fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

עלות/ תועלת – קיוואי TX200 במבחן

עלות/ תועלת – קיוואי TX200 במבחן

צילום: אריק רוזנבלום

ערך: גב"ב   בחן וכתב: עמית ידידיה

שורה תחתונה: דו"ש עירוני עם יכולת מפתיעה גם מחוץ לאספלט, זול ובסיסי אך עם נוכחות, מנוע חלש. 

באחת הפעמים בהן עברנו בביצה של דרום תל אביב, קלטנו בזווית העין זנב דו"שי צהוב בסוכנות של קיוואי, כיום מאוחדת עם בנלי תחת היבואן לישראל ג'ט סטאר. קיוואי שעד עתה עסקה בעיקר בקאסטומים ואופנועי כביש קטנים, ירדה זה מכבר מהאספלט הסלול עם ה-TX125 דו"ש – וכעת מעצימה את הפנייה לקהל חובב הטיולים הקצרים והדו-שימושי עם ה-TX200 המוצע במחיר מבצע של 15,500 שקל. תמורת סכום זה מקבלים אופנוע סיני פשוט המחקה מבחינת מנוע את המנועים היפניים משנות השבעים של המאה הקודמת, קרבורטור, קירור אוויר והספק דל של 12.7 כוח סוס על משקל יבש של 135 קילו, חמישה הילוכים – אולם סביבו אופנוע פול סייז בעיצוב דו שימושי נחמד, עם גלגל שפיצים קדמי "19, מיתלים עם בולם יחיד מאחור ומזלג סביר, ברקסים דיסק קדמי ואחורי, אך מעבר לנתונים החבילה הכללית, העיצוב והצביעה, עושים את ה-TX לקניה שלא תבייש את בעליה.

יוצאים לדרך
ה-TX200 של קיוואי הוא דו״ש עירוני ולא יותר. כדי להגיע למהירות שמעבר ל-110 קמ״ש תצטרכו רוחות טרופיות בגב או ירידות ממש חזקות, וזה הופך אותו לכלי שלא מתאים לכבישים מהירים. במצב של היום בו מרבית כלי הרכב טסים על 130 קמ"ש ויותר בכבישים מהירים, לרכוב על אופנוע בכביש שכזה במהירות פחותה משאר התנועה זו פשוט סכנת נפשות. 


מבחינת תפעול ההרגשה הכללית מעט זולה, אך הגיר עובד חלק ועובר מצויין ואת הניוטרל אפשר למצוא די בקלות. 

הלו הלו! מדובר באופנוע דו שימושי לא? כזה שמתאים גם לשטח… אכן כן, ה-TX200 של קיוואי גם אוהב לטעום את טעם החצץ מידי פעם. ברכיבה בשטח חסרונות הכביש של האופנוע מתגמדים. נכון, הוא לא הכי מהיר שיש וגם לא הכי חזק, אך לרוכב צעיר או כזה שירצה לטעום את טעם השטח בפעם הראשונה, יכול ה-TX200 בהחלט להתאים, מדובר באופנוע שעושה שבילים בכיף, וגם יעז לטעום מעט יותר. 

גובה המושב המתנשא למרומי 825 מ״מ ונתון המשקל יוצרים כלי עירוני המתאים לכל רוכב ואיתו ניתן להתנייד בשמחה דרך הפקקים וכל המרעין בישין שכולל בתוכו האספלט העירוני… בולמי הדו״שׁ כבר ידעו להתמודד איתם. 


לקראת סיום

אם חיפשתם את הכי טוב וחזק ומהיר שיש, מן הסתם לא תבחרו בקיוואי TX200. לא שזה רע, באמת, כי לא כולם יכולים להיות הכי מכל דבר, ובעצם, טוב שיש כאלה שהם לא הכי, בתנאי שזה מתבטא בשורת המחיר. הקיוואי TX200 הוא דו"ש בעיצוב של פעם, מציע יכולת מפתיעה בשטח יחסית לתג המחיר שלו, המנוע החלש דווקא יסייע בשטח לרוכבים מתחילים. כך גם המימדים והמשקל ועלויות התיקון הגבוהות בגין נפילות בלתי נמנעות בשטח, שעם אופנוע מקצועי יהיו כמו שווי הכלי הזה. בנוסף זה פיתרון עירוני מצויין שאף מתאים להרכבה בזכות מושב מרווח, מחוץ לעיר אין טעם לקחת אותו.

הערה: אנו תמיד בעד רכיבה בטוחה הכוללת מיגון מלא. לבקשתכם הדפסנו עוד מאות חולצות "דוגרי" כמו בתמונות לעיל, אתם מוזמנים לפנות אלינו כאן עם הנושא " מבקש/ת חולצת דוגרי" כולל השארת פרטים ונשוב לחלוקה!
 

תעודת זהות

קיוואי TX200


מחיר:
21,177 ש"ח
עכשיו במבצע 15.5 אלף ש"ח ללא אגרת רישוי
לפי מחירון 01/16 

אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

דרגת רישיון: A1

נתונים טכניים

מנוע: ארבע פעימות, צילינדר יחיד, מקורר אוויר+שמן, מפיק
הספק: 12.5 כ"ס
הזנת דלק: קרבורטור
הנעה: חשמלית + רגלית
מערכת הצתה: CDI
מערכת שימון: התזה מאולצת
מערכת שילוב: גיר 5 הילוכים

בלמים:
קדמי: מערכת בלם דיסק280 מ"מ
אחורי: מערכת בלם דיסק 240 מ"מ
צמיגים:
צמיג אחורי: 130/80-17
צמיג קדמי: 100/80-17

מדידות

גובה מושב: 825 מ"מ
אורך כללי: 2,090 מ"מ
רוחב: 830 מ"מ
גובה: 1,140 מ"מ
משקל: 135 ק"ג
בסיס גלגלים: 1,340 מ"מ
מיכל דלק: קיבולת 10.5 ליטר
מחירי טיפולים:
המחירים כוללים מע"מ:

1,000 ק"מ – 423 ש"ח 
5,000 ק"מ – 593 ש"ח
10,000 ק"מ – 758 ש"ח

מבחינת תפעול ההרגשה הכללית מעט זולה, אך הגיר עובד חלק ועובר מצויין ואת הניוטרל אפשר למצוא די בקלות..
                                                                                                                
נכון, הוא לא הכי מהיר שיש וגם לא הכי חזק, אך לרוכב צעיר או כזה שירצה לטעום את טעם השטח בפעם הראשונה, יכול ה-TX200 בהחלט להתאים, מדובר באופנוע שעושה שבילים בכיף, וגם יעז לטעום מעט יותר. . 
                                       

16 תגובות ל עלות/ תועלת – קיוואי TX200 במבחן

  1. השאלה אם האופנוע טוב ויחזיק מעמד גם בשטח קשה.

  2. נסעתי עם הכלי פשוט כייף ומרגש רציתי לחטוף אותו אבל האישה בחרה קאסטום

  3. מחיר ממש מעולנ אהבתי איפה קונים?
    ממש כדאי

  4. למה לא תכתבו מנוע בטכנולוגיה של האלף הקודם? מי דיבר על הכי טוב והכי חזק? אתם בסרט! קונים אופנוע ממותג סיני כי הוא מנצח במבחן עלות תועלת. זה למה! ואם אהבתם את העיצוב, אז למה לכתוב "מיושן". עוד לא הבנתם שהסינים כאן כדי להישאר כאן! בואו תערכו השוואה ל BMW ונגמור את הסיפור. מה פשוט מה? קרבורטור זה פשוט? להפך, זה התקן מאוד אמין, הרבה פחות רגיש לחום ומים, קל לניקוי וזול בטרוף לאחזקה, גם בצילינדר בודד קל מאוד לכיוון. חוץ מזה שכחתם לציין שיש מצנן שמן, עקרון שמוכר מאוד באופנועי קירור אוויר עם הספקים גבוהים. וכן, 12.7 כ"ס זה נתון יפה ביחס למחיר ולחבילה הכללית. על כבישים מהירים 100 קמ"ש זה מצוין, בנתיב השמאלי לא עוברים את ה-90 קמ"ש בממוצע, אתם חיים בסרט גרמני(לא בישראל). מעבר ל 100 קמ"ש זה גם לא חוקי וגם סובלים מאוד מהרוח, אז למה הייתם צריכים שוב לקשקש את השטות הזאת על 110 קמ"ש שזה לא מספיק ולא בטיחותי? ה-TX200 אופנוע מעולה במחיר שהפוך אותו למנצח במבחן עלות תועלת. שימו מדבקות של KTM ותקשרו טוב(כי הגנב יחשבו שזה KTM). ואם כבר שטח, ה-TX יודע לעשות שטח, אבל לא בשביל שתפרקו אותו בשטח רק כי החלקים זולים, ממש לא! הסיני הכי לא מתאים למסלולי שטח מקצועיים. הוא מתאים פצצות לעיר. לשטח חייבים כלי יקר ומקצועי. תראו לאן לקחתם את הTX, חצי מהכתבה שלכם זה על שטח, חחח…רק לא לשטח, וכן מתאים פצצות לעיר ולבין עירוני. פספסתם את כל העניין! חוץ מזה חולצות דוג"רי זה אחל'ה.

  5. מצויין!נהדר בשבילים וקצת שטח.זה לא מוטוקרוס אבל אפשר להנות.אופנוע יפה גימורים טובים.ובמחיר כזה כול הכבוד לבעל החברה המוסרי שלא קורע את הלקוחות במחיר מופקע ומציע אלטרנטיבה טובה מול תועלת לאלה שמסתפקים באופנוע נהדר שכזה .במחיר כזה שווה לקנות אופנוע במקום קטנוע …ופירגון גם לשאר הדגמים שבחנות הקסטום והספורט של בנלי יפייפים וזולים .למה לשלם יותר?…

  6. אני נמוך 1.58 ומגיע לרצפה בלי בעיה.תענוג שאי אפשר לתאר.אני מרוצה ממנו מאוד. אחלה אופנוע גם יפה גם גדול גם במידות שלי .הכל מהכל גם המחיר פצצה לכיס נשאר עודף.מה אתם רוצים. 400 וגזיה אחת לעוף? למה? מספיק.

  7. רכבתי על אופנוע. חמוד לא לשטח מעבר לשבילים סלולים

  8. אהלן מה דעת בעלי קיוואי 200 שנמצאים פה בשביל בין עירוני לא כבישים מהירים כמו כביש שש למשל אבל עדיין בין עירוני ולשטח לא משוגע ובכללי איך הוא בעליות?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל