fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה ויזן מציל חיים! – מבחן ארוך טווח – טייק 3

הונדה ויזן מציל חיים! – מבחן ארוך טווח – טייק 3

אביעד רייס

צילום: אריק רוזנבלום

לאחר כ- 2,000 קילומטר, ניתן לדווח כי הוויז'ן עושה את עבודתו נאמנה וללא תקלות מיוחדות.
למרות העובדה שכמה סוגי רוכבים עם סגנונות רכיבה שונים רכבו על הוויז'ן, עדיין לא נוצר הרושם כי לפרמטר זה הייתה השפעה. 

הוויז'ן התגלה כפרטנר מצויין לחיים הדו- גלגליים העירוניים, וביצע נאמנה את כל סוגי המשימות שהוטלו עליו. 
לפניכם הפרק השלישי בסידרה, בו מנתח דוקטור בעל שם עולמי את ההונדה הצנועה.

כתב ואבחן: ד"ר בני (אונקולוגית, איכילוב).

זה זמן מה שאני חושב על היום בו אחזור לרכב על קטנוע. בעבר קטנוע היה הכלי תחבורה היחיד שלי,אך רצה הגורל וכעת אני בעלים של רכב. 

הרכב נתקע! מה לעשות? צריך להיות במחלקה בבית החולים עוד 10 ד', אריק העלה את ההצעה שאקח את הקטנוע שלא אאחר. 

ואז כחלק מהמחשבה לחזור לקטנוע ניתנה לי האפשרות לקבל את ההונדה ויזן לכמה ימים ולבחון עד כמה באמת אני מתגעגע לחופש הדו גלגלי. תדרוך קצר על הקטנוע מעורר בי נוסטלגיה. הכל קל לתפעול ובמקום שאני זוכר. הויזן התגלה כקטנוע זעיר במידותיו אך די זריז ונח. ברכיבה הויזן הרגיש בטוח למדי, במיוחד אהבתי את המקום לקסדה מתחת המושב(קסדת 3/4)
, ואת הקלות שבא הצלחתי לתפעל את הכלי לאחר הרבה זמן שלא רכבתי.

משמרות מטורפות, וחוסר ברופאים זה סטנדרט כיום בכל בית חולים. היכולת להגיע בזמן למחלקה, ולנצל עוד שעת שינה במקום לעמוד בפקק חשובה לאין ערוך, לא רק לנו הרופאים המותשים אלא לשלום החולים.  

זה המקום להודות לסוכנות הונדה ולאריק על חוויה מהנה, ושבזכותם קיבלתי עוד כמה שעות שינהרכיבה. 

במידה ואחליט לחזור לדו גלגלי הויז'ן התברר כאופציה נהדרת.

תעודת זהות

הונדה וויז'ן

שנת ייצור: 2011

מחירון: 6,200 ש"ח
(עודכן משנה שעברה ע"פ מחירון לוי יצחק)

קילומטראז': 8,634

מחיר לחדש: 13,900 ש"ח

אחריות לחדש: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

דרגת רשיון:A2 

נתונים טכניים

מנוע: סינגל, 108 סמ"ק, 4 פעימות, 2 שסתומים, קירור אוויר, הזרקת דלק

הספק מרבי:
8.5 כ"ס ב-8,000 סל"ד

מומנט:
0.86 קג"מ ב-6,500 סל"ד

בלמים:
קדמי – דיסק 220 מ"מ, אחורי – תוף. מערכת בלימה משולבת

צמיגים:
קדמי – 80/90-14 , אחורי- 90/90-14


מדידות

גובה מושב: 775 מ"מ


מיכל דלק
: 5.5 ליטר


משקל:
 102 ק"ג

מהירות מרבית מעשית: 85 קמ"ש

צריכת דלק ממוצעת: 30 ק"מ לליטר

טווח רכיבה:
165 ק"מ

מחירון טיפולים (עבודה וחלפים): 



טיפול 1,000   – 317 ₪ 

טיפול 4,000   – 317 ₪ 

טיפול 8,000   – 527 ₪ 

טיפול 12,000 – 566 ₪ 

טיפול 16,000 – 1,040 ₪ 

טיפול 20,000 – 404 ₪ 

טיפול 24,000 – 725 ₪ 

(המחירים אינם כוללים מע"מ)
 

גלריה

13 תגובות ל הונדה ויזן מציל חיים! – מבחן ארוך טווח – טייק 3

  1. שקט ואמינות של הונדה, כאמור אני מבין שהאופנוע הזה לא עושה פדיחות וממשיך להתגלגל לאט ובשלמות.

  2. חוץ מזה שהוא קל לא מצאתי בו כלום.
    בלם תוף אחורי ?? זינוק של צב ומהירות נסיעה של קלנועית.
    זה אולי טוב לרוכב שזקוק נסיעה של 5 ק"מ בתוך העיר בלבד, לצאת איתו לכביש בינערוני זו התאבדות.
    המחיר ובכן זה כבר סוג הכבשה שנתפסה בחכה

  3. קטנוע מוצלח וזריז. מגיע מיצרן עם מוניטין של כלים נהדרים.

  4. מגיע עם מוניטין של יצרן יפני אבל היכן מיוצר ?
    זריז הוא לא לך תעשה נסיעה ותחזור עם תשובות.
    ראיתי חברת שליחויות שניסתה ונחש מה ?
    חזרה לקוראנים.
    שמדובר על הונדה יפן אני איתך אבל מצטער לא בסקייטבורד ממונע

  5. ויזן עם 50 ק"מ בעבודה בשליחויות וגם כלי יומיומי כי זאת העבודה שלי. מה הלך שם אומר:
    פסטיק קדמי הוחלף כי מישהו הפיל לי אותה. וינקרים הפסיקו לאותת – טופל באחריות. מצברים – 4 הוחלפו, זה גם היה לי באותם ק"מ בפיזו טוויט. אז תקשיב. כלי מצוין וסוס עבודה. אגב לא אומר שמובי לא. יש לנו בעסק כזה אחד שלא נגמר, אבל בעלויות הוא יותר יקר. להקפיץ לך מגש פיצה עם זיתים?

  6. קוראים לי שבתאי ומה משנה מה שמי כחוות דעתי על הקטנוע ?
    קטנוע מיושן (בלם תוף) זריז ידידי הוא לא אלא עם אתה ילד בן 16 ששוקל 55 קילו.
    לרוכב מעל 75 קילו ה 8 כ"ס שלו ממש אבל ממש לא זריזים.
    נפח איחסון מתחת לכסא קטן מאד.
    פיזית קטן מאד.
    גלגלים דקים כמו של אופניים חשמליות.
    מצטער אחי לאכזב אותך קנו לכם אותו לשליחויות בגלל מחיר ולא מעבר לזה.
    הדוקטור שחזר מאוהב מהסיבוב יחזור מאוהב מכל קטנוע שיזיז אותו מהר יותר מהפקק.

  7. נו באמת מה קורה כאן לאנשים??
    אז הוא לא הכי חזק ולא הכי מתקדם ובטח שלא כזה סחיר.
    אבל למה לקטול אותו.
    מי שידו קצרה בכסף זה עבורו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל