מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
סטפן
לרט
תמוז
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
HJC
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ארוך טווח ק.ט.מ 1290 נגמרה ההרצה – נותנים בגז

ארוך טווח ק.ט.מ 1290 נגמרה ההרצה – נותנים בגז

עמרי גוטמן

צילום: עמרי גוטמן

כשמסתכלים עליו מהצד הוא ענק, מיכל שלושים הליטרים שלו רק מעצים אותו עוד יותר.

את ההסבר של חגי מ-"מוטוריקה" לא ממש זכרתי. אתם מכירים את ההתרגשות הזו, שניה לפני שעולים על אופנוע חדש, לא ממש מתרכזים בכל הדברים האחרים. רק רוצים לעלות על האופנוע.

והוא שם, קרוב כל כך, מרחק כמה משפטים של חגי…ואז, אז הוא מושיט את המפתח ואומר "סע לשלום חביבי".
כשעולים עליו, הגודל שלו נעלם, מתכווץ. מרגיש כאילו אני על GN 250 סמ"ק. המשקל מאוזן והנסיעה הראשונה עליו חלקה. שינויי הטיה, בלימות והאצות נענים ברצון מצדו, ובמהירות יחסית. זה לא R6 אבל הוא רוצה להיות כזה; הרבה יותר משהוא רוצה להיות פיל שמנמן ועצל.

אין הגבלות בהרצה, המחשב מגביל במקומך. אחרי כמה ניסיונות, מגן הרוח נמצא במצב הנכון ואז אתה יכול לרכב (כן, אני יודע שצריך לרכוב. אצלי זה לרכב.) עם משקף פתוח והרוח בול במקום הנכון. רק מה, התפעול של המשקף הזה בעייתי ודורש שתי ידיים, למרות מה שמספרים. קשה עד בלתי אפשרי לתפעל אותו ביד אחת.

החלק הראשון של ההרצה, כ-500 קילומטרים, היה בעיקר בנסיעות עירוניות, במסגרת העבודה.

במהלך ההרצה נתגלתה נזילת שמן ובביקור במוטוריקה הסתבר שבנד מסויים הותקן בחופשיות רבה, ולא חוזק כיאות. אחרי שחגי נתן לו באבי אביו – הכל הסתדר.

הפתעה לא נעימה נוספת היא תיבת ההילוכים – קצת קשה ובסל"ד ביניים (4,000-6,000) קורה שההילוך מתפספס. 

המנוע עצמו נהדר, LC8 שהולך אתך לכל מקום ולכל פינות המעטפת, בין אם אתה בחמישי ב-1,800 סל"ד ובין אם אתה ברביעי ב-9,000, הוא מגיב מהר ובחדות – מרגישים טוב טוב את כל אחד מ 160 הסוסים שבו.

סט המזוודות שהגיע אחרי כמה ימים טרף קצת את הקלפים…קשה לנסוע אתו בעיר. הוא רחב מדי וצריך להתרגל לרעיון שיש עוד עשרה ס"מ מכל צד. 

זווית הצידוד של הכידון מצוינת ומאפשרת תמרונים נוחים, פיזור החום מהמנוע מצוין הודות לסידור הפיירינג, המאווררים וכיסוי החום תחת הכסא, מה שהופך את הרכיבה בעיר לנסבלת גם בקיץ.

החלק השני של ההרצה היה נסיעה בזוג לגולן, ועל כך בכתבה נפרדת בהמשך.

צריכת הדלק בעיר בנסיעה רגועה יחסית (במצב STREET) הייתה 17.8 ל'/ק"מ בממוצע בשני תדלוקים בעיר (סה"כ 56 ליטר) ומחוץ לעיר כשלוחצים אותו הוא יורד ל-16.5. אחרי טיפול ההרצה ובמיכל שלם בתוך העיר הגענו גם ל-18.7, אבל נתון כזה מצריך יד עדינה על המצערת.

עלות טיפול ההרצה היתה 972 ₪.

תעודת זהות

ק.ט.מ 1290 ADVENTURE
מחיר:  *149,900 שקלים
אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ
שנת דגם: 2015
דרגת רשיון: A

*המחיר לא כולל אגרות רישוי

נתונים טכניים

מנוע: 2 צילינדרים V75, מקורר נוזל, 8 שסתומים, מוזרק

נפח:
1,301 סמ"ק

הספק:
160 כ"ס

הילוכים:
6, מצמד הידראולי מחליק (SLIPER CLUTCH)

צמיגים:
 120/70R19  170/60R17

מתלה קדמי: WP, קוטר 48 מ"מ, כיוון מתלה אלקטרוני רב מצבי, מהלך בולם 200 מ"מ


מתלה אחורי:
WP, כיוון מתלה אלקטרוני רב מצבי, מהלך מתלה 200 מ"מ

בלם קדמי:
קליפר רדיאלי מונובלוק BREMBO דיסק כפול, 320 מ"מ, ABS 9M

בלם אחורי:
קליפר צף, BREMBO בקוטר 267 מ"מ C-ABS

מדידות

גובה מושב: מושב מתכוונן 875/860 מ"מ.
משקל רטוב: 229 ק"ג
מיכל דלק: 30 ליטר
טבלת טיפולים:

1,000 ק"מ –   726 ₪
15,000 ק"מ –  1,196 ₪
30,000 ק"מ –  2,096 ₪.
45,000 ק"מ –  1,196 ₪
 
* כל המחירים כוללים מע"מ.
 * כל המחירים כוללים עבודה וחלקים

כשעולים עליו, הגודל שלו נעלם, מתכווץ. מרגיש כאילו אני על GN 250 סמ"ק. המשקל מאוזן והנסיעה הראשונה עליו חלקה. שינויי הטיה, בלימות והאצות נענים ברצון מצדו, ובמהירות יחסית. זה לא R6 אבל הוא רוצה להיות כזה; הרבה יותר משהוא רוצה להיות פיל שמנמן ועצל.
                                       

גלריה

13 תגובות ל ארוך טווח ק.ט.מ 1290 נגמרה ההרצה – נותנים בגז

  1. ואם גם קל לרכיבה שמו שמתואר אז זו קניה מוטרפת.
    איפה הבנק שהכי קל לשדוד בשעות הבוקר?

  2. תוך כדי עבודה אתה יכול לעשות משלוחים לכל סניפי הפיצה באיזור… מה זה הדבר הזה?
    אבל… ה GS שולט, וכולם מתיישרים לפי האיכסה שלהם.
    וגם בקרוסטורר שלי לא יצאו שונים.. לא אהבתי… אז הלכתי עם אחרים ועגולים.

  3. 1. לירון, בטח מפחדים… עם הארגזים האלו במראה זה נראה כמו משאית… כתומה. 🙂

    2. עיזרו לי להבין משהו, נראה לי שפספסתי… המשפט הכוכביתי "המחיר לא כולל אגרות רישו", למה הוא טוב? אני רוכש אופנוע ב 150K ולא יכולים לשלם לי ת'אגרה המסכנה? שיגלמו את זה מצדי במחיר, רק למה לבלבל לי ת'מוח?

  4. על הנייר ולפחות מהתרשמות של מספר רב של בוחנים משוחדי gs
    מדובר בכלי מדהים חזק ומדוייק עם נטייה חזקה לכוון הכביש ופחות לשטח
    עומרי כרגיל כתיבה משובחת,
    מחכה לכתבת המשך

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל