fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

קיוואי Tx125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

קיוואי Tx125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

מערכת מוטו

צילום: אריק רוזנבלום

הפעם החלטנו להקשות על הנבחן, לקחנו לנו דו"ש קטן, בן שנה, יד שנייה מהטרייד אין של היבואן, עם 2,500 ק" מ שכבר הצטברו על השעון. מעין קפיצת הדרך, אם תרצו, או זריקת זירוז, תלוי בקונוטציה המועדפת עליכם. בכל מקרה, הרעיון הוא להתרשם מהאופנוע לאורך זמן, לחוות את החיים עמו, גם ובעיקר כשהוא כבר לא חדש. זה וחוסר העניין שלנו לבצע הרצה שוב עם מנוע 125 – היו לנו כבר השנה מספיק מחוויות האלף הראשון, ואנחנו מעוניינים לצבור מספיק קילומטרים איתו כדי לדווח על טיפולים מחד ועל בלאי, אם יש, מאידך.

כדי להתחיל איתו נקי, מה שנקרא, לקחנו אותו לחפיפה ודיטיילינג אצל רומן – איש השיקום והטיפוח שלנו, ברח' האומנים 8. ה-Tx עבר שטיפה ראשונית, הסרה מסודרת של המדבקות הסוררות ושל המיותרות, ניקוי יסודי מהדבק, ואז ציפוי ננו – את התוצאה רואים בתמונות, ובמהירות והקלות בה הוא נשטף ומתייבש מאז.

צילום: עמית משיח

 

על כל פנים, אנחנו עוקבים בעניין אחר מצב יתר המדבקות, ומאלה יש כאן בשפע. הצבעים השולטים מזכירים חברה אוסטרית נודעת בתחום, עם סכימת הכתום-לבן-שחור של האופנוע הספציפי הזה, אחד מכמה סכימות אפשריות של הדגם.

קיבלנו אותו עם 2,540 ק"מ ונכון לכתיבת שורות אלו, כבר עומד מד הקילומטראז' שלו על 3,000. במדידות שערכנו חזרה צריכת הדלק של 1:31 קמ"ל בעקביות בכל התדלוקים – וזה עם מצערת פתוחה לרווחה רוב הזמן, בעיר ומחוצה לה.

הילוכים עוברים חלק, קלאץ' רך ובכל זאת, למצוא את הניוטרל בזמן עמידה זו משימה לא פשוטה שמצריכה שילוב של מיומנות נרכשת, זמן ומזל.
מתלים רכים וסופגים, מרווח גחון שמאפשר לבורות ולמדרכות להעלם בקלות קסומה, מושב נוח וכוח חלש עד בלתי מאיים (לזקני המערכת הוא עושה פלאשבקים לימי החמישים סמ"ק המיתולוגיים שלהם, על שלל הסיפורים המתישים הכרוכים בעניין – נחסוך מכם), מחירי עלות ותחזוקה זולים – הקיוואי Tx125s מתאים מאין כמוהו ללימודי נהיגה!

זאת אומרת, אם מורי הנהיגה בישראל ירימו את הכפפה – ויתחילו ללמד את ילדי ה-A2 שלנו איך רוכבים עם הילוכים. המדובר בטובי בנינו ובנותינו ובאפשרות שלהם לבחור מתוך מגוון רחב יותר של אופנועים להשכרה בחופשה של לפני הגיוס, כמו גם בבחירת הכלי שישרת איתם את המולדת – עד השדרוג ל-A1.

 

תעודת זהות

 

keeway TX 125

 

דרגת רשיון: A2

 

מחיר: 13,886 ש"ח

 

אחריות: שנתיים או 24,000 ק"מ

 

נתונים טכניים

מנוע: סינגל 4 פעימות בנפח 124 סמ"ק, מקורר אוויר, מוזרק דלק ועומד בתקן יורו4

הספק: 11.5 כ"ס

תמסורת: גיר 5 הילוכים.

גובה מושב: 825 מ"מ

אורך כללי: 2,085 מ"מ

רוחב: 775 מ"מ

גובה: 1,100 מ"מ

משקל: 130 ק"ג

בסיס גלגלים: 1,340 מ"מ

מרווח גחון: 225 מ"מ

בלמים: קדמי: דיסק 280 מ"מ, אחורי: דיסק 240 מ"מ

מערכת בלימה משולבת CBS

צמיג אחורי: 110/90-17

צמיג קדמי: 90/90-19

מיכל דלק: 12 ליטר


טיפולים (מחיר כולל מע"מ)
:

1,000 ק"מ 426.28 ש"ח
5,000 ק"מ 501.28 ש"ח
10,000 ק"מ 626.08 ש"ח

6 תגובות ל קיוואי Tx125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

  1. יש לי את אופנוע,מיכל הדלק שלו זה 8 ליטר ולא כמו שכתבתם 12 ליטר.
    החוסר היחיד שלו זה הכוח בעליות.
    מעבר לזה מאוד חסכוני וקל לתיפעול.

  2. חג שמח לא הבנתי הכלי טוב ליהודים שווה לקנות? הבנתי שאין לו שוק ?

  3. בתור בעלים לשעבר של הכלי אומנם מדובר בכלי נוח מאוד וכיפי עם צריכת דלק נמוכה כ1 ל40 אך הוא סובל מבעיות אמינות לא מעטות, ללא ספק מרגיש "סיני" ואתה אף פעם לא יודע מאיפה תצוץ לה התקלה הבאה

  4. אופנוע צ'יקמוק, גם בחינם לא הייתי לוקח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל