מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
אבניר קוביה שמאל
שרקו
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
סטפן
1 על 1
רוית דדוש עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
KTM עליון קוביה
סטומפ
מתלה לקסדה
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל
ברקום שמאל

מוטו פאן | השקת משפחת המאבריקים X3 החדשה

מוטו פאן | השקת משפחת המאבריקים X3 החדשה

צילום: עמית אגרונוב

אחרי הרבה פעמים שהוזמנו לאירועי המאבריק וויקאנד של עופר אבניר וכבר התחילו ויכוחים במערכת מי יצא להרפתקה הבאה, לצערנו ההרפתקה בוטלה שלוש פעמים עקב מזג האוויר, אבל דווקא כשהגיעה הזדמנות חדשה בהשקת ליין 2019 כל חברי המערכת נעלמו לסידוריהם, האחד מחוייב לפעילות עם הילדים, השנייה מתכוננת למרוץ, אחר עם כאבי גב ואחר קבור בעבודה – וזאת רק רשימה חלקית, מיד הוזעק לעזרתנו חבר שלא מן המניין – כפיר וקנין, רוכב, נהג ואיש שטח בכל מאודו. ממנו, לעומת אנשינו הקבועים (ואהובים), לא נשמעו תלונות על שעת המפגש או החזרה.

כבר ב-07:30 נפגשו ברידינג ת"א מיטב עיתונאי הרכב של ישראל, חוד החנית וכל תיאור אחר שיבהיר לכם – אלו האנשים, ב-ה' הידיעה, שמובילים את הענף, הם מגיעים חדורי מטרה וחמושי עטים ושאלות, מתכוננים ליום אתגרי בו יצללו לקרבי המאבריק החדשים, יבדקו תאוצה, מהלך מתלה, זווית כניסה ומהירות על שביל, אליהם מצטרף כפיר, שבא לנהוג ולהנות – "לפרק גז", כמו שאומרים; ועמית אגרונוב, צלם, שבא לתעד את הנעשה, מקווה לחזור עם תמונות בזוויות שלא יאמנו וביצועים לא הגיוניים.

ברידינג חיכה לצוות המובחר ואן שלקח אותך לבתרונות רוחמה, למקום של בחור בשם צביקה, שנקרא – איך לא – "המקום של צביקה". לאחר כשעתיים של הצתופפות פחות זוהרת בואן הגיעו למקום של צביקה, שזה כאמור גם שמו, שם ראו לראשונה את הליין החדש של משפחת המאבריק ל-2019: ה-X3 HO; דגם הטורבו החדש בעל 120 כ"ס; ה-X3 XRS טורבו המפלצתי, גם בגרסת המקס בעלת 4 מקומות ודגם ה-X3 XRC טורבו. לפני שעולים על הכלים ולפני סקירת השינויים, צביקה מגיש ארוחת בוקר מעשה ידיו, אליה מצטרפים עוד שני עיתונאים שהגיעו עצמאית למקום ובאו בדיוק בזמן לאוכל פיצוץ.

אחרי שכולם שבעו ומילאו מיצבורים לקראת יום נהיגה מפרך, אייל יצהרי מתחיל בסקירת השינויים ל-2019, החל מדגם הכניסה החדש למשפחת המאבריק, ה-X3 טורבו בעל 120 כ"ס: תצורתו ומכלוליו זהים לאחיו הגדולים, מנוע הרוטקס שלו מספק 120 כ"ס שיורדים בקלות לקרקע ומושלמים לרכיבה בשבילים ומצבים בעלי אחיזה פחותה. שלדתו, כאמור, זהה לשאר דגמי ה-X3 טורבו והוא זהה אליהם ברוחבו, הבשורה שהוא נושא, מעבר למנוע נשלט יותר, הוא תג המחיר הנמוך ביחס לשאר המשפחה – 151,950 ש"ח.

עיקר השינוים לשאר המשפחה נמצאים במערכת חדשה לנעילת סרנים היודעת להתאים עצמה לסוגי שטח שונים.

אחרי אייל מגיע צחי כפרי, אם לא שמעתם את שמו כנראה שהכתבה הזאת בכלל לא בשבילכם, כפרי נבחר להוביל את העיתונאים הקשוחים למקומות שיגרמו להם לבכות כאילו היו ילדים שנשארו לבד בבית וצופים בסרט אימה, לאחר שהסביר את הלו"ז היומי מספר שכל מה ששמענו עד עכשיו מסתכם בפשטות בכמה מילים בודדות – "לא יכלו לעשות אותם יותר טובים מזה", מילים גדולות, שבהמשך היום נגלה שגם ניתן לעמוד מאחוריהן, אבל כבר נגיע לה. "אל תשכחו לנעול טוב את הדלתות" הוא זורק רגע לפני יציאה, "הן יכולות לעוף" מוסיף כדי להגדיל את רמת החרדה. הקשוחים קיבלו מכשירי קשר ועלו על הכלים בזוגות, היה זה אחרי שבוע גשום והיום היה קר, כולם טענו שהם רועדים מהקור אבל היה ברור שמדובר בהרבה יותר מזה, הם עומדים בפני המבחן האולטימטיבי בחיי עיתונאי רכב – השקה מתגלגלת. הפחד לפדח או לפשל כמו הרצון להפציץ ולהשוויץ, לצד העיקר – למידת הכלים החדשים, יגרום לכל אדם רציני לחשש רב.

מתחילים נסיעה בשבילים, שבילי כורכר, שבמהרה מתחלפים והופכים פחות הדוקים, פחות ישרים ופחות מהירים, הקרקע הופכת לחול, החול הופך לבוץ, הבוץ מתחלף במים, שהופכים שוב לשבילים מהירים וחוזר חלילה.

כל הכלים עליהם נהגנו תפקו ללא דופי, אין מכשול קשה מדי בשבילם, אין כזה דבר לעצור ולתכנן את הדרך מחדש, "שלבו ל-4X4" פוקד עלינו צחי בכל פעם שהוא רואה מישהו שמהסס, וזה עובד כמו קסם. אתם עוד תחשבו שאנחנו מעריצים ענקיים של צחי אם נספר לכם איך תיקן פנצרים ואיך שלף פטיש 5 קילו לישר ג'אנט שאחד הקשוחים הצליח לעקם. כמו שצחי הדגיש בהתחלה כך אנחנו הרגשנו בסוף – באמת שאנחנו לא רואים דרך לייצר כלי יותר טוב מזה, גם בגרסה "החלשה" הוא יודע לעשות הכל. זה כמו הסמארטפונים היום, אין דגם אחד שהוא רע, שחסר לו משהו, יש כאלו שיש להם יותר, יש כאלו עם פחות, אבל כולם – מושלמים.

אחר הצהריים חזרנו לצביקה – בדרך הארוכה, כמובן – שם חיכה לנו עם עוד ארוחה מעשה ידיו ואפילו בירה שהוא מכין, כל אחד היה במצב צבירה אחר, האחד תשוש ונבול, השני עוד רושם הערות ושואל שאלות ורק כפיר עם חיוך ענק שעד עכשיו לא ירד לו, נשבעים שגם כשהגיע חזרה לרידינג חייך, כשנהג הביתה בג'ימני שלו חייך, כשנכנס למיטה לישון חייך וגם בבוקר כשהניע את הטייפון ונסע לעבודה חייך, רק הפעם עם ריח של עשן דו"פ, וזה נראה לנו, המבחן הטוב ביותר לכלי שכל מטרתו לגרום לנהג, ניחשתם נכון – לחייך.

דגם מחיר
מאבריק X3 HO 126,959 ₪
מאבריק X3 טורבו 120 כ"ס 151,950 ₪
מאבריק X3 XRS טורבו 204,950 ₪
מאבריק X3 XRC טורבו 221,950 ₪
מאבריק מקס X3 XRS טורבו 224,950 ₪

 

תגובה אחת ל מוטו פאן | השקת משפחת המאבריקים X3 החדשה

  1. מעבר לכתבה המחמיאה (בלשון המעטה), ופרטים מינמליים על הדגם החלש, אין כאן שום מידע טכני, או התרשמות שאפשר להפיק ממנה משהו.
    לצורך העניין יכולתם לתת לכל אחד שיש לו רשיון, לכתוב את הכתבה, להוסיף כמה מחמאות ליבואן, והיה יוצא אותו דבר.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2