fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
HJC
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

הונדה וויז'ן (משומש) ארוך טווח: דייט שני

הונדה וויז'ן (משומש) ארוך טווח: דייט שני

סופר רייסר

צילום: מערכת דוגרי

בתמונה: הוויז'ן חוסך לכם בחשבון הבנק…


כזכור, קיבלנו מחברת הונדה את הכלי הכי עירוני שלה- הוויז'ן 125 משומש למבחן ארוך טווח שונה מהרגיל.

פרק ב' של המבחן, והוויז'ן מתחיל לעשות קילומטראז' עירוני ובין עירוני באיזור המרכז. הקטנוע עצמו הוא כאמור קטנוע עירוני מובהק, ומי שיש לו רכיבות קבועות בין עירוניות ארוכות בתוך גוש דן- מוטב אולי שיכוון לקטנועים גדולים יותר בגודל הפיזי וגם בנפח המנוע, אך אם מדובר ברכיבות תל אביב- ראשון/ תל אביב- הרצליה בתדירות שהיא מידי פעם אין שום בעיה מבחינת הוויז'ן לעמוד במשימה והוא עושה את בנוחות. 

מכירים את זה שאתם רוכבים על כלי מסויים ופתאום אתם רואים המון ממנו על הכביש ומרגישים כי ממש כל העיר רוכבת עליו? אז זה בדיוק מה שקרה לי עם הוויז'ן- כלי שלא ממש שמתי לב לקיומו לפני, אך בחודש האחרון פתאום יש המון ממנו על הכביש. 

ההיכרות ביני לבין הוויז'ן מתחילה להעמיק בתקופה לא קלה לרוכב דו"ג- הלא היא תחילת החורף. 

גשם, רוח, ראות לקוייה, שאריות שמן ושאר מחליקין על הכבישים… דרך אידיאלית להתחיל מבחן דרכים ארוך טווח. 
בפרק ב' גם נתקלנו בבעיה ראשונה- מצבר שסיים את חייו. לא מדובר בתקלה היסטרית- סך הכל מצבר הוא רכיב שיש בו בלאי ואין סיבה להיות מופתעים יותר מידי כשאר הוא מסיים את חייו לאחר 7000 פלוס קילומטר.

ניגשתי להניע בבוקר- והכלי מסרב לשתף פעולה. כמובן שמדובר בבוקר שהכל התחיל בו באיחור- הרי ידוע שתקלות לא קורות כאשר יש לכם עודף זמן. לחיצות ספורות על הסטרטר והתשובה הייתה ברורה- המצבר הישן עזב אותנו לעולם שכולו טוב, והגיע הזמן למצבר חדש ורענן. 

טלפון זריז להונדה והגרר אצלי בבית, משם לשבח למוסך המרכזי להחלפת המצבר. יום למחרת הכלי כבר היה מוכן וחזרנו לשגרת מבחן. 


בתמונה: תולדות הקטנועים שנה א

שלושה יתרונות עירוניים גדולים ובולטים ניתן למצוא בהונדה וויז'ן:


1. הגלגלים הגדולים ביחס לגוף הקטנוע הופכים אותו ליציב ומשרה בטחון (במיוחד לרוכבים/ רוכבות חדשים)

2. מרווח הרגליים הקדמי שטוח ובעל וו תלייה ומאפשר לשים כמה שקיות/ חבילה קטנה (לא יותר מידי שלא יפריע לרכיבה) מה שאומר שמדובר בקטנוע אידאלי לאלו מכם העורכים הרבה "סידורים" ברכיבה בעיר. 

3. חסכון בדלק- עם צריכת דלק ממוצעת של 30 ק"מ לליטר, תחנות דלק הן מקום בו תבקרו לעיתים רחוקות יותר ממה שאתם רגילים. 

חסרון קטן מצוי בגודל תא המטען- אני ועוד רבים מרוכבי הקטנועים רגילים להפוך את תא המטען בקטנוע למחסן קטן ולסוג של כולבוייניק בו ניתן למצוא מציאות של ממש. בהונדה וויז'ן הדבר מתאפשר קצת פחות מכיוון שמדובר בתא מטען יחסית קטן- חליפת גשם וכפפות או קסדת 3/4 לוקחים כמעט את כל המקום. 

סך הכל, ההונדה וויז'ן הוא כלי עירוני ובין- עירוני "לייט" מצויין. הגודל הפיזי של הכלי מאפשר השתחלות בקלות בפקקים, גם במקומות בהם קטנועים גדולים יותר לא יוכלו לעבור. גם הרכבה אפשרית ביותר ודיי נוחה בסך הכל. 

בדיווח הבא עם הוויז'ן נפתיע אתכם עם מסר מהדוקטור התורן שלנו ע"מ לגוון את חוות הדעת ולהרחיב את דו"ח השימוש. 

תעודת זהות

הונדה וויז'ן

שנת ייצור: 2011

מחירון: 6,500 ש"ח

קילומטראז': 7,614

מחיר לחדש: 11,500 ש"ח

אחריות לחדש: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

דרגת רשיון:A2 

נתונים טכניים

מנוע: סינגל, 108 סמ"ק, 4 פעימות, 2 שסתומים, קירור אוויר, הזרקת דלק

הספק מרבי:
8.5 כ"ס ב-8,000 סל"ד

מומנט:
0.86 קג"מ ב-6,500 סל"ד

בלמים:
קדמי – דיסק 220 מ"מ, אחורי – תוף. מערכת בלימה משולבת

צמיגים:
קדמי – 80/90-14 , אחורי- 90/90-14


מדידות

גובה מושב: 775 מ"מ


מיכל דלק
: 5.5 ליטר


משקל:
 102 ק"ג

מהירות מרבית מעשית: 85 קמ"ש

צריכת דלק ממוצעת: 30 ק"מ לליטר

טווח רכיבה:
165 ק"מ

מחירון טיפולים (עבודה וחלפים): 



טיפול 1,000   – 317 ₪ 

טיפול 4,000   – 317 ₪ 

טיפול 8,000   – 527 ₪ 

טיפול 12,000 – 566 ₪ 

טיפול 16,000 – 1,040 ₪ 

טיפול 20,000 – 404 ₪ 

טיפול 24,000 – 725 ₪ 

(המחירים אינם כוללים מע"מ)
 

17 תגובות ל הונדה וויז'ן (משומש) ארוך טווח: דייט שני

  1. אבל למה המצבר ב7000 קילומטר צריך להיגמר?
    האם המצבר זה אורך חייו ואו שפשוט זה גם הולך לפי זמן ואורך חיים. או עיפות החומר?

  2. ציינתם כי אין כל כך הרבה מקום בתא המטען?
    אני ראיתי הרבה שליחם שיש להם ארגז עם סבל . למה לא להרכיב גם כאן והאים הדבר בכלל חוקי?

  3. אני רוכב על קטנוע מנתניה לתל אביב בין שלוש לארבע פעמים בשבוע ואין לי כל בעיה איתו.
    הוא נותן באמת הרגשה של ביטוחן בגלל הגלגלים הגדולים וזו אחת הסיבות שרכשתי אותו עוד בהתחלה. בגלל הבטיחות.
    הצריכה של הדלק שלו מחוץ לעיר במהירות של 80 עד 90 אף עולה על 30 ק"מ לליטר שזה מעולה עבורי בכל אופן
    שלא אדבר על החיסכון בזמן כשאני מגיע לתל אביב לסידורים.
    אני ממליץ בחום.

  4. חוץ מהמדבקה אין שום קשר ביניהם להונדה. מדובר בכלים זולים תוצרת סין ותאילנד והרמה בהתאם. לא מתקרב לאיכות של ההונדות הישנות כגון CH,jazz forza forsight דור קודם (החדש מיוצר בתאילנד,האמינות בהתאם). תיכנסו למוסך המרכזי ותציצו פנימה,תראו מנועים של pcx וויז'ן זרוקים שם כמו נבלות. כשהתחילו לשווק את הוויזון ו ה Pcx הכניסו אותם לכמה חברות שליחויות במחיר מפתה (המבחן האולטימטיבי לבדיקת עמידות) תוך תקופה קצרה כל החברות חזרו למובי. ההונדות לא עברו את מבחן העמידות.
    הקטנוע הונדה האמיתי האחרון שנותר זה הסילברווינג או אם רוצים להתכלב אינובה.

  5. הויזן אמיו בטירוף, כל מכונאי יאמר לך שהוא לא מכיר את הקטנוע כי הוא לא מבקר אצלו, אם מתעללים בקטנוע כמו לפתוח חזק כל החיים ברמזור וכדומה, ברור שיסבול פה ושם מבעיות, סע חלק, סע נכון וחוץ מצמיגים לא תוציא אגורה על הכלי. לך למטרו ולך לאבניר למוסכים מה לא תראה שם מנועים זרוקים בטונות? תראה גם תראה.

  6. פעם ראשונה מישהו פוגע. כי להכנס עם קטנוע למרכזי ולא משנה לאן זה משכנתא.

  7. של הונדה אמיתי. סילברווינג. תאמין לי שכתבתי את הדברים בכאב, אני מאוד אוהב את הונדה וחבל לי שלקחו מוניטין של שנים ועובדים על אנשים. כדאי שתבדוק ותראה, מנועי ה 125 של הונדה מהדור האחרון לא מתקרבים לאמינות של ההונדות של הדור הקודם (שוב, חוץ מהאינובה). בנוגע למנועים אצל האחרים אתה צודק, רק שמקימקו וסאן יאנג אין ציפיות, מהונדה יש.

  8. קודם כל לגבי המחיר, לפי אתר הונדה אופנועים ישראל המחיר הקטלוגי 13,900 ש"ח, איך 11,500? במבצע? הונדה היו גנבים, ונשארו גנבים כי כלי כמו ויז'ן לא שווה יותר מ 8,000 ש"ח. פחחח…ואתם רושמים שיד שניה 6,500 ש"ח. אתם בסרט, תרשמו "כתבה פרסומית" יותר טוב. חוץ מזה הקטנוע לא סוחב יותר מ 80 קמ"ש באילון, עם מנוע 110 סמ"ק הוא גם יחסית חלש למתחרים(מובי125). שליח שגם כך מעביד את המנוע 125 בפרך שופך את המנוע של הויז'ן יותר מוקדם וזה ברור מאליו, על כן הפוזה שלכם על אמינות ועל הונדה מנותנקת מהמציאות. הויז'ן יחזיק פחות כי הוא יותר חלש וקורעים אותו יותר, וללא קשר למקום היצור. סוללה אחרי 7,000 ק"מ פחחח…כמה עולה סוללה לויז'ן? כאשר קיוואי(מותג סיני מוביל) מביאים לכאן קטנוע 125 ומוכרים אותו ב 8,000 ש"ח מהנילונים(המבצע האחרון בוואלה שופס) צריך להיות ממש טמבל כדי לקנות את ההונדה ויז'ן הנחה הזה(נחה כי הנפח רק 110). ארוך טווח אמיתי צריך להתחיל ב 10,000 (ממוצע של שנת נסועה), רצתי לומר 20 עשיתי לכם הנחה. לקחתם קטנוע חדש, ככה לא תגיעו אפילו לטיפול הגדול. עשיתם מהנושא של ארוך טווח ליד שניה בדיחה.

  9. יש לי BMW F800 GT מודל 2013.
    אני מכניס אותו לטיפול במוסך היבואן כל 10000 ק"מ , והעלות היא בסביבות 750 ש"ח. סה"כ ל 20000 ק"מ כ 1500 ש"ח.
    אתם מבינים?? להחזיק קטנוע פשוט ובסיסי יקר יותר מאשר אופנוע של BMW

  10. הפער במציאות הרבה יותר קטן, רק שבישראל יש קרטל שגונב אותנו. חוץ מזה שכחת להביא בחשבון שרק על ירידת הערך המטורפת של ה-BMW ביד שניה אפשר לקנות כל שנה שני קטנועים חדשים. להראותך שגם אתה סובל מקרטל שמכתיב מחירים מופקעים. הקרטל יכול היה להאבק במיסוי ולתת לנו גם את ה-BMW במחירים יותר נמוכים, אבל הוא מעדיף לשחד את המדינה כדי שזאת לא תפריעה לו לנהל מרוצים והימורים לא חוקיים במיליונים על כבישים ציבוריים. אתה הבנת את זה ברוך?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל