fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

גיא בן ברק | תחל שנה וברכותיה

גיא בן ברק | תחל שנה וברכותיה

גיא בן ברק

צילום: מערכת דוגרי

ערב ראש השנה החדשה, חגי תשרי, זמן של חשבון נפש, מבט לאחור על השנה שהייתה ומבט לפנים לשנה הנכנסת. עבור הענף הדו גלגלי בישראל השנה החולפת הייתה טובה. השוק ממשיך לצמוח אם כי בקצב איטי מהמקווה, אולם התמהיל של יותר ויותר מעבר לאופנועים על חשבון קטנועים פשוטים מבורך ומשדרג את התרבות הדו גלגלית בישראל למציאות מקצועית יותר. הספורט המוטורי תופש מהירות בהדרגה וכבר יש מסלולי אספלט חוקיים, מי היה מאמין. עושר השוק ניכר בכול מקום, בין אם גיוון מותגי אופנועים ברמה של אירופה או אבזרים, צמיגים, וכו'.

מצד שני התאונות הורגות אותנו תרתי משמע וחייבים לעשות הכול כדי לצמצם את המספרים. התהליך החשוב ביותר חייב להיעשות בתודעה, בנפש פנימה: כיום עם האינטרנט ובמקביל יותר העצמה אישית ואינדיווידואליזם שלכול אחד יש דיעה, וכול אחד נחשב, וחשוב, אגואיזם קוראים לזה, מביאים אותנו לעיתים להביא לכביש את מה שאנחנו רוצים או חושבים שמגיע לנו בתוספת עצבנות. אגו על הכביש מביא לתוצאות קטלניות, במיוחד עבורנו רוכבי האופנועים. בנוסף חלוקת הקשב כיום קשה מאוד, העומס על הריכוז עצום ושוב, אנחנו כרוכבים לא יכולים להרשות לעצמנו לא להיות מרוכזים, בזמן הרכיבה חייבים לעסוק רק ברכיבה כולל לנקות את הראש מהערפל הבעיקר סלולארי שנכנס לשם בשנים האחרונות.

ניסים ברדה מתוך מבחן לסוזוקי GSX-R1000R החדש

עבורנו בדוגרי השנה החולפת הייתה משמעותית. התרחבות מתמשכת של הפעילות, של האתר, יותר חדשות, יותר מבחנים, יותר מעורבות בשטח, יותר פעילות למען הקהילה, וכמובן סגרנו מעגל עם רכישת המותג "מוטו". סגרנו מעגל מכיוון שמיומו הראשון היה דוגרי בית לממשיכי מוטו, בראשם טל שביט ז"ל, וכעת אנחנו זה מוטו.

ואולי כאשר אומרים אנחנו תרשו לי להאיר בשעה חגיגית זו את אריק רוזנבלום, שהוא בעצם האנחנו, תחנת כוח בלתי נלאית שאחראית יותר מכול אחד אחר לעצם קיומו ופעולתו של דוגרי וכעת מוטו דוגרי. בשנה האחרונה ובמיוחד בחודשים האחרונים טורח סביב השעון על הקמת מוטו דוגרי, ללא שינה, ללא שקט נפשי, וכעת בהזדמנות זו של ערב ראש השנה נגיד קודם כול תודה אריקו, תהיה בריא, תוריד קצת סל"ד, אתה לא מנוע חדש…

ולכולנו נאחל בריאות, עניין, תאוצות מחממות לב והשכבות מחממות צמיגים. שנה טובה.

גלריה

5 תגובות ל גיא בן ברק | תחל שנה וברכותיה

  1. אני מאחל לכולם טיולים והרפתקאות אדוונצ'ר בטוחים ומהנים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל