fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה

הונדה ויז'ן טייק 4- מערכת יחסים

הונדה ויז'ן טייק 4- מערכת יחסים

צילום: אריק רוזנבלום


חלק רביעי ואחרון
   (אביעד רייס)

כשהוצאנו את ההונדה ויז'ן הלבן המשומש מסוכנות הונדה, לא תיארנו לעצמנו שאחרי 4 דייטים כבר נקרא לו הויז'ן שלנו. ההונדה הקטנטן הצליח להכנס לנו ללב. 

הוא לא אופנוע ספורט או שטח מקצועי, אין לו מנוע עם אגזוז שמפיק רעש מרגש (למעשה, אין לו רעש בכלל), אין לו חלקים יוקרתיים עם שמות מפוצצים וגם לא לוק מיוחד.
אבל, דווקא בזכות הפשטות הזו, שגורמת לו לצאת לכל משימה בלי להתסכל אחורה (בין אם מדובר ביום שלם של הסתובבויות בעיר או רכיבה לוינגייט דרך כביש החוף), ובלי שום רגשי נחיתות (ובעלות דלק ושחיקה סופר דופר נמוכה).


הסיבות האלו בדיוק- הן אלו שהפכו את הדייטים הראשונים שלנו עם ההונדה למערכת יחסים. הוויז'ן תמיד היה שם- בקור, בחום, ביום ובלילה- מוכן לכל מה שנבקש ממנו לבצע. 

ביקשנו מהיבואן לתת לנו גם וויז'ן חדש, אחד כזה טרי על הכביש (לא כמו הוויז'ן שלנו שכבר ידע יותר מ- 9,000 ק"מ על הכביש תחת ידיהם של מגוון רוכבים) אבל זה פשוט לא היה זה. הוויז'ן שלנו זה הוויז'ן שלנו, ואף וויז'ן אחר לא יוכל לתפוס את מקומו. 
(אפילו עשינו מירוץ דראג וויז'נים והוויז'ן שלנו גבר על החדש כל פעם מחדש)
אנחנו מבינים כי זה וודאי יכול להשמע מגוחך, אך אין ספק כי מדובר במבחן ארוך טווח מוצלח ביותר. לא סתם- מבחינתנו הוויז'ן הוא לא רק קטנוע- הוויז'ן הוא אח. 

לא נחזור על כל המידע לגבי הקטנוע- הדברים נאמרו והם ברורים ביותר. אין בכלל ספק כי הוויז'ן מספק תמורה מלאה למחירו ואף יותר מזה. האחזקה הזולה וההוצאות השוטפות הקשורות לכלי, הופכות אותו לאחד הקטנועים המשתלמים בשוק הדו גלגלי- כזה שמתאים לקשת ענקית של רוכבים ושימושים. 
לביצוע אקורד הסיום, נעביר את שרביט הדיבור לאדם בלנגה מצוות דוגרי, שיחלוק את משנתו, רגשותיו, והגיגיו, לגבי ההונדה וויז'ן. 
אנחנו נהנינו מחברתו של ההונדה וויז'ן עד מאד, ונשמח לקבלו שוב בכל עת. 


הונדה וויז'ן במבחן / כתב וצילם: אדם בלנגה

כסף וכו'

הדבר הכי טוב שאפשר להגיד על הויזן מבית הונדה זה שהוא לא מרגיש כמו המחיר שלו, הוא ההונדה הזול ביותר שמשווק בארץ ולדעתי גם המשתלם ביותר. עם מנוע צנום של 110 סמ"ק אתם לא תחוו האצות מטורפות ולא תחרכו אספט עם הברך ברצפה אבל לעשות סידורים ביום שישי בבוקר ולהגיע מהבית לעבודה דרך בית הקפה השכונתי זה פשוט כיף.

הגימור של הקטנוע הזה לא פחות ממצויין למען האמת, קיבלתי אותו אחריי חודשים של התעללות על ידי כל בני המערכת ועוד אחריי תקופה של נסיעות מבחן לא פשוטות בכלל בסניף הונדה המרכזי בתל אביב ועדיין הכל נמצא במקום והכל פועל בצורה נפלאה. רק דבר אחד מכעיס אותי ומקשה על התפעול היום יומי הינו מיקום ואופן פתיחת תא המטען של הקטנוע הזה דבר ראשון צריך מפתח והדבר השני והגרוע ביותר זה המיקום של הסוויץ' הנוסף (כפתור היה מתקבל כלכך בברכה!).


"משטחי" אחסון וחיות אחרות
אני לא אתעלם לרגע מהעובדה שהוא קטנוע מוגבל, הוא מיועד לעיר ולעיר בלבד. הוא קטן מאוד ועם תא מטען מצומצם אפילו יותר שיכיל ביום טוב קסדה בלבד אבל הוא לא מנסה להיות יותר ממה שהוא וכאן לדעתי טמון סוד הקסם של הקטנוע הזה. אם בתאי האחסון של הויזן אנו עוסקים אוסיף גם עוד דבר קטן על זוג התאים הפתוחים שיש לו מתחת לכידון – מתאימים בדיוק לשילוב ארנק – מפתחות – טלפון. המדרך שטוח מעליו יש וו קטן שאפשר לתלות עליו תיק קטן, למה אני מצין תיק קטן אתם בטח שואלים? כי המדרך עצמו צפוף וקטן ולאחר העמסה של המדרך יהיה לכם קשה למצוא לרגליים.

אני? לא צריך יותר מזה…
ברשותכם אני אדבר על עצמי לרגע, ביום יום אני משתנע ממקום למקום בעזרתו האדיבה של ההונדה פורצה 300 שלי, אני גר בתל אביב, עובד בתל אביב וחיי בתל אביב. ההונדה ויזן הזה הוכיח לי שאני לא צריך יותר מזה. במחשבה לאחור אולי ההחלטה היותר נכונה הייתה במקום להשקיע 34 אלף שקלים על קטנוע מצוין גדול שאני משתמש ביכולות הבין עירוניות שלו פעם בתקופה במקרה הטוב אולי עדיף היה להשקיע 13,000 שקלים בויזן קטן חדש במקום הסירה הגדולה והמפנקת שלי. 

רביזיה
אני לרגע לא אומר שאני אחליף את הפורצה שלי בויזן, אבל מה שאני כן יכול לומר זאת המלצה קטנה – אם אתם בשוק לקטנוע חדש תשאלו את עצמכם (באמת ובלי אגו) מה אתם צריכים, כי יכול להיות שהמחשבה הקטנה הזאת יכולה לחסוך לכם הרבה כסף.

תעודת זהות

הונדה וויז'ן

שנת ייצור: 2011

מחירון: 6,200 ש"ח
(ע"פ מחירון לוי יצחק)

קילומטראז': 9,555

מחיר לחדש: 13,900 ש"ח

אחריות לחדש: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

דרגת רשיון:A2 

נתונים טכניים

מנוע: סינגל, 108 סמ"ק, 4 פעימות, 2 שסתומים, קירור אוויר, הזרקת דלק

הספק מרבי:
8.5 כ"ס ב-8,000 סל"ד

מומנט:
0.86 קג"מ ב-6,500 סל"ד

בלמים:
קדמי – דיסק 220 מ"מ, אחורי – תוף. מערכת בלימה משולבת

צמיגים:
קדמי – 80/90-14 , אחורי- 90/90-14


מדידות

גובה מושב: 775 מ"מ


מיכל דלק
: 5.5 ליטר


משקל:
 102 ק"ג

מהירות מרבית מעשית: 85 קמ"ש

צריכת דלק ממוצעת: 30 ק"מ לליטר

טווח רכיבה:
165 ק"מ

מחירון טיפולים (עבודה וחלפים): 



טיפול 1,000   – 317 ₪ 

טיפול 4,000   – 317 ₪ 

טיפול 8,000   – 527 ₪ 

טיפול 12,000 – 566 ₪ 

טיפול 16,000 – 1,040 ₪ 

טיפול 20,000 – 404 ₪ 

טיפול 24,000 – 725 ₪ 

(המחירים אינם כוללים מע"מ)
 

8 תגובות ל הונדה ויז'ן טייק 4- מערכת יחסים

  1. כל הכבוד ל"דוגרי" על המבחן ארוך. מעניין ומקצוע.
    בקרוב אני רוכש רכב דו גלגלי
    והסיכום "לא צריך יותר מזה" ילקח בחשבון

  2. מה הלכתם לעשות לי ארוך טווח, ועוד על 9,000 ק"מ, שזה בדיוק השלב בו המנוע נפתח ומגיע למקסימום הביצועים. 13 אלף ש"ח זה הרבה יותר מידי כסף לקטנוע שכל מה שביקשנו ממנו זה לעשות אתו סידורים בעיר. הקיוואי סיטיבלייד עם מנוע 125 סמ"ק יעשה את זה יותר טוב, גם יותר מהר על אילון(כי הספק יותר גבוה), וב10 אלף ש"ח בלבד. חוץ מזה בוקר טוב אליהו, כן, תמכור את הפורצה פורצה שלך, כי בעיר הוא מסורבל מידי ונתקע בפקק כמו המכוניות, ולרכיבות ארוכות הוא יהרוס לך את הגב. אם אתם אוהבים הונדה תשכנעו את מאיר לחזור להביא קאב, ובמחיר 13 אלף ש"ח ומטה, ואז תחזרו לספר לנו על החדשה הטובה. תודה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל