fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

ארוך טווח ק.ט.מ אדוונצ'ר 1290- ממשיכים

ארוך טווח ק.ט.מ אדוונצ'ר 1290- ממשיכים

עמרי גוטמן

צילום: אריק רוזנבלום

חליפת סערה, ערדליים, כפפות חורף והיידה. כמובן ששום דבר לא עוזר ובגשם שהיה אתמול, ואחרי חצי שעה המים מתחילים לחלחל פנימה. 
לאופנוע זה לא מפריע. מעבר למוד "גשם" בבורר מפות ההצתה ולמצב נוחות במתלים הופך את הרכיבה בגשם למשהו אחר; נשלט ומרגיע.
במוד זה, המחשב מעביר כ-100 כ"ס לגלגל, בצורה מאד מדודה. גם פתיחת גז אלימה לא מורגשת ככזו והכח מועבר לאט לאט. המחט עולה, אבל היציבות לא נפגעת. האופנוע – למרות שלושת ארגזיו – עמיד מאד לרוחות צד וגם הטייה במהירות 80 קמ"ש על גשר גלילות לכיוון מערב ופגישה עם רוח אלכסונית בקצה העקומה, לא מזיזה אותו הרבה, בטח לא בצורה שגורמת לדאגה.

בלימת ניסיון בכביש החוף ב-90 קמ"ש כשהכביש ריק יחסית, מגלה שגם התנהגות הבלימה שונה. המזלג נותר זקוף יחסית, והמתלים עובדים קצת אחרת. נרחיב על כך בכתבה שתתפרסם עוד שבועיים שלושה, בה נסקור את כל המערכות האלקטרוניות של האופנוע.
פינוי המים טוב ואין התזות מים מהברכיים ומעלה. פינוי החום המעולה של האופנוע מתגלה כאן ככשלון, כי בדרך כלל הזמן היחיד שבעלי LC8 מאושרים הוא בחורף, כשחום המנוע מחמם את הרגליים. לא היה קר, אז לא היה צורך בחימום המושב והידיים, אבל טוב לדעת שהאופציה קיימת.

חסרון משמעותי התגלה במהירויות של בין 50 ל-70 קמ"ש בעיר, בהילוך שני ושלישי, הכידון רועד מעט, ויש תחושה מעט מעורפלת מהגלגל הקדמי; ייתכן שהארגזים גורמים לכך.
בסך הכל, האופנוע מתמודד היטב עם כבישים רטובים ועם רוחות חזקות, ומאפשר רכיבה משוחררת, ומפנה לרוכב זמן לעסוק בנהגים שמסביב, ששלוש טיפות גשם ברצף גורמות להם לעיוורון עוד יותר חריף מבדרך כלל.

תעודת זהות

ק.ט.מ 1290 ADVENTURE

ק"מ נוכחי: 5,700

מחיר:  *149,900 שקלים
אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ
שנת דגם: 2015
דרגת רשיון: A

*המחיר לא כולל אגרות רישוי

נתונים טכניים

מנוע: 2 צילינדרים V75, מקורר נוזל, 8 שסתומים, מוזרק

נפח:
1,301 סמ"ק

הספק:
160 כ"ס

הילוכים:
6, מצמד הידראולי מחליק (SLIPER CLUTCH)

צמיגים:
 120/70R19  170/60R17

מתלה קדמי: WP, קוטר 48 מ"מ, כיוון מתלה אלקטרוני רב מצבי, מהלך בולם 200 מ"מ


מתלה אחורי:
WP, כיוון מתלה אלקטרוני רב מצבי, מהלך מתלה 200 מ"מ

בלם קדמי:
קליפר רדיאלי מונובלוק BREMBO דיסק כפול, 320 מ"מ, ABS 9M

בלם אחורי:
קליפר צף, BREMBO בקוטר 267 מ"מ C-ABS

מדידות

גובה מושב: מושב מתכוונן 875/860 מ"מ.
משקל רטוב: 229 ק"ג
מיכל דלק: 30 ליטר
טבלת טיפולים:

1,000 ק"מ –   726 ₪
15,000 ק"מ –  1,196 ₪
30,000 ק"מ –  2,096 ₪.
45,000 ק"מ –  1,196 ₪
 
* כל המחירים כוללים מע"מ.
 * כל המחירים כוללים עבודה וחלקים

לאופנוע זה לא מפריע. מעבר למוד "גשם" בבורר מפות ההצתה ולמצב נוחות במתלים הופך את הרכיבה בגשם למשהו אחר; נשלט ומרגיע.
                                       

גלריה

11 תגובות ל ארוך טווח ק.ט.מ אדוונצ'ר 1290- ממשיכים

  1. בן 50 ל70 יש רעידה והרגשה מעורפלת.
    בחייך אתה מקשקש שטויות.

  2. איפה השטויות?
    הוא ככה מרגיש את ההתנהגות של האופנוע וככה הוא מעביר לך את הרשמים.

  3. אבל אני גם חושב שהסבר על התופעה היא מעט משונה בעיקרב בגלל שכאן עומרי מציין כי זה רק בהילוך 2 ו 3 וזה נראה כאילו יש כאן בעיה אחרת.
    כמו שציין מאורח יותר שזה גלל הארגזים.

  4. זה ברור שהרעידה נגרמת בגלל הארגזים.
    אם אני רוכב עם דברים בארגז ואו שהוא ריק ההתנהגות של הקטנוע שונה לגמרי.
    בקיצור. תוריד הארגז ותן גז.
    תהנה לך כי זה כלי פצצות לגבות.

  5. דווקא בחורף כשיהיה קר -תהיה עדיפות לאופנוע הזה…כל שאר הזמן הוא מבשל את הרגליים!!! חבל . כי חוץ מזה האופנוע פצצה .

  6. כבעלים של בימר מזדקן
    כל כתבה נפתח לי התאבון
    מרווחי הטיפולים הגדולים
    והמחיר "האטרקטיבי" יותר מבימר חדש …

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל