fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

סאנגיונג רקסטון – בחזרה לשורשים

סאנגיונג רקסטון – בחזרה לשורשים

שי שיוביץ

צילום: יח"צ

כמעט ושכחנו שעוד יש כאלה דברים, אבל סאנגיונג מתעקשת לחזור ולהזכיר לנו. שיווק הרקסטון הופסק לפני כשנה, ועכשיו הוא חוזר אלינו אחרי מתיחת פנים ומנוע, ויעלה 225,000 ש"ח. לשם השוואה- מחיר הפאג'רו של מיצובישי מתחיל מ-299,000.

הנוסחה של הרקסטון כוללת שלדת סולם, סרן אחורי קשיח והילוך כוח, ושונה למדי מעדרי הג'יפונים שמסתובבים כיום ברחובות.
מנוע ה-2.7 הישן ננטש, ואת מקומו תופס מנוע 2 ליטר חדש המספק 155 כ"ס. מנסיוננו עם מנוע זה באקטיון ספורט החדש וברודיוס, אין מה לחשוש מהנפח המוקטן וההספק הלא מרשים, כיוון שהמומנט מכובד למדי ועומד על 36.7 קג"מ, והשידוך לתיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 5 ההילוכים טוב גם הוא.

כחלק מהחבילת ההשקה ניתן יהיה לקבל את הרקסטון עם ערכת הגבהה חינם, בשווי 5000 ש"ח.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל