מוטו מדריך. עכשיו בחנויות וכאן

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
פרפקט אופנועים
אבניר באנר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
אפריליה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
סטפן
רפידו
אייפקס
תמוז
לארט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
מטרו באנר שמאל הכי עליון
HJC
ברקום קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
הארלי שמאל
HRP קוביה שמאל
מטרו לבן – קוביה שמאל

קאסטום השבוע: Walz Hardcore Cycle Iceman2

קאסטום השבוע: Walz Hardcore Cycle Iceman2

אופיר דואק

צלם: יצרן

לפני כשבוע כתבתנו בפינת קאסטום השבוע על סדנת Walz Hardcore Cycle הגרמנית וה-Benchmark הסופר אקזוטי שלה. לסדנה שהקים מרקוס וואלץ היו לא מעט שיתופי פעולה ואופנועים שנבנו עבור סלבריטאים וכוכבים הוליוודים כשהדוגמא הבולטת אותה הזכרנו היא אופנוע המחווה לאלוף הפורמולה 1 לשעבר קימי ריקונן. האופנוע נבנה לכבוד זכייתו של ריקונן, המכונה Iceman, באליפות הפורמולה 1 של 2007. נכון, זה היה מזמן אבל עדין מדובר באופנוע יפיפה שכיף להסתכל עליו. שמו של האופנוע הוא Iceman כמו כינויו של ריקונן אך מכיוון שריקונן יש רק אחד נקרא האופנוע גם Iceman 2.

בעונת 2007ן נהג ריקונן בקבוצת פרארי חכן השתמשו ב-WHC במוטיבים כמחווה לחברה ממראנלו. קל לזהות את הצבע האדום המזוהה עם פרארי שעוטף את האופנוע אן ללוגו של פרארי על הכנף האחורית ועל מכסה הצד של המנוע אבל זה לא הסתכם רק בכך. הבורג הגדול שמחבר את הגלגל האחורי לנאבה מעוצב כמו אותם ברגים שחיברו את החישוקים במכוניות העבר של פרארי בעלות החישוקים השפיציים כמו ה-250 GTO., דיסקי הבלימה עוצבו בדוגמא מחומשת כמו שהייתה מקובלת בדגמי פרארי משנות ה-80' (טסטה רוסה, 365, F40).

אם שמים את המחוות בצד מגלים שהאייסמן 2 הוא אופנוע דראגסטר מהסוג ש-WHC אוהבים לבנות. השלדה נמוכה בבניה עצמית, המזלג גם הוא מתוצרת הסדנא והידיות מחוברות הישר לקליפאונים. בניגוד ל-Benchmark הסופר יקר ה- אייסמן 2 פשוט בהרבה אך עדין מציע כמה פרטים אקזוטיים מגניבים. כמקובל ב-WHC הזרוע האחורית היא חד צידית, הדיסק האחורי הוא היקפי ושוכן בתוך החישוק ופתחי המפלט הקצוצים חבויים מתחת למושב. לאייסמן מנוע וי-טווין מקורר אוויר צנוע יחסית בנפח 1,571 סמ"ק (96 אינץ' מעוקב) עם שני שסתומים לצילינדר ותיבת ההילוכים היא בעלת 5 יחסי העברה. ממש לא טכנולוגיה עילית מהסוג שהייתם מצפים למצוא בכלי הנושא את הלוגו של הסוס הצוהל.. המנוע, כמו רוב המכלולים צבועים בשחור וכך גם חישוקי ה-18" היחודים בעלי הניטים. הצמיג האחרוי אגב הוא ברוחב של 280 מ"מ, כמעט כמו צמיג אחורי של מכונית פרארי.

תגיות:

תגובות

הונדה מגדל 520