מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוליין עפולה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
KTM עליון קוביה
לרט
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
תמוז
HJC
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מתלה לקסדה

סקודה קודיאק בארץ

סקודה קודיאק בארץ

שי שיוביץ

צילום: אריק רוזנבלום

חטיבת סקודה החלה בשיווק דגם ה- KODIAQ, הקרוסאובר החדש של המותג בישראל. הרכב שנחשף בשנה שעברה בברלין, מצטרף לפלח השוק הגדל של רכבי הפנאי-שטח בישראל, ומציע אפשרות לקבלו עם 7 מקומות, כאשר עד דצמבר מקווים בסקודה למכור ממנו כ- 2,000 יחידות.

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס, אומר כי: "ה- KODIAQ, הקרוסאובר הגדול והחדש של סקודה, מגלם את תפיסת הSimply Clever  שלנו. סקודה מציעה את ה- KODIAQ בהתאמה אישית ללקוחות בזכות, ארבע גרסאות מנוע, שלוש רמות גימור, שתי תצורות ושפע של מערכות טכנולוגיות ואבזור מתקדמות, שחלקן מוכר מסגמנט היוקרה בלבד. מהעיצוב האלגנטי, דרך המרחב העצום, האבזור העשיר ועד מנועי הטורבו העוצמתיים והחסכוניים, הערך שמציע ה- KODIAQ לצרכן הישראלי מנצחת באיכותה." 

הקלף החזק של ה- KODIAQ הוא מרחב פנים גדול מאוד, בזכות התבססותו על פלטפורמת ה- MQB הגמישה של פולקסווגן שמשרתת גם את הסיאט אטקה ואת הפולקסווגן טיגואן החדש. בסיס הגלגלים שלו הוא הגדול בקטגוריה עם 2,791 מ"מ, כשאורכו עומד על 4,6977 מ"מ, רוחבו על 1,882 מ"מ (מקום שני בקטגוריה) וגובהו 1,676 מ"מ. כראוי לספינת הדגל החדשה של סקודה, תכנון מתוחכם של תא המטען אפשר להגדילו עד ל- 635 ליטר בתצורת 5 דלתות ו- 233 ליטר בתצורת 7 דלתות, ללא תחרות בהשוואה למתחרים. 

הקודיאק ישווק בישראל ב- 3 רמות גימור,  Ambition, Style ו-Exclusive, בארבע גרסאות מנוע, ושתי תצורות מרכב, 5 ו- 7 מקומות. 

ה- KODIAQ יגיע עם מנוע 1.4 ליטר TSI בעל הספק של 150 כ"ס עם הנעה קדמית (25.4 קג"מ, 9.7 ש' ל- 100, צריכה מוצהרת של 15.8 קמ"ל), מנוע 1.4 ליטר TSI בהספק של 150 כ"ס בהנעת 4X4) 9.9 ש' ל- 100), מנוע 2.0 ליטר TDI עם הספק של 150 כ"ס והנעה קדמית (34.6 קג"מ, 10.3 ש', 20 קמ"ל) ומנוע 2.0 ליטר TSI עם 180 כ"ס 4X4) 32.6 קג"מ, 8.2 ש', 13.5 קמ"ל). כל דגמי מנוע ה- 1.4 ליטר יציעו את מערכת ה- ACT: Active Cylinder Timing לניתוק שתי בוכנות לשם חיסכון בצריכת הדלק והפחתת פליטת מזהמים. גרסאות המנוע בנפח 1.4 TSI יוצמדו לתיבות שישה הילוכים DSG, בעוד גרסאות המנוע בנפח 2.0 TSI ו- 2.0 TDI יוצמדו לתיבה אוטומטית חדשה בת שבעה הילוכים (DSG DQ500), אשר לפי הצהרות היצרן מיועדת לעמוד בעומסים מוגברים. 

רשימת האבזור ארוכה ומכובדת ביותר כבר מרמת הגימור הנמוכה, כאשר כל דגמי ה- KODIAQ מגיעים עם חבילת בטיחות המוצעת כסטנדרט, וכוללת בין היתר מערכת Front Assist המאטה את הרכב עד כדי בלימת חירום, מערכת  Lane Assist המתריעה על סטייה מנתיב ומבצעת תיקון אקטיבי, ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית, Adaptive Cruise Control השומרת על מרחק מוגדר מכלי הרכב מקדימה.

מחירים לגרסת 5 מקומות ברמת גימור אמבישן (גרסת 7 מקומות מוסיפה על המחיר 5,000 ש"ח):
1.4- 174,990 ש"ח
1.4 4X4- 189,990 ש"ח
2.0 TDI- 194,990 ש"ח
2.0 TSI 4X4- 223,990 ש"ח

2 תגובות ל סקודה קודיאק בארץ

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל