מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
לרט
לרט
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

Everybody got something to hide except for me and my Monkey

Everybody got something to hide except for me and my Monkey

אביעד רייס

צילומים: רוזנבלום/רייס

ממש כמו שאומרות מילות השיר שבשמו עשיתי שימוש לטובת הכותרת, כשאתם רוכבים על ההונדה מונקי פשוט Take it easy

לכולם יש מה להסתיר חוץ מכם- כי כשאתם מתניידים בעיר על גבי ההונדה הקטנטן, כולם רוצים לראות אתכם- ועדיף כמה שיותר. 

כל בוקר עם המונקי נפתח בחיוך. אתה יוצא לרכיבה ופשוט יודע שכל העולם ואחותו הולך לשאול אותך מה זה, מה נפח המנוע.. ולי לא אכפת, כל אחד ואחת מקבלים תשובות והסברים בסבלנות וכמה שרק ירצו. מכל עבר ננעצים מבטים ונזרקים משפטים כמו "תראה את המיני בייק הזה!!" "קבל תהונדה הקטן!!" ועוד ועוד. 

המונקי הוא ללא ספק הכלי הכי מיוחד שמתנייד בכבישי העיר. אני רוכב המון במהלך היום ועומד לעיתים קרובות לצד אופנועים יפים, חדשים, ומגניבים, אבל כל זה לא משנה- תמיד תמיד ברמזור המונקי יהיה זה שימשוך את מירב תשומת הלב. 

לא מדובר רק ברוכבים אחרים שתוהים למה רוכב מבוגר ולא הכי רזה רוכב על אופנוע כזה קטן. נהגי מכוניות פרטיות, נהגי מוניות ואוטובוסים, הולכי רגל, עוברי אורח, הורים, ובעיקר- המון המון ילדים, על אופניים או ברגל, שפשוט אי אפשר לפספס את העניים שלהם מתרחבות ונגנבות כאשר הם רואים את הכלי- כולם כולל כולם תוהים על קנקנו של המונקי. 

קצת חפירות על העניין אבל המונקי הוא באמת תופעה!

אולי אלו הגלגלים הקטנים, אולי הגוף הקטן, או אולי כל החבילה ביחד- הלוק הייחודי של המונקי שנראה כמו אופנוע פולסייז שעבר הקטנה, שובה את לב הציבור. 

ה "בייבי" (הכינוי אותו קיבל במערכת דוגרי המונקי) עושה את עבודתו נאמנה, ולוקח אותנו על גבו (לפעמים אפילו בהרכבה) בכל איזור מטרופולין תל אביב. למרות הגודל הקטן, האופנוע מפתיע ביכולות שלו.

105 קמ"ש היא המהירות הגבוהה ביותר שנמדדה על השעון- בהחלט מכובד לכלי קטן. המונקי מתהדר בפתיחות חזקות, והילוך 3 ארוך שמאפשר למשוך כך שיש מרווח תאוצה גדול. כמעט בכל יציאה מרמזור הוא משאיר אבק לדו"גים מנפח דומה, וגם מנפחים גדולים יותר. 
מבחינת שימוש בדלק, אני עושה כ- 170 ק"מ על מיכל דלק אחד, בשילוב של רכיבות עירוניות טהורות, ויציאה אל מחוץ לעיר בכל רחבי המטרופולין. 
כבר הזכרנו את "קדחת המונקי" שהשתלטה על המוני רוכבים ברחבי העולם שמשפרים מכל הבא ליד, וקפצנו לבקר את הנקודה הישראלית האחראית על פרוייקטים בסגנון- סדנת HRP של האחים בר ותומר הימלבלאו. האחים מציעים שיפורים, שידרוגים, ופתרונות לרוכבים שבכל זאת רוצים לגרום למונקים שלהם לנסוע יותר מהר. 
כיף להדחף עם הבייבי בכל חור. לפעמים אפילו מקומות שאתה אומר לעצמך שאין מצב שתצלח אותם בשלום- המונקי עובר כאילו מדובר בכביש רחב. ההונדה MSX הוא ללא ספק אחת ממכונות הפקקים המשומנות ביותר, ואחד הכלים העירוניים האולטימטיביים שאי פעם עלו על הכביש. 

לכבוד שנת 2016, מונקי חדש נולד לחברת הונדה. המונקי החדש מעוצב קרבי יותר, עם פנס חדש, מושב חדש, ואגזוז שירד למטה. 

אנחנו ממשיכים לרכב על ה- MSX הקטנטן ולהינות מכל רגע. בכתבות הבאות נזמין רוכבים שונים עם אופי שונה, שיחוו את דעתם עליו, זאת ע"מ לספק ביקורת טובה ורחבה על האופנוע, ולהבין עד כמה הוא מתאים למגוון רוכבים. הישארו מחוברים.

 
עוד קטעים ותמונות מגניבות בדוגריסטגרם: MOTODOOGRI 

תעודת זהות

הונדה MSX125

שנת ייצור: 2015

מחירון: 17,800 ש"ח
(ע"פ מחירון לוי יצחק)

קילומטראז': 3,429

מחיר לחדש: 20,900 ש"ח

אחריות לחדש: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

דרגת רשיון:A2 

נתונים טכניים

מנוע: צילינדר אחד, קירור אויר, מערכת הזרקת דלק
נפח: 125 סמ"ק
הספק: 9.6 כ"ס ב- 7,000 סל"ד
מומנט: 10.9 קג"מ ב- 5,500 סל"ד
יחס דחיסה: 9.3:1
הזנת דלק: הזרקת דלק אלקטרונית PGM-FI
הילוכים: 4
בולם קדמי: מזלג קדמי הפוך 31 מ"מ
בולם אחורי: זרוע אחורית מפלדה ובולם אחורי יחיד
בלם קדמי: דיסק בקוטר 220 מ"מ
בלם אחורי: דיסק בקוטר 190 מ"מ
צמיג קדמי: 120/70-12
צמיג אחורי: 130/70-17

מדידות

בסיס גלגלים:  1,200 מ"מ
גובה מושב:  765 מ"מ
מרווח גחון:  160 מ"מ
משקל רטוב: 102 ק"ג
מיכל דלק:  5.5 ליטר – 170 ק"מ על מיכל דלק אחד, בשילוב של רכיבות עירוניות טהורות, ויציאה אל מחוץ לעיר בכל רחבי המטרופולין. 

על השעון:

עלות טיפולים MSX125:

1,000 ק"מ       371 ש"ח
4,000 ק"מ       371 ש"ח
8,000 ק"מ       482 ש"ח
12,000 ק"מ     1,183 ש"ח
16,000 ק"מ     482 ש"ח
20,000 ק"מ     371 ש"ח
24,000 ק"מ     1,183 ש"ח
*המחירים כוללים מע"מ.

– – – – – – – – – – – –
עוד לאחרונה בנושא הונדה:

הונדה MSX125 במבחן ארוך טווח

הונדה אפריקה טווין מבחן דרכים


הונדה ויזן – טווח ארוך פרק א



הונדה ויזן – טווח ארוך פרק ב



הונדה ויזן – בסיכום שנת 2015

10 תגובות ל Everybody got something to hide except for me and my Monkey

  1. בדרך כלל אני רוכב על פול טריילר, אריק נתן לי אותו לשעה , אוףףףף איך נהנתייייייי ממש מתוק כפי אמיתי !!!
    אחלה כתבה !!!!

  2. הונדה חיים על פלנטה אחרת בכל מה שקשור לתמחור הכלים שלהם.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל