הוא בימי האימון אך מחליט לוותר עליהם למירוץ ודובי בכלל לא מנסה אותו הסופ"ש, את זה הוא שומר ליום הטסט שיערך מחר במסלול הצ'כי.
פיירינג רחב יותר גם למארקז (לא מוגזם כמו של לורנזו אבל בכל זאת), דני וקאל מעדיפים להישאר עם הפיירינג הישן.

כל הפאדוק באבל על פטירתו של אנחל נייטו – הרוכב הספרדי המקורי והאבא הרוחני של רוכבים רבים בעבר ובהווה, רבים רוכבים עם מדבקת 12+1 המסמל את שלושה עשר התארים שצבר במעל עשרים שנות רכיבה תחרותית. נייטו נפגע ע"י רכב בעודו רוכב על טרקטורון. קודם ניקי ועכשיו אנחל, הכביש הציבורי מסוכן גם אם אתה אלוף עולם!

 

12+1 R.I.P אנחל נייטו

המירוץ עצמו מתחיל רטוב אך הגשם מתמעט מהר וקו יבש מתחיל להיווצר מוקדם, מארקז מוביל מהלך, נכנס מוקדם לפיטס ויוצא עם סליקס, רוב הגריד נכנס אחריו כשדובי, רוסי, זארקו ופדרוסה ממשיכים על צמיגי גשם, פדרוסה מתעשת ונכנס בהקפה הבאה ואילו דובי, זארקו והדוקטור ממשיכים להתעלם מהקריאה (עכשיו גם בהודעת טקסט ללוח השעונים של הרוכב, אגב) להיכנס לפיטס להחלפה, אצל הדוקטור זו כבר פעם שלישית לפחות בשנים האחרונות שהוא מתעלם בבוטות מהצוות שלו בעניין הצמיגים והגשם ומתי להיכנס לחילוף.
בסופו של דבר הם נכנסים לפיטס (זארקו ממשיך אפילו עוד אבל הוא לפחות רוקי בקטגוריה ) ומתמודדים עם מעל עשרה רוכבים שהספיקו לעקוף אותם.

מארקז פתח פער עצום כבר מרגע צאתו מהפיטס ואחריו נלחמים בעוז כמה רוכבים כשהבולט בהם הוא אלייש אספרגרו על האפריליה.

את ההובלה שומר מארקז עד לסיום, פדרוסה מתבצר במקום השני, וויניאלס שלישי ואחרי תלאות ועקיפות רבות – רביעי הד"ר, אחריו קראצ'לו ודובי, פטרוצ'י שביעי, אלייש שמיני
ושימו לב – תשיעי מסיים פול אספרגרו על הק.ט.מ – המקום הגבוה ביותר עד כה עבור היצרן האוסטרי.

המירוץ הבא – בעוד שבוע באוסטריה.


מצב טבלת האליפות

1. מארק מארקז 154 נק'
2. מבריק וויניאלס 140 נק'
3. אנדריאה דוביציוזו 133 נק'
4. ולנטינו רוסי 132 נק'
5. דני פדרוסה 123 נק'

גלריה

  • פול אספרגרו מעלה את הרף

  • לורנזו והכנפיים

הגב

avatar
מיין לפי:   חדש | ישן
חיים
אורח
מנצחים עם הראש

ולא עם הביצים, טוב גם איתם.

כותרת
מנצחים עם הראש
יארי
אורח

הכל היה מתוכנן מהתחלה,מארקז דאג שכל הקליברים יעקפו אותו,כדי שלא יראו שהוא נכנס ישר לפיטס,והשאר בית ספר.כמו שהרס לרוסי את האליפות…

רונן
אורח
לא ממש תיכנן

לפי מה שהוא אומר הוא טעה בבחירה הראשונה שלו , וכבר בהתחלה הוא הבין את זה והדרדר במיקום מהר , וזה גרם לו לקחת סיכון ולהכנס מוקדם מכולם , מה שהצליח בגדול כי המרוץ הוכרע כמעט ממש בהתחלה .

כותרת
לא ממש תיכנן
wpDiscuz

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל