fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

ארוך טווח – ניפוניה ארטה 125

ארוך טווח – ניפוניה ארטה 125

טל סולומון

צילום: אריק רוזנבלום

בתחילת החודש כתבתי מעט מהחוויות שעברתי עם הארטה 125 בשלושת החודשים בהם הוא עמד לרשותנו. עוד בכתבה הראשונה נח אבגר הלוי ציין שזהו מבחן ארוך טווח מעט שונה והכתבות בסדרה הן פחות טכניות ויותר מסכמות חוויית רכיבה. כפי שכבר הבנתם, הארטה לא ביצועיסט והוא לא יתאים למי שמחפש להיות הכי-הכי. הוא קטנוע סולידי ומיוחד שמתאים למי שרוצה קטנוע שונה מכל היתר ואמינותו הוכחה במשך הזמן בו רכבנו עליו.

כמה זה עלה לנו?

כפי שציינתי בכתבה הקודמת, הארטה הגיע אלינו עם 29,000 קילומטרים לאחר שעבד בחברת שליחויות. היום מד המרחק של הארטה מראה 32,600 ק"מ. התקלה הראשונה שהייתה בזמן שנח אבגר רכב עליו. הארטה לא הסכים לעבור מהירות 60 קמ"ש. כניסה למוסך השירות והחלפת הדיאפרגמה בעלות של 321 שקלים פתרה את הבעיה. לאחר מכן כשאני רכבתי עליו, נשמעו רעשים מהחלק העליון של המנוע. טיפול גדול תקופתי וכיוון שסתומים פתרו את הבעיה בעלות של 1,333 שקלים. התקלה האחרונה שקרתה הייתה נזילת שמן בעקבות קרע בצינור שמן לרדיאטור. הצינור הוחלף במסגרת האחריות ללא עלות.

סך כל עלויות הטיפולים של הארטה מסתכם ב-1,654 שקלים כאשר מרבית ההוצאה היא על הטיפול התקופתי. הארטה הוכיח את אמינותו לאורך זמן ושימוש אינטנסיבי, ויותר מזה היבואן הראה יכולת לתת מענה מהיר ויעיל לכל תקלה שהייתה לנו. משיחות והתבוננות באנשי הצוות של 'רייכמן-ניפוניה' ניתן להסיק שלא קיבלנו יחס מועדף בשל העובדה שאנחנו כותבים על הקטנוע, זוהי משנתם והם מאמינים בקטנועים שלהם ודואגים שהלקוחות שלהם תמיד יחייכו ויהיו מרוצים.

 

לסיכום, הארטה היה חבר נאמן במשך החודשים האחרונים. לחובתו ייאמר שהוא לא קטנוע נח ומפנק, המתלים שלו פחות איכותיים והתחושה שמקבלים מהם נוקשה והתאוצה שלו איטית. לעומת זאת הוא יציב מאוד גם כשהכביש חלק ורטוב, בעל מראה מיוחד שמושך תגובות בכל מקום והוכיח אמינות ושימושיות לאורך כל הדרך. אם צוות המכירות של רייכמן יצליח להוריד מעט את המחיר לדעתי רוכשים פוטנציאליים שמתעניינים בו יגיעו לאולם המכירה כדי לממש את הרכישה.



תעודת זהות

ניפוניה ארטה 125
מחיר:
 13,350 ש"ח

אחריות: שנתיים או 24 אלף ק"מ

שנת דגם: 2012

דרגת רשיון: A2

נתונים טכניים

מנוע: סינגל, 124.6 סמ"ק, 4 פעימות, קירור אוויר/שמן, קרבוטור

הספק: 9.3 כ"ס ב-8,000 סל"ד

מומנט: 0.87 קג"מ ב-6,800 סל"ד

קדחXמהלך: 57.8X52.4 מ"מ

מתלים:
קדמי – מזלג טלסקופי

אחורי – בולם כפול

בלמים:
קדמי – דיסק 220 מ"מ

אחורי – דיסק 190 מ"מ

צמיגים:
קדמי – 130/60-13

אחורי – 130/60-13

בסיס גלגלים: 1,350 מ"מ

גובה מושב: 760 מ"מ

מיכל דלק: 7 ליטר

משקל: 136 ק"ג

גלריה

9 תגובות ל ארוך טווח – ניפוניה ארטה 125

  1. ככה זה מזכיר לי שסקודה נכנסו חזק לתחום הרכב. הם באו מהמוניות והראו יכולות ואמינות גם שאחרים זלזלו וצחקו. היום הם אימפריה. ניפוניה חזק ואמץ

  2. על איזה אמינות אתם בדיוק מדברים איזה?!! כולה 30000 קילומטר יש מגוון כלים של 125 סמק שגם אחרי 60000 קילומטר לא יעשו את התקלות האלה, מניסיון. וזה לא שאני בא ללכלך על הקטנוע או על ניפוניה אבל אמינות בטח שאין פה, אולי דברים אחרים כן…

  3. חבר'ה, לא רציני לקחת כלי טחון, למבחן ארוך טווח עלק, ולעשות איתו 10% נוספים. ואתם רוצים להאמין שלא קיבלתם את הכלי כרכב ת"ש?… לא רציני

  4. כתבתם שקריבלתם אותו ב 29 אלף ק"מ ונסעתם עליו פחות מ 4000 ק"מ (32,600 שסיימתם). במהלך ה 3600 ק"מ האלו היו לכם שלוש תקלות – אחת חמורה מאוד ומסוכנת ! (נזילת שמן). איך אתם יכולים לכתוב שהכלי אמין? איבדתם כל אמינות בעיני

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל