מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
אבניר קוביה שמאל
רפידו
פרפקט קוביה שמאל
1 על 1
סטומפ
KTM שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
KTM עליון קוביה
שוברט
HJC
ברקום שמאל
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל

בכלמוביל אפשר כבר לקנות רכב און ליין

בכלמוביל אפשר כבר לקנות רכב און ליין

מיקי כהן

צילום: יח"צ

עולם הדיגיטל לא פוסח על שום תחום בחיינו וגם בתחום המוטורי אנחנו צופים ביותר ויותר אביזרים דיגיטלים. בין אם אלו מחשבים לרוב השולטים על תכונות ויכולות כלי הרכב ובין אם אלו מרכזי הבידור הנמצאים היום כמעט בכל רכב חדש ללא קשר למחירו. אולם תחום אחד כמעט ולא נגוע בחיידק הדיגיטלי והוא תחום הזמנת כלי רכב חדש. האם קנייה און ליין שהישראלים אימצו בחום כל כך, תעבוד גם בהזמנת רכב חדש?

בכלמוביל מאמינים שכן ומשיקים את "כולמוביל Connect", פלטפורמה פרי פיתוח עצמי של הקבוצה, אולם מכירה און ליין המאפשר לבצע את כל הליך רכישת הרכב מהמחשב בבית, בכל יום ובכל שעה. כל תהליך המכירה לרבות התשלום המלא על הרכב יתבצע און-ליין באולם מכירות דיגיטלי. תהליך ההזמנה אשר כולל בחירת דגם, מפרט, אבזור, צבע, מימון, ביטוח, העברת הכספים והחתימות יעשו באמצעות האולם הדיגיטלי עד לאיסוף הרכב מאחד מאולמות התצוגה של החברה ברחבי הארץ.

בנוסף הוצג מערך ניהול נהיגה ותקשורת באמצעות אפליקציה, המאפשרת שליטה ובקרה דיגיטלית וניהול דיאלוג און ליין עם הרכב ופתיחת "אזור אישי" מותאם לכל לקוח שדרכו ינהל קשר מלא באמצעות רכבו. האפליקציה הנקראת Connected Car, מציעה מגוון שירותים דיגיטליים חדשניים, יעילים, נוחים וידידותיים לשימוש במטרה לאפשר בנוסף לחוויית נהיגה גם ניהול תקשורת מלאה בנוחות ובניהול קולי עם הרכב, אנשי קשר, מרכזי השירות של החברה והאפליקציות המוצעות. בין היתר מציעה האפליקציה איתור מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, התנהגות נהג, תאוצות, בלימות, היסטוריית נסיעה, רמת מתח מצבר והתראת מהירות. כמו כן מאפשרת האפליקציה תיאום טיפול במוסך ללא שיחה למוקד שירות, ניהול תאונה, חידוש חבילת גלישה, ספר רכב דיגיטלי, ניהול והוספת נהגים חדשים ובני משפחה, הסבר על נוריות חיווי, שיחה ישירה למוקד שירות ועוד.
מדובר בפיתוח המתווסף למערכת ה- Connected Car הקיימת כיום כבר בכ- 160 אלף כלי רכב שנמסרו ללקוחות כלמוביל, אשר שינתה את חווית הנהיגה ומאפשרת ליהנות מגלישה ברשת עם מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד על גבי מערכת המולטימדיה שברכב עם שירות Hot Spot לגלישה באינטרנט ברכב, דיבורית Bluetooth, ניווט באמצעות WAZE במסך המגע, תשלום חניה באמצעות סלופארק ופנגו, אפשרות להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם, מסכי עזר אינטרנטיים, מידע על פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר ניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור. מעתה, מערכת ה- Connected Car תקושר גם לאפליקציה ותאפשר בין היתר ניהול קולי של כל מערכת ה- Connected גם לרכבים שבהם אין את המערכת המקורית של אפל או של גוגל עם Apple CarPlay או Android Auto. מדובר בפיתוח עצמי של כלמוביל שיאפשר ניווט קולי, ניהול שיחות, ניהול המוזיקה ועוד.

עוד הוסיף צביקה פולק מנכ"ל קבוצת כלמוביל "מדובר בסנונית הראשונה של יישום אסטרטגיית ה- CASE של הקבוצה שיבוא לידי ביטוי בהצעת מגוון שירותים ומוצרים בעשור הקרוב. הקבוצה שמה לה למטרה להוביל בישראל את אסטרטגיה זו שעיקרה חיבוריות, אוטונומיות, שיתוף והנעה חשמלית והיברידית- [ Electric, [Connected, Autonomous, Share כחלק מהשינוי של ענף הרכב העולמי והעידן הדיגיטלי. במסגרת אסטרטגיית ה- CASE נציע בנוסף למוצרי הקבוצה גם מגוון שירותים שטרם הוצעו בישראל".

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2